Feenstra Verwarming B.V.

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Apeldoorn
  4. Feenstra Verwarming B.V.

waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.

Wilmersdorf 28, 7327AC Apeldoorn, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Verwarming B.V. zelf:

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er e?cht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.

Over Feenstra Verwarming B.V.

Door ruime ervaring in de installatietechniek kunnen wij onze klanten goede kwaliteit bieden. Daarbij is een goede communicatie van groot belang.

Als modern bedrijf zijn wij op de hoogte van de nieuwste duurzame ontwikkelingen en adviseren wij u daar graag over.



Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

47 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business

image description

6 maart onze zonnepanelen laten leggen door feenstra. Het is top geregeld. Snelle communicatie en alles was snel geregeld top.

image description

Goede service, vriendelijke mensen. Bij de onderhoudsbeurt van de ketel was iets (kleins) misgegaan. Werd goed geholpen door de telefoniste, kon het oplossen en kreeg de volgende dag een bloemetje voor het ongemak. Kijk, als er iets fout gaat, leer je wat je aan elkaar hebt!

image description

Wat een vreselijk bedrijf dit ! Eerste keer storing met lek toen kwam de monteur en dan denk je opgelost.. nu alweer een lek gebeld en komen totaal niet! Schoenen kapot vol met schimmel. Water is in mijn vloer gaan bijten waardoor er een witte aanslag zit wat ik niet weg krijg ! Tot op heden nog niemand geweest. Kortom SCHANDALIG ! Gaan jullie mij betalen ? Voor de schaden ?

image description

Na onderhoud door Feenstra een enorme lekkage op zolder bij de ketel. De monteur had een fout gemaakt. Nog steeds niet opgelost en ook niet de wil om het op te lossen. Wij zijn met de schade blijven zitten en inmiddels 2 maanden verder. Ze sturen vervelende app-jes vanlaag niveau.

image description

Door lekkage van onze cv installatie en een temperatuur dicht bij het vriespunt was snelheid en deskundigheid geboden en dat kwam er dan ook. Prima.

image description

Van een zeer, zeer welverdiende éénsterrenreview naar een gemiddelde beoordeling van drie sterren, door het uiteindelijk - na maanden leuren - vakkundig optreden van de uitvoerende tak van het bedrijf. De serviceafdeling heeft wat mij betreft nog steeds enorme steken laten vallen en zich er met een jantje van leiden vanaf gemaakt, dus ik zou liegen als ik er nu ineens vijf sterren van zou maken. Godzijdank kan de serviceafdeling in de praktijk terugvallen op monteurs die nog wel weten wat het woord 'service' betekent. Mijn tip: vraag direct om een servicemonteur, wat er ook aan de hand is. In mijn ervaring zijn dat capabele mensen die echt willen helpen, in tegenstelling tot de serviceafdeling, die alles in het werk lijkt te stellen om betalende klanten letterlijk in de kou te laten staan. Een paar voorbeelden: we hebben door ontzettend gebrekkige communicatie maandenlang koud gedoucht, ondanks dat we een servicecontract hadden lopen. Een nieuwe ketel installeren leek volgens de serviceafdeling een onoverkomelijke uitdaging, totdat 'ie er maanden na de aanvraag toch gewoon binnen een halve dag hing. Oepsie! We hebben daarnaast maanden gewacht op een fatsoenlijke dakdoorvoer voor de provisorisch weggemoffelde bekabeling van de door een onderaannemer van Feenstra aangelegde zonnepanelen: een gebed zonder einde, totdat uiteindelijk iemand met de juiste kennis van zaken de boel oppakte en het binnen no time geregeld was. Ik vraag me serieus af hoe de discrepantie tussen de monteurs en de serviceafdeling zo ontzettend groot kan zijn; alsof je met een compleet ander bedrijf van doen hebt.

image description

Vanaf 1 november 2024 geen ventilatie Box verouderd Lagers kapot Monteur komt niet na afspraak Planning belt niet terug Wachtrijwachttijd 25 minuten Verkeerd doorverbonden Gewoon waardeloos!

image description

Wil een onderhoudscontract afsluiten en alle gegevens ingevoerd op de site en bij de laatste kan ik niet op bevestiging drukken knop blijft grijs moet oranje worden. 3x telefonisch gevraagd voor hulp maar word niet te woord gestaan.

image description

Een zeer, zeer welverdiende éénsterrenreview, met verve. Een opsomming van onze verwachtingen van een professionele dienstverlener die niet zijn ingelost: 1. Reageren op een nog lopend en geëscaleerd excuustraject na een vrij dramatisch verlopen installatie van een cv ketel, in plaats van nooit meer iets van je laten horen. 2. Na talloze mails en telefoontjes ter verduidelijking van een opdracht, niet alsnog een monteur langssturen met een verkeerde werkorder. 3. Naar aanleiding van de verkeerde werkorder een nieuwe afspraak inplannen om het herstelwerk waar we al maanden over communiceren alsnog uit te voeren. Als Feensta dat nou eens zou oppakken, dan hebben we in ieder geval weer het gevoel dat waar we voor betalen weer begint te lijken op professionele dienstverlening. Het lijkt er inmiddels meer dat Feenstra alles in het werk stelt om betalende klanten letterlijk in de kou te laten staan in plaats van ze te helpen. Zo hebben we maandenlang koud gedoucht, ondanks dat we een servicecontract hadden lopen. Een nieuwe ketel installeren leek namelijk een enorme uitdaging, totdat 'ie er maandan na de aanvraag toch gewoon binnen een halve dag hing. Oepsie! We wachten daarnaast al maanden op een dakdoorvoer voor de provisorisch weggemoffelde bekabeling van de door Feenstra aangelegde zonnepanelen. Het lijkt echt helemaal nergens meer op inmiddels, en dan druk ik me erg voorzichtig uit. Laat ik het zo zeggen: mijn hoop op een fatsoenlijke afhandeling is inmiddels even laag als de level of service van Feenstra. In godsnaam: kijk even verder als je een installateur zoekt.

image description

Monteur was onwillend om mee te denken in onze situatie. Contact met Feenstra verliep alleen via de mail terwijl er een telefonische overleg afgesproken was. Een wat oudere CV wilde ze niet in onderhoud nemen. Dus konden we geen klant worden. Onduidelijk en slechte communicatie.

image description

In onze vorige woonplaats hadden wij al Feenstra. Keurig en netjes geholpen vanaf de 1e afspraak tot de hulp van de hulp van de monteur. Dus een aanrader.

image description

In de avond hadden wij geen warm water meer. Onze CV ketel af een code aan op het display deze gelijk opgezocht op de website van Feenstra. Ik moest bellen gelijk vriendelijk geholpen en al snel kwam de monteur. Hij heeft alles verholpen binnen 1,5 uur. Super service onze dank is erg groot.

image description

Deskundige en vriendelijke monteur. Legt uit wat hij doet. Geeft advies over energieverbruik en geeft duidelijk antwoord op vragen. Prijs van alles is goed. Niet te duur.

image description

Het voorbereidingstraject was een chaos. Afspraken werden niet nagekomen en toe plotseling de afspraak voor de installatie uit de agenda was gehaald kreeg ik een zeer onvriendelijke medewerker aan de lijn. Installatie zelf wel uitstekend uitgevoerd met prima medewerkers

image description

Zeer ondermaats verkoopadvies. Feenstra doet aan 'nieuwe klanten discriminatie' Gaan alleen voor snelle makkelijke opdrachten. Bij hulp vragen op niveau wordt je op een verkeerd been gezet en afgewimpeld. Denk na voordat u met Feenstra in zee gaat.

image description

Zeer tevreden over Feenstra, Super goede service, en staan altijd snel voor je klaar als je een probleem mocht hebben. Van de telefonische afspraak tot de montage/werkzaamheden, alles is top! Zou dit bedrijf iedereen willen aanraden!

image description

Al jaren klant maar wat een waardeloze service, telefonische totaal onbereikbaar de optie terugbellen werkt blijkbaar niet. Factuur van hybride warmtepomp klopt niet teveel berekend dus check eerst goed je factuur voor dat je betaald !!!!

image description

Goeie ervaringen met Feenstra. Flexibele afspraak zoals het ons uit zou komen. Snelle service en klantvriendelijk Op de website kon je, na wat gegevens van de ketel in te vullen, alvast met de foutcode die de ketel aangeeft kijken wat het mogelijke probleem kan zijn. En een mogelijke oplossing die je zelf kunt proberen om het weer aan de gang te krijgen.

image description

Ketel ?s avonds kapot in de winter. Gebeld en na een uur was er een vriendelijke monteur. 1 onderdeel kapot die hij natuurlijk niet standaard bij zich had, maar werd direct online gesteld voor de volgende dag. Er stond bij ons nog een gaskachel in de woonkamer die het volgens ons niet deed, maar hij repareerde deze in no time. Dus we zaten er toch nog warmpjes bij. De volgende dag werden we om 8.30 gebeld dat er een monteur om 13.00 zou komen om het nieuwe onderdeel te installeren en dat klopte 100%! Kortom een dikke 10?? Geweldige vriendelijke en correcte service ???

image description

Offerte opgevraagd voor nieuwe geiser. Kreeg geen antwoord binnen afgesproken tijd. Mail gestuurd met de vraag wanneer ik de offerte zou krijgen. Krijg ik de volgende dag bericht dat ze mij niet kunnen helpen omdat ze geen voorraad hebben. Dit hadden ze mij ook direct kunnen zeggen. Nu zitten weer langer zonder warm water

image description

Zonnepanelen vakkundig en snel gemonteerd, monteurs weten wat ze (moeten) doen en zijn goed op elkaar ingespeeld.

image description

Al 13jaar klant en nu wil je een nieuwe ketel want dat ding is ook 13jr oud maar dan geven ze niet thuis!! Telefonisch, per mail, middels Facebook. Alles geprobeerd en meermaals maar geen contact! Zelfs die ene ster is al te weinig. Nu moest ik gister een mail sturen, maar ook daarop een standaard antwoord. Ga nou gewoon eens terugbellen en kom je afspraken na. Wij hebben een contract met jullie waar ik voor betaal!!

image description

Goede klantenservice, kon meteen afspraak maken en dezelfde dag na de middag kwam de monteur al. Alles naar tevredenheid opgelost. Prima gedaan!!!

image description

Feenstra vraagt de hoofdprijs voor een PV-installatie. Een goede communicatie en klantservice ontbreekt echter. Uiteindelijk zijn de PVpanelen op het dak gekomen door een paar goede vakkundige monteurs. Die wel kunnen communiceren. Van deze ZZP-ers kan de Feenstra organisatie nog wat leren! Voor ons een eenmalige actie. Voor de volgende actie (warmtepomp) gaan we een andere partij inschakelen!!

image description

Het eerste bezoek was in een drukke periode, dus heb ik wel even moeten wachten. Contact en service verliepen daarna heel vlot en prettig.

image description

Geen moeite nemen om een offerte aan te vragen. Als Feenstra na het zien van de foto's de klus te moeilijk vind omdat je een overjarige ketel hebt haken zij af.

image description

Wat een slechte service hebben jullie. 1 maand geleden gebeld voor storing van de zonnepaneel. Toen al lang in de wacht gestaan. Binnen 2 weken zou Feenstra contact opnemen. Afgelopen dinsdag eens gebeld hoe het ermee staat. Toen 40 minuten in de wacht gestaan. Melding zou met spoed doorgezet worden en uiterlijk vrijdag zou er contact met ons opgenomen worden. Helaas nog altijd geen bericht van Feenstra. Zojuist 1 uur en 45 min!! In de wacht gestaan. Volgens mij zijn er helemaal geen medewerkers aan het werk. Nu heeft Feenstra nog 1 uur de tijd om contact op te nemen. Het zou mooi zijn mocht dat gebeuren, maar ik vrees het niet. Moeten we dan maandag weer de hele dag bellen?

image description

Monteurs uitstekend! Klantenservice probeert je af te schepen met resetten en te zeggen dat je zelf moet betalen als blijkt dat met resetten de storing verholpen wordt. En dan blijkt dat er 3 onderdelen kapot zijn.

image description

Zit al paar jaar bij ze. 2 maal een tweejarig onderhoudsbeurt en 1 maal een spoedreparatie waar ik geen warm water had. Bij onderhoud werd vroegtijdig aangegeven dat mijn CV weer een beurt nodig had, ik kon gemakkelijk online de voorgestelde afspraak aanpassen naar mijn wensen. Bij de spoedreparatie werd ik eerst deskundig geholpen door de klantenservice, om onnodige kosten uit te sluiten. Toen toch een monteur nodig was, kon die de zelfde dag nog komen en het probleem verhelpen.

image description

Goede vak mensen vind ik .Met Feenstra weet je dat je goed zit. Verwarming ketel van Feenstra en de ventilatie .zo ook de zonnepanelen . Wij hebben geen problemen met dit bedrijf. Aan revieuws te zien kan jammer genoeg niet iedereen dit beamen. ? Vr groet.

image description

Omdat Feenstra problemen verwacht in de toekomst met onze oude ketel hebben ze ons service contract opgezegd, dacht dat het een grap was maar nee, wij hebben al jaren een contract bij ze, altijd netjes onderhouden jaarlijks door de monteur etc ,ketel is niet afgekeurd, problemen die wij gehad hebben met de ketel is op 2 vingers te tellen...stijlloos dit

image description

5 sterren voor mevrouw Sjoukje Visser die werkzaam is bij Feenstra. Door haar snelle acties en service heeft zij een probleem opgelost waar ik al bijna 5 maanden mee bezig was. Andere personeelsleden waren nog lang niet zo professioneel om mij echt verder te kunnen helpen en hielden me aan het lijntje! Sjoukje Visser had heel erg geduld met mijn frustraties en boosheid zij is daar heel professioneel mee omgegaan en heeft mij weer tot rust gekregen en echt geholpen 5 sterren voor haar!!!

image description

Geweldige service, zeer vakbekwame en vriendelijke monteurs. Na een grote stroomstoring waarbij diverse onderdelen in cv-ketels en vloerverwarmingen kapotgingen, werden uit alle hoeken van Gelderland monteurs ingevlogen. Materialen werden direct bij groothandels opgehaald, waarbij het grootste gedeelte van de ketels weer vakkundig gerepareerd werden, waardoor er niemand lang in de kou hoefde te zitten, noch van warm water verstoken bleef. Complimenten hiervoor!

image description

Hele slechte service! Nadat er door Feenstra zon zelf besloten was dat schouwen niet nodig was voor het plaatsen van zonnepenelen, werd er op de dag dat de monteurs de panelen zouden plaatsen toch besloten dat het dak te slecht was. Na maanden heen en weer mailen uiteindelijk de overeenkomst ontbonden. Nu blijkt dat deze "smoes" vaker gebruikt word. Zelfs bij een zo goed als nieuw dak word er aangegeven dat er i.v.m. de slechte kwaliteit van het dak, er geen panelen geplaatst kunnen worden. Ik doe nooit meer zaken met dit bedrijf en zal dit mensen in mijn omgeving ook afraden!

image description

Reageerde heel verbaasd dat ik niet op de hoogte was van het feit dat er een cv ketel op m'n dak geplaatst wordt, blijkt dat ze het niet eens hebben doorgegeven aan de woningcorporatie!!! Stelletje heikneuters had dan zelf even op m'n deur geklopt om te melden dat ik 2 weken in de herrie moet zitten terwijl ik ploegendiensten werk.

image description

bij de aankoop van mijn woning heb ik een huur boiler contract overgenomen. Dat is 6 jaar geleden. Feenstra gebeld en gevraagd of ik een nieuwe kon krijgen dat kon. foto's opgestuurd en verder radiostilte . na 2 weken eens gebeld { de 4 dagen die er voor staan waren dus verstreken } het is erg druk meneer en daar moet ik het mee doen, als ik druk ben en vergeet te betalen krijg je per omgaande een brief. Beste Feenstra afspraak is afspraak dat geld ook voor U

image description

Wij zijn aangesloten bij dit bedrijf door wbv. Gisterenochtend gebeld omdat er wel warm water is, echter de verwarming doet het niet. De telefoniste wist mij te vertellen dat er meerdere meldingen waren. Rond 14:00 uur een sms dat de monteur onderweg was. Verder niks meer vernomen. 'S avonds nog steeds koude elementen en dus weer bellen. Volgens deze vrouw(met een meertal aan telefonistes gaat er wat mis, communicatiestoornis) was de monteur geweest maar kon hij het ketelhuis niet vinden en moest er een speciale monteur komen, zij zou kijken en terugbellen. Na enig heen en weer gebel wordt mij gezegd dat ik de enige ben met een kouklacht, en dan word ik boos, want de aantallen kloppen dan niet. Vervolgens ben ik degene die boos reageert en heeft het meisje voor haar een rede het gesprek te beeindigen en weg. Ga nu niet liegen!!!!!! Dan word ik boos.Gebrek aan interne communicatie is dit.

image description

"We (lees: Feenstra) bellen je terug binnen 2 werkdagen om een afspraak in te plannen." Dat is inmiddels 2 weken geleden en ze hebben niet gebeld of gemaild.

image description

Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service

image description

0 ster mag dat ook, maanden geleden een ketel laten plaatsen en de luchtdoorvoer zouden ze later doen.... een aantal keren geprobeerd tot een afspraak te komen, niet gelukt en vervolgens laten ze dan ook gewoon maar niets meer van zich horen. ECHT SLECHTE SERVICE.

image description

Gaat lekker met deze reviews he Feenstra ? Ik was dus zoekende naar een installatie bureau maar ik stel liever uit dan in de kou te moeten zitten.

image description

Nadat er in februari een aantal zonnepanelen van het dak waaiden hadden we na wat trouble?s met de verzekering vandaag een afspraak met Feenstra om deze te vervangen. Keurig op tijd aanwezig, nette kundige monteurs en vlot werk! In vier uurtjes was de klus keurig geklaard.laat nou de zon maar komen.

image description

Storing op mijn ketel en heb in de avond gebelt maar er werd direct gezegt kunnen we niks aan doen en de planning belt u terug in de ochtend maar geen telefoon gehad. Zelf proberen te bellen ....geen gehoor. Was al gewaarschuwd dus toch maar een ander gebeld en het probleem was zo opgelost.

image description

Gisteren is bij ons de nieuwe CV ketel geplaatst. Wat een service, een prima contact. Ook de monteur, Michael..wat een aardige en bovenal vriendelijke man met veel kennis van zaken. Top.. eindelijk na een aantal weken weer warm water en verwarming. Bedankt Feenstra.

image description

Er is geen doorkomen aan bij dit bedrijf, in augustus 2021 een nieuwe CV ketel laten plaatsen door dit bedrijf inclusief een full service onderhoudscontract. Vanaf dat moment worden er bedragen geïncasseerd voor onderhoud van de nieuwe ketel en van de oude ketel welke de monteurs nota bene zelf verwijderd hebben. Hierover veelvuldig contact gehad en men beloofd dat het in orde gemaakt wordt en bij het laatste telefoontje, waarbij je wederom zeer langdurig in de wacht staat, wederom beloftes gedaan dat ik zonder problemen van het huidige contract af kan omdat men maar fout op fout blijft maken. Nu weer een incasso plaats gevonden voor de oude en nieuwe ketel, deze wederom gestorneerd. Sterk af te raden zaken te doen met dit bedrijf met een belabberde klanten service!!! Nu maar hopen dat er een verantwoordelijke van Feenstra eens contact op gaat nemen....

image description

Helaas zitten we aan feenstra vast door de garantie op de zonnepanelen bij de overname van ons huis. Feenstra is onbereikbaar. Geeft meerdere malen aan terug te bellen doet dit niet. Monteur zegt meerdere malen last minute af. Zelfs als je een bevestiging krijgt dat ze terug zullen bellen doen ze dit niet. De reden is mensen zijn ziek, het is bij mij niet doorgekomen. Mochten ze wel een keer langs komen gaat de monteur halverwege de werkzaamheden naar huis omdat hij prive dingen moet regelen. Samengevat, onbetrouwbaar. Geen zaken mee doen. Bij interesse kan ik u de mail conversaties toesturen.

image description

Professioneel in oplichten. Extra bewegings melder laten plaatsen voor alarm systeem. Vooraf gevraagd naar de kosten en daar een akkoord voor gegeven. Uur arbeid in de praktijk wordt gefactureerd met 3.75 uur. Vriendelijk verteld de monteur nog tijdens zijn werkzaamheden dat hij langzaam werkt zodat die niet ingepland wordt voor een andere klus en tijdig naar huis kunt. Wanneer je contact met ze opneemt om te vertellen dat factuur bedrag niet overeenkomt met wat afgesproken is krijg je pas maanden later (negatief) antwoord. Betalings herinneringen en aanmaningen opsturen vergeten ze niet. Bij het niet betalen van factuur zijn ze zelfs over gegaan in dreigementen en wordt meldkamer dienstverlening geblokkeerd terwijl er wel degelijk VOORAF betaald is voor deze dienst. Kortom een oplichtende zooi onder een ''vertrouwde'' naam.