waterontharder specialist Domein Installatietechniek BV
Loberingemaat 5E, 7942 JD Meppel, NederlandAls erkend installateur vinden wij service vanzelfsprekend en daarom staat service, evenals dienstverlening, bij Domein installatietechniek hoog in het vaandel. Wij bieden onze klanten niet alleen service, maar ook kwaliteit en een bijna ouderwetse betrouwbaarheid. Onze medewerkers staan 7 dagen per week 24 uren per dag voor u klaar om de gerezen problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Over Domein Installatietechniek BV

Domein Installatietechniek is een officiële dealer van NorthStar waterontharders.
Door ruime ervaring in de installatietechniek kunnen wij onze klanten goede kwaliteit bieden. Daarbij is een goede communicatie van groot belang.
12 beoordelingen over Domein Installatietechniek BV van Google My Business
Bert is een vakman die niet opgeeft bij het zoeken en oplossen van een probleem. Vriendelijk en goed in zijn vak.
Nog geen zeven jaar nadat ons bitumen dak door Domein is vervangen werden we geconfronteerd met enorme lekkageproblemen. Domein heeft oplapwerk verricht en vervolgens bleven we problemen van lekkage houden. De enige opmerking die we kregen: "ik kan het probleem niet vinden". Vorig jaar is gebleken dat er al jaren een nest van een houtmier in ons (houtskelet)huis aanwezig was. Dit beestje nestelt zich in zacht (nat) hout. We hebben Domein aangesproken op het feit dat dit alleen kan zijn ontstaan door lekkage. Domein wijst alle verantwoordelijkheid af en durft zelfs met een formulier aan te komen hoe we het dak hadden moeten behandelen. Dat is dan (inmiddels) wel 9 jaar te laat! Gelukkig is het dak (voorlopig) hersteld. We hebben inmiddels diverse dakdekkers op bezoek gehad en allemaal geven ze aan dat er prutswerk is geleverd. Wees dus gewaarschuwd!
Prima monteurs / installateurs, daar kan ik geen klacht over bedenken. Maar hier moet je niet zijn voor de afwerking tenzij je dit heel goed in de gaten houdt. Als particulier, zorg dat je bij dit bedrijf alles op papier krijgt, elk detail wat je uitgevoerd wil hebben en wat dit gaat kosten. Dan komt het wel goed. Maar dit bedrijf weigert, in mijn persoonlijke ervaring of specifiek in mijn geval, ook maar iets zwart op wit te zetten (behalve de factuur uiteraard) en 99% verloopt telefonisch. Verloopt iets anders dan je dacht afgesproken te hebben? zie dan maar dit nog te bewijzen als alles telefonisch was verlopen. Bij een geschil werd er eigenlijk alleen maar bot gereageerd. Naar mijn mening en directe ervaring : Nuance, meedenken van goh heeft de klant misschien een punt, konden wij dit anders aanpakken, probleemoplossend denken, was wat we deden goed of was de rekening eerlijk etc, nope, nul komma nul zelf reflectie. En anders moet je ze blijkbaar steeds de kans geven te ?herstellen?. Nee, iets met ezel en steen.

