Feenstra Verwarming B.V.

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Capelle aan den IJssel
  4. Feenstra Verwarming B.V.

waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.

Hoofdweg 22, 2908 LC Capelle aan den IJssel, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Verwarming B.V. zelf:

Over Feenstra Verwarming B.V.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

52 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business

image description

Zeer slechte service! Wacht al 6 maanden tot ze me hebben ingeplant om langs te komen de luchtkanalen te komen reinigen en luchtkracht meten! Mijn huis / slaapkamers stinken elke dag na en tijdens het koken naar eten. Maar wat kan hun het schelen! Ook tijdens een afspraak voor onderhoud van mijn cv krijg je een SMS we komen tussen 12:00 - 15:59 uur bij u langs ben de hele middag thuis en word vervolgens gezegd dat er niemand thuis was om open te doen! Er is niks mis met mijn deurbel!!!! En had achteraf prima kunnen gaan werken dus loop aardig wat geld mis! Nieuwe afspraak maken nou ik kijk er vanaf als ik weer de hele middag moet wachten tot er een monteur moet langskomen. Het is nog geen 1 ster waard ????????

image description

Waardeloze firma. 2 jaar een warmtepomp en cv ketel, van het begin ellende, 7 monteurs langs gehad waarvan 3 geen verstand hadden van warmtepompen ( gaven ze zelf toe ) en nog zijn de storingen niet opgelost.

image description

Beste, Uw service monteur is zo juist bij ons geweest en heeft geen inspectie uitgevoerd. Ik had van tevoren keurig ruimte gemaakt en een ladder geregeld om erbij te kunnen komen. Naar zijn mening voldeed de trap niet en was de rookgaskanaal niet zichtbaar genoeg. Tevens melde hij dat wij inspectiekosten moeten betalen. Daar zijn wij niet mee akkoord! Er is geen inspectie uitgevoerd en dus gaan wij niet akkoord met de betaling. Dit had u kunnen voorkomen door aan ons u een foto te maken van de ketel en naar u toe te mailen, dan had u direct kunnen zien dat dit niet aan jullie eisen voldoet. Ik heb in oktober vorig jaar mij aangemeld voor een onderhoudscontract en we zij inmiddels een half jaar verder. Schaamteloos om nu te constateren dat er geen inspectie uitgevoerd kan worden. Ik mag hopen dat u niet met al uw klanten zo omgaat.

image description

Niewe mechanische ventilatie laten plaatsen in combinatie met reinigen leidingen. Leidingen niet goed gereinigd, leidingen niet vast gezet, hingen binnen enkele dagen al los, heel vaak gebeld, van het kastje naar de muur. Eindelijk via mail door klantenservice terug gebeld, maar door de betreffende afdeling om het in orde te maken, nog steeds niet. In 1 woord: Waardeloos

image description

Slecht, zeer slecht. Via Unive een contract willen afsluiten, kom je bij hun uit, tweekeer plannen ze je in en komen niet, waarop ik heeft gemaild nooit meer komen ik zie hier vanaf. En dan na een halfjaar iemand sturen die geen zin heeft en op alles extra werk wilt doen en vervolgens afkeurt en een rekening stuurt. Nee Feenstra terug gepakt door me dom te houden.koekje van eigen deeg

image description

Beste feenstra, Wat jullie nu doen is niet normaal, al 2.5 maand problemen met onze kachel die elke keer uitslaat. 2 keer in de week komt er een monteur langs, vernieuwt alles maakt alles schoon en vervolgens gaat de kachel weer uit en dan wordt er gezegt we komen morgen pas want er moet een nieuwe brander in. Er ligt hier iemand terminaal ik vindt het schandalig terwijl jullie dat weten! Jullie zijn nu nog niet klaar met mij ik ga nu andere dingen onder nemen ben het zat nu vooral dat mijn man doodziek is en van sommige mensen een antwoordt krijg met koop maar een kacheltje er bij, we hebben er 3 van feenstra gekregen maar dat verwarmt niet de hele kamer voor hem. En buiten dat die kosten van zulke kachels zijn abnornaal hoog.

image description

Ik ben niet tevreden over Feenstra. Op 11-01-2024 is de CV-monteur geweest, aan hem is verteld dat ik na de Kerst- en Nieuwjaarsvakantie om de twee dagen de CV-ketel moet bijvullen. Hij stelde vast dat de vulkraan moest worden vervangen, deze zou door KIW-monteur worden gedaan. Toen op 16-01-2024 de KIW-monteur kwam, keek hij eerst naar de CV-ketel en stelde vast dat deze (één jaar geleden) nooit goedgekeurd had mogen worden. Hij maakte wat foto's en maakte mij duidelijk dat ik niet zou worden geholpen. Op mijn vraag waar het water bleef (elke twee dagen bijvullen) vertelde hij mij dat het zou zijn verdampt. KIW-monteur is vertrokken, gedurende vier weken diverse telefoontjes gepleegd en klachtenformulieren ingevuld, met het verzoek te worden teruggebeld. Helaas....want ik heb nu waterschade (afkomstig van de CV-ketel). Als reden van niet terugbellen werd mij genoemd dat afdeling onderbezet is en dat de hoofdmonteur het druk heeft. Uiteindelijk werd ik door iemand van planning teruggebeld (verdeler moet worden vervangen en niet de vulkraan, dat was bij Feenstra bekend, maar niet bij mi) en op 27-02-2024 kwam de hoofdmonteur voor een vrijblijvend onderzoek. Indien ik akkoord zou gaan met vervanging van de verdeler en aanvullende onderzoek naar de lekkage, dan zou het pas over 1-3 weken kunnen plaatsvinden.

image description

Monteur had geen kennis van zaken en durfde geen onderhoud uit te voeren, ik kon een vervolg afspraak inplannen en zelf weer vrij nemen om hierbij aanwezig te zijn. Service contract opgezegd.

image description

Klantenservice is drama om afspraak te maken , je wordt altijd volgens hun terug gebeld, nooit gebeurt heb 1,5 maand moeten wachten op reparatie van mijn stadsverwarming ( in januari) dus kou leiden.

image description

Ik heb 5 weken moeten wachten tot er een oplossing kwam voor mijn lekkende radiator. Ik heb waterschade gekregen onder mijn laminaat, waardoor er nu een nieuwe vloer in moet. Ik ben chronisch ziek en opgenomen geweest, maar moest tegen medisch advies naar huis omdat er anders niemand was om het water op te vangen en weg te gooien. Welgeteld heb ik 30 keer met Feenstra gebeld, en ook meer dan 20 keer met Woonbron bron en de conciërge van het pand heb het ook meerdere malen contact met jullie opgenomen. Wat een waardeloos bedrijf!

image description

Wat een slecht bedrijf. Ik wil een zoneregeling voor mijn vloerverwarming en onderhoud voor 2 HR ketels. Ik ben nu twee weken dagelijks aan het bellen. Of minstens 15 minuten wachten, of een onverstaanbare telefonist, of doorverbonden met verkeerde afdeling, of doorverwezen naar website formulier dat je vervolgens invult om aan hrt einde een melding te krijgen 'we kunnen u in verband met drukte niet helpen'. Zeer, zeer slecht. Zal met personeelstekort te maken hebben maar bereikbaarheid is te regelen!

image description

Beetje huiverig door recensies toch contact gezocht. Cliënt gerichtheid en communicatie rammelt aan alle kanten. Gaan compleet niet oplossingsgericht te werk. 4 weken kwijt aan deze toko. Nu maar uit de radiostilte opmaken dat de getekende offerte eenzijdig is geannuleerd. Ook voor zonnepanelen met een ruime boog om Feenstra heen. Onprofessioneel zooitje

image description

Het bedrijf verkocht mij een ketel, en op dezelfde dag dat ik voor de ketel heb betaald, weigerden ze mij terug te betalen voor de verkoop van een defect product. Ze weigerden ook het te repareren, tenzij ik ze meer geld gaf. Schandalig en smakeloos, vermijd het ten koste van alles.

image description

update: 19 dagen later... taal nog teken van de firma Feenstra, benieuwd wat deze firma onder klantenservice verstaat ! Wat een slechte service heeft dit bedrijf. Afspraak voor ketel onderhoud in oktober afgezegd (monteur ziek) Nu half januari en zelfs na 3x 'escaleren' door de 'klantenservice' nog steeds niet teruggebeld (ja meneer morgen bellen we u voor een afspraak) Ze moeten nog bellen. Wat een amateurs hebben ze daar in dienst Ps. Vragen ze na 3x escaleren nog om je adresgegevens (zie onder) Die Feenstra snapt het echt niet....

image description

Wat een slechte service heeft dit bedrijf. Afspraak voor ketel onderhoud in oktober afgezegd (monteur ziek) Nu half januari en zelfs na 3x 'escaleren' door de 'klantenservice' nog steeds niet teruggebeld (ja meneer morgen bellen we u voor een afspraak) Ze moeten nog bellen. Wat een amateurs hebben ze daar in dienst Ps. Vragen ze na 3x escaleren nog om je adresgegevens (zie onder) Die Feenstra snapt het echt niet....

image description

Ik probeer al sinds augustus 2023 een eenmalig onderhoudsbeurt te af te nemen bij dit bedrijf. Eerste afspraak was in november, dus 3 maanden wachttijd. Een week van tevoren afgebeld door uitval monteur. Helaas niks aan te doen. Kreeg ik vervolgens een nieuwe datum en die is in maart 2024?! En vandaag een mail ontvangen met mededeling dat deze ook niet plaats kan vinden door wederom uitval monteur. Dit wekte tot argwaan en ik keek op hun website, kom ik erachter dat een eenmalig onderhoudsbeurt niet meer tot de keuze behoort en dat je alleen een abonnement kan afsluiten. Dit komt zeker omdat een eenmalig onderhoudsbeurt niet rendabel is! Al met al zeer slechte ervaring met dit bedrijf en na ruim een half jaar alleen een afspraak gekregen zonder deze na te komen.

image description

Na één jaar weggerend bij Feenstra. Wat een slechte dienstverlening en oplichters. CV-Ketel kapot (geen verwarming) Ze sturen iemand (die blijkt geen monteur te zijn). Bestelt onderdelen (onder het mom van, 9 van de 10 keer...) Daarna komt er iemand installeren, die aangeeft dat niet de juiste onderdelen zijn besteld. Vervolgens facetime hij met collega zo'n 50% van de tijd. Helaas blijkt dat niets is gerepareerd. hij test niets, gaat weg, en ik krijg factuur (inclusief tijd dat ie zat te facetimen). Vervolgens komt een derde iemand langs. Probleem had niets te maken met bestelde onderdelen. Maar is veel duurder. Ik word aangeraden om (dure) nieuwe ketel te kopen. Nadat ie weg is blijkt ik ineens ook geen warm water meer te hebben...... Ik neem contact op met klantenservice. De kosten voor o.a. facetime en onterecht bestelde onderdelen, krijg ik alleen terug als ik de nieuwe dure ketel bestel (!!!). Dit zijn oplichtingspraktijken. Ze repareren niets. ze brengen kosten onterecht in rekening. Maar allen bij nieuwe extreem dure ketel wordt er "gecompenseerd". Niet alleen was ketel bij Feenstra veel duurder dan bij concurrent, maar ik moest ook een 2 jaar abo afsluiten, voor 17 euro per maand. Alles was goedkoper bij concurrent (met gelijke of betere specificaties). Dus ik ben terug bij mijn oude leverancier. PS de drie heren die langs zijn geweest, waren overigens zeer vriendelijk en hebben hun best gedaan.

image description

Zeer slecht Viel niet met medewerker te praten. Kwam onaangekondigd zonder excuses op een geheel verkeerd niet afgesproken tijdstip. Voelde niet als een fijne medewerker van Feenstra. Voelde als een naar mannetje die duidelijk geen zin had in zijn werk . Ruzie ging maken tijdens uitleg waar het probleem zit. De onsamenhangende mail en terugkoppeling zegt genoeg. Duidelijk iemand die niet geschikt is als medewerker bij Feenstra

image description

Zeer zeer slecht. 9 maanden geprobeerd een onderhoudsafspraak te maken. Zij plannen een afspraak. Ik geef aan vanwege werkzaamheden niet te kunnen op de datum die zij bepalen. Ik geef zeker 6 andere data door. Daar wordt niets mee gedaan. Je krijgt alleen telefonistes aan de lijn die je niet kunnen doorverbinden met iemand die verantwoordelijk is. Er wordt niet gereageerd op mail verkeer. Uiteindelijk door achterstallig onderhoud een week zonder Cv en warm water. Een waardeloos bedrijf. Er is een klacht neergelegd. Volgens de monteur zijn ze me allang vergeten. Ik wil hun ook vergeten voor eeuwig.

image description

Top geholpen door de dame aan de telefoon. Ze ging echt op zoek naar een alternatief toen bleek dat ik zonder kachel met reuma 3 wkn moest wachten. Via een meewerkende collega een andere monteur de dag erna. Zag snel wat er was, had onderdeel niet, besteld dn gaf mij mee maandag na 4 uur te bellen als ik niks hoorde. Gebeld maar na 45 minuten opgehangen. Het lange wachten met bellen kost 1 sterretje maar verder zeer blij met de hulp. Snel en vakkundig. Deze 2 monteurs dan. Degeen die het ondehoud in april deed moet een Foei op zijn beoordeling krijgen......

image description

Beste mensen, let op bij Feenstra hoe hoog uw CV ketel hangt. Ik had gisteren een service afspraak om mijn ketel te laten nakijken en daarna in onderhoud te laten nemen bij Feenstra maar de monteur gaf aan dat mijn ketel te hoog hangt en dat ze die niet in onderhoudscontract nemen. Hij was 15 minuten binnen, heeft de ketel niet aangeraakt, wel gezegd dat ik de hele installatie naar beneden moet verplaatsen, en ik moest 72 euro betalen. Wat ik uiteraard niet heb gedaan omdat hij geen werkzaamheden of inspectie heeft uitgevoerd. Al met al een zeer slechte ervaring.

image description

UITSTEKENDE SERVICE ALTIJD MAAR... De enige reden dat ik geen 5 sterren geef is dat Feenstra destijds gebruik (voelt als misbruik) maakt van arme klanten die zich niet ineens een nieuwe CV ketel kunnen veroorloven en zo 12 jaar een ketel huren die 4 tot 5 keer over de kop gaat. Dat er tijdens de looptijd van het bestaande contract er eerlijker overeenkomsten zijn gekomen maar bestaande klanten geen enkele tegemoetkoming of coulance krijgen. Bv jaar 11 en 12 gratis zou een leuke geste zijn. Maar goed wie weet dat dit wonder nog plaats mag vinden voor bestaande oude - trouwe klanten. Over een aantal jaar zijn wij vanuit de Roverheid verplicht een andere oplossing dan een CV ketel te gaan zoeken en hoop dat Feenstra tegen die tijd met een echt concurrerende aanbieding komt waarbij service de hoofd drijfveer is en daarna de winst. En niet andersom. Begrijp me niet verkeerd ik snap dat goede service (die jullie geven) best wat kost maar een ketel 4 tot 5 keer over de kop laten gaan voelt gewoon zelf nu na tig jaren best wat wrang.

image description

Ik ben inmiddels meer dan 8 jaar klant met een all in contract. De laatste tijd krijg ik steeds meer monteurs die elkaar volledig tegen spreken. Vandaag moest mijn Nefit ketel er van de monteur uit ivm nieuwe regeling dat de ketel afgeschreven is en ivm rookkanaal recht naar buiten moet en mag niet van plastic zijn. Deze hebben ze een jaar terug juist vervangen omdat die van netaal gescheurd was na toen 13 jaar. Een andere positie van rookafvoer kan niet zonder de draagmuur uit te hakken. Moest dan maar verhuizen want het appartement voldeed kwa constructie niet aan de nieuwe eisen voor rookafvoer en moest maar afgebroken worden. Deze gek moeten ze echt meteen ontslaan, ik heb wel vaker van dit soort vreemde monteur daar over de vloer gehad. Ook viel volgens hem heel veel niet onder het contract en ik zou volgens hem niet weten wat er in het contract zou staan. De callcenter medewerksters weten niets volgens deze monteur en die moest ik maar niet meer bellen. Hoe moet jrme anders een afspraak maken.... wat een vreemde gozer zeg! De monteur die de thermostaat laatst verving had wel de thermostaat kosteloos vervangen omdat oude na 13 jaar defect was en volgens de helpdesk zou dat nu ook gewoon onder service vallen in mijn geval. Nieuwe thermostaat (Honywell) is al na 1 jaar stuk (draait niet meer en krijg veel vreemde getallen). Er was een plastic afgebroken zei de monteur maar dat kan die ook zelf hebben gedaan met het ding eraf halen. Wordt niet gemaakt onder garantie. Dus ik moet het zelf repareren. Gelukkig ben ik handig en bij Hornbach is de zelfde thermostaat bijna 4 keer goedkoper dan bij Feenstra! Moet wel dezelfde hebben ivm Nefit ketel weinig andere thermostaten ondersteind en deze als enige nog een beetje betaalbaar is en zonder onzinnige toeters en bellen. Al met al de zoveelste vreemde ervaring met Feensta. Ik mortvwel zeggen dat er ook goede monteurs zijn bij Feenstra.

image description

Schandalig hoe jullie met je klanten om gaan sommige telefonistes zijn beleefd sommige kan je wel tegen de muur gooien, qua monteurs geen opmerking me probleem nu eindelijk opgelost na 9 weken... en dan nog het lef hebben om facturen te sturen..... wat denk je zelf na vloer schade... 2 dagen tvt uren opname... en de ellende wat je moet doen om warm water te kunnen gebruiken... schandalig.... en dan een pakketje chocolade sturen voor het ongemak... de telefoniste die dit heeft geregeld is een lieve dame komplimenten voor haar dat ze zo rustig blijft bij zeer boze klanten.

image description

Zeer slechte service. Minimaal 6 maanden bezig geweest om 2 radiatorkranen te vervangen, de geplande afspraak uiteindelijk niet haalbaar voor de monteur in het tijdvak. Monteur overigens vriendelijk!

image description

De kundigheid is ver te zoeken. Tegenwoordig kloppen ze op de voordeur! De bel werkt gewoon, maar werd niet eens gebruikt. Werkbon kreeg ik niet te tekenen. Zeggen dat je een uur bent binnen geweest, terwijl dat ongeveer 25 min was. Zeggen dat je de ketel hebt bijgevuld ,terwijl dat niet is gebreurd.

image description

Slechte service, kreeg met moeite een afspraak, welke de dag zelf is geannuleerd, vervolgens geen vervolgafspraak gekregen. Moest ik zelf 3 maanden later bellen voor een afspraak. Komen ze eindelijk 4 maanden later langs zegt de monteur dat de cv te oud is en niet gekeurd kan worden terwijl het in 2015 geplaatste cv is. Ik was er zelf niet bij, maar hij is dus weg gegaan zonder te keuren. Echt waardeloos en slechte service.

image description

Al maanden bezig voor een zonnepanelen aanvraag. Eerst zei Feenstra dat we een schouw afspraak moesten inplannen om te bepalen hoeveel er zouden passen. Vervolgens komen ze hierop terug en willen ze ons een nieuwe offerte zonder schouw afspraak sturen en nu mogen we weer opnieuw de wachtrij in na maanden bezig te zijn. Wat een belachelijk slechte service. Volg je advies op, geen communicatie na 100 x bellen en nu opnieuw de rij in.

image description

Afspraak om de mechanische ventilatie te vervangen. Per mail dubbel bevestigd omdat ik speciaal vrij moet nemen. Kast leeg gemaakt. Ruim 5 uur gewacht, niemand gekomen. Nummers niet bereikbaar. Alleen een algemeen nummer, aardige dame maar kon mij ook niet verder helpen. Drie weken later weer een afspraak, nu voor vervangen ventilatie in de badkamer. Weer vrij genomen. Weer niemand gekomen. Blijkt dat de monteurs geen ladder bij zich hadden. Dit terwijl ze al eerder geweest waren om het probleem vast te stellen en dus wisten dat ze het dak op moesten. De monteurs zijn zonder uberhaubt aan te bellen weg gegaan, waardoor we dus wederom voor niks zaten te wachten. Jammer dat je geen cijfer lager dan 1 kan geven.

image description

Zo slecht en n?emand raad ?k feenstra aan. B?j nood worden jull?e n?et geholpen. Meerdere keren moet u over bellen en stressen totdat opgelost wordt. Dus hoop voor ?edereen dat gern nood kr?jgt, verwarm?ng u?t of geen warm water. Al jaren heb ?k zelfde mee gemaakt.

image description

Ik heb al 7 monteurs bij mijn thuus gehad voor reparatie voor mijn radiator en ze doen er niks aan dit bedrijf heeft monteurs in dienst die of geen zin hebben om te werken of ze krijgen te weinig betaald dat ze daarom niet willen werken of ze hebben er geen verstand van mijn radiator in de woonkamer word niet warm dit bedrijf werkt voor woningbouw begrijp niet dat dit bedrijf nog bestaat

image description

11 November 2022 is er een afspraak gemaakt voor Ketel Onderhoud cv met een terug bel verzoek maar tot vandaag 07-02-2023 nog niets gehoord zelf maar weer gebeld antwoord is ik moet vrijdag 10 februari 2023 zelf weer terug bellen,,,

image description

Ben al maanden maar dan ook echt maanden aan het wachten op een nieuwe kachel al meer dan 10 tel veder en nog niets gemaakt .. en al zo veel keer is me verteld we bellen u meteen terug mooi niet dus pfff

image description

Al een maand met een lekkage die door een medewerker van Feenstra is veroorzaakt. De regen komt letterlijk via ons dak naar binnen. Wij betalen als klant voor de service van Feenstra maar deze wordt ons niet geboden.

image description

Iedere maand betalen voor een " contract " maar als ze langs moeten komen ? Ho maar ! Een grote naam maar in principe: oplichters !!! Ga nooit in zee met dit bedrijf !!!!!!!!

image description

Kan niet eens een afspraak inplannen, word constant verteld dat ik terug word gebeld, maar komt niks van. En er word ook geen indicatie gegeven van wanneer ze wel kunnen. Waardeloos, vooral de manier waarop gecommuniceerd wordt.

image description

Feenstra laat ons al een heel weekend met een lekkage zitten waar het water uit gutst. Volgens Feenstra heeft dit geen haast? Er is al voor duizenden euro?s schade en er zijn hoge waterkosten. Dit is dus wat voor een bedrijf Feenstra is. Trap er niet in en sluit er zeker geen contract af, deze firma is alles behalve netjes en eerlijk. De betekenis van het woord service kennen zij niet.

image description

APK keuring voor ons toestel gepland 25 juli, wegens ziekte van de monteur heeft Feenstra zich afgemeld. Nieuwe afspraak in augustus met 2 keer aankondiging per mail dat we thuis moesten zijn anders kosten in rekening. Nou wij waren thuis, speciaal vrij genomen, geen monteur gezien. Ik bellen, stond er een notitie in hun systeem afbellen. Nou echt niet dus. Krijg ik een mail met een nieuwe afspraak voor 4 maanden later. Word je weer onder aan de lijst gezet. Terwijl het de fout was van Feenstra. Wat een slechte service. Uiteindelijk 24 oktober een brief op de deurmat met de vermelding dat ik in april 2023 weer eens contact zou kunnen opnemen, wat ??? Alle afspraken geannuleerd

image description

APK keuring voor ons toestel gepland 25 juli, wegens ziekte van de monteur heeft Feenstra zich afgemeld. Nieuwe afspraak in augustus met 2 keer aankondiging per mail dat we thuis moesten zijn anders kosten in rekening. Nou wij waren thuis, speciaal vrij genomen, geen monteur gezien. Ik bellen, stond er een notitie in hun systeem afbellen. Nou echt niet dus. Krijg ik een mail met een nieuwe afspraak voor 4 maanden later. Word je weer onder aan de lijst gezet. Terwijl het de fout was van Feenstra. Wat een slechte service

image description

Ik hang nu 1 uur aan de lijn en ik word nog steeds zo spoedig mogelijk te woord gestaan. Ik vind dit geen service

image description

De medewerkers van de klantenservice heb ik als zeer onbeleefd ervaren. Praten dwars door je heen. Gespreksnotities van voorgaande gesprekken worden (onnodig en ongevraagd) aangehaald, deze blijken totaal niet te kloppen. In de brief waarin werkzaamheden worden aangekondigd wordt een begin- en eindtijdstip genoemd, dit wordt betwist waarbij wordt aangegeven dat ?dat sowieso onmogelijk is?, omdat de monteurs op het begintijdstip pas van de vestiging vertrekken. Vreemd dat dit schriftelijk anders wordt gecommuniceerd.

image description

Veel geld kwijt aan abonnement, niets aan gehad.Wel 2 onderhoudsbeurten door monteurs die me een duur onnodig onderdeel wilden aansmeren. Die ketel is 6 jaar niet onderhouden. Hoe kan dat? Deels door mijn eigen invloed, ik kon bijvoorbeeld ook een keer geen contact krijgen voor een bevestiging van een afspraak, waarna ik het ben vergeten. Maar een bedrijf waar ik maandelijks aan betaal moet daar ook aandacht voor hebben.

image description

Wat een slechte service van het kantoor personeel, 18 jaar klant en als je dan een offerte aanvraagt via de service monteur (waar ik totaal geen klachten over heb) voor een nieuwe ketel duurt het 6 weken en dan hoor je nog niets, Als je dan zelf gaat bellen geeft de verkoper ze de monteur de schuld, terwijl deze het netjes had doorgemeld aan het hoofkantoor Dan wordt er totaal niet gekeken wat voor een service contact je hebt al die jaren bij het opmaken van een offerte en kloppen de service kosten niet. Ik heb na 18 jaar het contract opgezegd en ben opzoek naar een ander! Kijk dus uit !

image description

Bellen heeft echt zin bij dit bedrijf, ik ben al 20 minuten lang de eerste wachtende. om nog maar te zwijgen van het feit dat ze nu voor de 2de keer in 3 maanden tijd willen langskomen voor het ventilatiesysteem. En dan hang je op om het andere nummer te bellen en dan zit je gelijk op exact dezelfde plek op de wachtrij. alsof de verbinding nooit meer verbreekt

image description

Veel geld kwijt aan abonnement, niets aan gehad.Wel 2 onderhoudsbeurten door monteurs die me een duur onnodig onderdeel wilden aansmeren. Die ketel is 6 jaar niet onderhouden. Hoe kan dat? Deels door mijn eigen invloed, ik kon bijvoorbeeld ook een keer geen contact krijgen voor een bevestiging van een afspraak, waarna ik het ben vergeten. Maar een bedrijf waar ik maandelijks aan betaal moet daar ook aandacht voor hebben. Na veel heen en weer gebel ( onder mijn werktijd is ook al zo onhandig) eindelijk een onderhoudsbeurt voor de CV, kan dit pas over 2 maanden. Zinloos.

image description

Wow Radar bekeken ! Zeer slecht bedrijf. Onderhouds contracten elke maand 13.50 euro maar onderhoud geven ho maar ! Zeer Triest . Mensen zouden hun geld terug moeten krijgen! Kan toch niet zo zijn dat je na 4 jaar 650 euro betaald hebt ,maar geen onderhoud is gepleegd.

image description

Slechter dan dit bedrijf bestaat niet. Van het kastje naar de Muur. Onbeschoft te woord gestaan.

image description

Vlak voor kerst ging mijn ketel kapot en wij zaten in de kou en hadden geen warm water. Terwijl ik van de meeste bedrijven te horen kreeg dat ze pas over 2 a 3 weken een nieuwe ketel bij mij konden plaatsen werd ik zeer goed geholpen door Feenstra. Zij hadden na 1 week ondanks de zeer drukke schema een huurketel bij mij geplaatst en mij en mijn gezin uit de brand geholpen.

image description

Een monteur met de opdracht om de ketel af te keuren terwijl ze wisten waar die hing, gewoon een veilige plek. Maar nee makkelijk geld verdienen door even 5 minuten langs te rijden.

image description

Na aanvraag lease onduidelijke offerte. Na bellen ben ik tot 2 maal toe in de wacht gezet. Eerste keer na 45 minuten maar opgehangen. De tweede keer was ik er na 30 minuten wachten klaar mee. Bereikbaarheid voor klanten met vragen wordt blijkbaar niet serieus genomen.

image description

al meer dan 20 jaar klant en altijd top!

image description

Zoals gebruikelijk kreeg ik de werkbon na afloop van het ketelonderhoud per e-mail toegestuurd. Deze werkbon roept een vraag op, namelijk: Op de plaats waar mijn handtekening zou moeten staan, staat die niet. Ik heb geen werkbon afgetekend. Is dit conform de procedure? Is de monteur het vergeten? Ik heb hier geen goed gevoel bij.