Ago Technische Installaties B.V.

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Schaijk
  4. Ago Technische Installaties B.V.

waterontharder specialist Ago Technische Installaties B.V.

Industriepark 11 a/b, 5374 CM Schaijk, Nederland
Dit is een citaat van Ago Technische Installaties B.V. zelf:

AGO Totaaltechniek BV gevestigd aan het Industriepark in Schaijk is een allround servicegericht installatiebedrijf welke werkzaam is op de Zuid-Nederlandse markt. Wij als AGO Totaaltechniek BV verrichten alle service werkzaamheden aan alle E- & W installaties voor zowel de particuliere bedrijven, woningbouw vereniging, VVE's en voor alle andere installatiebedrijven binnen de AGO groep.

Over Ago Technische Installaties B.V.

Met de waterontharders van BWT zet u hard water om in zijdezacht water.

Dit zorgt voor de volgende voordelen:

Geen kalk op sanitair en kranen
Uw ramen en auto streep loos wassen
Een zachtere huid en glanzend haar
Huidverbetering voor personen met eczeem en psoriasis
Minder gebruik van detergenten en zeep
Een zachte was, kleuren blijven langer mooi
Bescherming van uw huishoudelijke apparatuur en leidingen
Daling van uw energiekosten
Kortom: BWT-waterontharders maken het verschil voor uw hele gezin!

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

16 beoordelingen over Ago Technische Installaties B.V. van Google My Business

image description

Ontzettend slechte service. Installatie voor nieuwbouw verzorgt. Nu er sprake is van nazorg bij defect regelaar geven zij niet thuis. De leverancier Dansoff van het systeem is zeer klantvriendelijk echter AGO weigert werkzaamheden te verrichten. Zij verschuilen zicht achter feit dat het meer dan 30 km. weg is.... Belachelijk.

image description

Vandaag telefonisch contact opgenomen met Roij Wittenberg. Ook even netjes van beide kanten het verhaal gehoord. Het ging mij erom, dat ik het alleen duidelijk wil maken dat het niet prettig is, om het zo achter te laten. Vooral voor de ouderen. En die begrip was er wel. Dankjewel daarvoor en het fijne gesprek. We zijn allemaal mensen en het kan weleens gebeuren. Ik vind het wel belangrijk om het te melden. Vandaar mijn recensie. Maar vind ik het wel zo eerlijk om erbij te vermelden, dat betreft de vakkundigheid niet aan ligt. Daarin zijn ze gespecialiseerd en weten ze ook wat ze doen met de vakmanschap. Verder wil ik de heer Wittenberg wel bedanken voor het contact opnemen en dat het netjes opgelost wordt mondeling! Dat kan ik zeker waarderen, alhoewel meneer er uiteraard niks aan kan doen, want hij heeft het natuurlijk niet gedaan. Ook even ter aanvulling, wilt hij zelfs persoonlijk een bosje bloemen komen brengen. Het had van mij niet gehoeven, maar het gebaar kan ik zeker waarderen. Dankjewel! Voor nu, een fijne en mooie dagen toegewenst. Gr

image description

Alle zinken goten zijn door Ago vervangen. Wij zijn uitermate tevreden door de kwaliteit en de netheid van werken. Het eindresultaat mag er zijn. Ago is een aanrader . Henk Venrooij

image description

Wastafel op de douche is stuk, komen ze dinsdag een nieuwe monteren.

image description

Al 10 jaar zeer tevreden over service, planning, uitvoering en deskundigheid van dit bedrijf. Ook weer recent bij vervanging en installatie CV-ketel en heden vervanging pomp verdeler vloerverwarming. Medewerkers en monteurs: complimenten en bedankt maar weer!

image description

Vloerverwarming geplaatst in een nieuwbouwhuis, net na oplevering is de aannemer failliet gegaan waardoor alle garantie vervallen is. Sinds dien niets anders als problemen, de installatie werkt gewoon niet naar behoren. Al 2 of 3 keer een monteur over de vloer gehad (met hoge kosten want geen garantie), dan werkt het weer eventjes maar vervolgens weer ijskoud. Wacht nog steeds op een passende oplossing.

image description

Ze komen afspraken niet na en nemen ook geen contact op na vele mails en telefoontjes. Je bet maar een nummertje voor ze en geen klant

image description

Hele slechte service en zeer klantonvriendelijk

image description

Vakkundig werk. Wel kan het qua plannen en communicatie tussen kantoor en monteurs een beetje beter.

image description

Onderaannemer Rosco Bouw. Lijken samen afspraken te maken om klanten op te lichten. Duur systeem verkopen en vervolgens (zonder overleg) veel goedkoper systeem installeren. Onbetrouwbaar, onzorgvuldig, vernielen veel. Zou het iedereen afraden om hiermee in zee te gaan.

image description

Onderaannemer Rosco Bouw. Lijken samen afspraken te maken om klanten op te lichten. Duur systeem verkopen en vervolgens (zonder overleg) veel goedkoper systeem installeren. Onbetrouwbaar, onzorgvuldig, vernielen veel. Zou het iedereen afraden om hiermee in zee te gaan.

image description

Beetje rommelig maar er zit wel expertise

image description

Er worden teveel uren gerekend en de materiaalkosten zijn hoog. Daarbij hebben wij de factuur voor de geleverde diensten bijna 5 maanden later ontvangen waardoor bovenstaande niet meer na te gaan is door de service monteur die hier is geweest. Wij hebben contact gehad, 4 uur waren er volgens hen inderdaad teveel gerekend en die zijn gecrediteerd. Vooraf is aangeven dat ze in totaal ongeveer 3 tot 4 uur nodig hadden. Uiteindelijk zijn er alsnog 5,5 uur gefactureerd, dit terwijl er volgens ons maximaal 3,5 uur aan is werk is verricht. Het meubel is uiteindelijk wel goed gehangen en gemonteerd alleen waren de randen niet afgekit, dit hebben we uiteindelijk zelf nog gedaan.

image description

Net als de firma Herlings als onderaannemer werkt voor firma Roscobouw. Daarom verwezen naar hier. Veel beloftes. Bij verkoop besproken Nibe warmtepomp. Zouden ze ervaring mee hebben. Tijdens installatieproces blijkt (en na keuring door Fabrikant) dat deze firma dit soort warmtepompen nog nooit eerder heeft geinstalleerd. Daarom veel fouten gemaakt. Waterleidingen vergeten, aansluitingen verkeerd geinstalleerd. Maanden problemen met de installatie. Zeer moeizame aftersales. Met name verkoper Johan Beekmans is onbetrouwbaar. Roept klant is koning, maar lacht je achter je rug om uit. Komen gemaakte afspraken niet na. Intern veel communicatiestoornissen. Diverse installateurs niet op de hoogte van werkzaamheden van andere installateurs. sanitair idem dito. Veel verkoop, maar slordige montage. Alles vlug. Geen oog voor detail. Veel beschadigingen. Belafspraken worden ook niet nagekomen. Ver weg van deze jan boeren fluitjes firma blijven. De klant betekent niet veel voor ze.

image description

Net als de firma Herlings als onderaannemer werkt voor firma Roscobouw. Daarom verwezen naar hier. Veel beloftes. Bij verkoop besproken Nibe warmtepomp. Zouden ze ervaring mee hebben. Tijdens installatieproces blijkt (en na keuring door Fabrikant) dat deze firma dit soort warmtepompen nog nooit eerder heeft geinstalleerd. Daarom veel fouten gemaakt. Waterleidingen vergeten, aansluitingen verkeerd geinstalleerd. Maanden problemen met de installatie. Zeer moeizame aftersales. Met name verkoper Johan Beekmans is onbetrouwbaar. Roept klant is koning, maar lacht je achter je rug om uit. Komen gemaakte afspraken niet na. Intern veel communicatiestoornissen. Diverse installateurs niet op de hoogte van werkzaamheden van andere installateurs. sanitair idem dito. Veel verkoop, maar slordige montage. Alles vlug. Geen oog voor detail. Veel beschadigingen. Belafspraken worden ook niet nagekomen. Ver weg van deze jan boeren fluitjes firma blijven. De klant betekent niet veel voor ze.