Feenstra Verwarming B.V.

  1. Home
  2. Friesland
  3. Drachten
  4. Feenstra Verwarming B.V.

waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.

De Kiel 17, 9206 BG Drachten, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Verwarming B.V. zelf:

Over Feenstra Verwarming B.V.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

63 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business

image description

Wij zijn ontzettend tevreden met de service van Feenstra voor ons ventilatiesysteem. Al vanaf het eerste telefoongesprek had ik er een goed gevoel bij. De klantenservice medewerker was heel vriendelijk en dacht goed mee met het plannen van een afspraak die voor mij uitkwam. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik wist precies wat ik kon verwachten. Op het zelfde dag wed ik geholpen. De monteur en zijn assistente waren keurig op tijd, vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over het systeem en het onderhoud. Sinds de installatie merken we echt verschil in de luchtkwaliteit in huis ? frisser, schoner en geen last meer van vocht of muffe luchtjes. Ook fijn dat het systeem stil werkt, je merkt nauwelijks dat het aanstaat. Kortom, topkwaliteit en uitstekende klantgerichtheid. Wij raden Feenstra zeker aan voor iedereen die een goed ventilatiesysteem in huis wil!

image description

Ik zit vast aan een wurgcontract, betaal maandelijks maar mijn cv ketel werkt niet meer goed. Nu zeggen ze gewoon dat de reparaties te duur zijn. Terwijl ik een koopovereenkomst heb. De klantenservice mevrouw was totaal onbeschoft en had geen kennis van de algemene voorwaarden, ze sturen je gewoon van het kastje naar de muur. Nooit geen contract sluiten bij Feenstra geen enkele ster waardig.

image description

Op 01-04-2025 2jaarlijks onderhoud aan de cv-installatie. Prima afspraak kunnen maken en op de dag zelf is er binnen de afgesproken tijd een soort van track & trace. Je kunt de voordeur er bijna, op open zetten. De monteur stelde zich keurig voor, was beleefd, vriendelijk, en deskundig. Dat bleek duidelijk uit zijn uitleg en antwoord op vragen. Ook kwam hij met tips over het gebruik. Ik hoefde niets op te ruimen, wat ik wel wilde, de monteur liet de ruimte netjes achter. Normaliter wil je een monteur niet bij zijn werk storen, doe je in de garage ook niet, maar door zijn tip en de onderlinge klik, gaf hij uitleg over de werking en het onderhoud van de installatie terwijl hij zijn tijd volledig gebruikte voor zijn werk, ook met de aangeboden koffie. Na gedane arbeid, keurig een hand gegeven en goedgaan gewenst. Bijzonder.

image description

Altijd fijne partij om mee samen te werken. Komen op tijd, communicatie is goed en hele vakkundige monteurs. Wij zijn erg tevreden!

image description

In opdrscht van de verhuurder moest de CV vervangen worden. Opzich is dat fijn, totdat daarmee ellende begon. De monteurs waren wel vriendelijk, en netjes optijd. Wel hebben zij best wat bende achtergelaten en dat moest ik zelf maar even schoonmaken. (Veel stof e.d.) De zelfde middag schoot de ketel al in storing. Hier is een monteur bij geweest, en heeft hier een behoorlijke tijd mee bezig geweest. Uiteindelijk opgelost, maar dit kostte me wel een hele dag. Nu blijkt, dat vannacht de ketel de hele nacht heeft lopen loeien, zonder dat de thermostaat aan staat. Echter, kan / wil feenstra pas over ruim een week!!!! Komen, dus nu moet ik maar de stekker eruit halen en deze elke keer weer erin doen als ik warm water wil. Het is echt bizar dat dit zolang moet duren, en het niet eerder kan

image description

Ik raad aan om verder te zoeken naar een ander bedrijf. Een reactie op je mail laat lang op zich wachten en als je dan antwoord krijgt is de toon onvriendelijk en bot van de medewerkster. Nadat er na 6 weken wachten eindelijk een monteur langs kwam kon hij de storing niet verhelpen aan de warmtepomp. Ben toen naar een ander bedrijf gegaan en deze monteur had het in een half uur zo gefixt.

image description

Heel fijn dat ik aan een afspraak van tussen half 8 en 10 uur via de app op de hoogte wordt gehouden wanneer de monteur in aantocht is. Klantvriendelijkheid en professionaliteit maken het verhaal compleet

image description

Monteur langs gehad voor een storing aan mijn Vaillant ketel waardoor deze mijn woning niet meer kon verwarmen. De monteur heeft alleen een poging tot ontluchten gedaan (wat ik zelf ook al had gedaan) en vervolgens een half uur met Vaillant gebeld omdat de monteur verder geen idee had. Ben in de koud achter gelaten zonder oplossing of reparatie maar mag wel mooi ?170 aftikken...

image description

Lekkage aan de waterleiding in de kruipruimte. Gebeld met tal van bedrijven maar iedereen was druk zo twee dagen voor de Kerstvakantie. Gebeld met Feenstra, situatie uitgelegd aan telefonist en er wordt en monteur gesteurd. Deze kijkt naar de kruipruimte, meldt doodleuk dat hij dit niet gaat doen en gaat weer weg. Krijg wel een rekening van ?75 voor de voorrijkosten (is Drachten zover weg van Surhuizum?) Gebeld met Feenstra. Deze telefonist zegt dat zij dit werk niet doen maar dat dit iets is voor loodgieters. Snap ik maar waarom wordt dit niet gezegd in het eerste telefoongesprek? Als installateur lijkt het mij dat je ook waterleidingen doet, zeker als je cv-ketels en dergelijke aansluit. Waardeloos dit!

image description

Waardeloze service! Ondertussen 4 weken bezig om een monteur thuis te krijgen voor het verhelpen van een storing van de hybride warmtepomp. Een storing omdat bij het vorige sevicebezoek enkele parameters onjuist zijn ingesteld. Tot op heden nog steeds niet teruggebeld voor het maken van een afspraak, dit ondanks meerdere telefoontjes richting Feenstra. Een hybride warmtepomp aanschaffen gaat allemaal vlekkeloos maar de bijbehorend service leveren, ho maar! Alle begrip dat er wachttijd is om een monteur thuis te krijgen maar gewoon niet terugbellen voor het inplannen van een afspraak is gewoon waardeloos, een stukje communicatie laat zeer te wensen over!

image description

Ik kreeg vrijdag een onprettige monteur thuis. Heel ongemakkelijk. Luisterde niet, nam me niet serieus. Ik had het gevoel dat hij me behandelde als "vrouw alleen". Wilde me niet aanbieden wat mijn buren met precies dezelfde situatie wel hebben qua abonnement. Vervolgens weigert zijn leidinggevende mij te bellen. Zeer bijzonder. Ik hoop dat er contact met mij opgenomen word om dit recht te zetten. Het bedrijf is vast verder prima. De keer ervoor hadden we een prima monteur namelijk! Dus k begrijp niet wat hier mis gaat.

image description

Waardeloze communicatie vanuit feenstra 2 weken zonder vloerverwarming en warm water gezeten met een dochter van 2,5 die hierdoor anderhalf week ziek is geweest, meerdere meldingen gemaakt maar geen communicatie. Inmiddels opgelost maar 2 weken te laat.

image description

Twee keer een monteur langs geweest, één keer voor het ventilatiesysteem (defect) en één keer voor onderhoud van onze cv ketel. Beide keren uitermate vakkundig en vriendelijk. Ook extra uitleg en extra checks kosten geen enkele moeite. Hulde aan de medewerkers van Feenstra!

image description

3 x afspraak voor hetzelfde onderdeel,monteur ziek kan gebeuren volgende monteur ook ziek en vervanger had onderdeel niet bij zich derde monteur had alles bij zich in 10 minuten klaar ikzelf 3 halve dagen vrij moeten nemen ,alles nam een week in beslag.

image description

Thuis pech met radiatoren, die ondanks ontluchting niet warm werden. Feenstra gebeld, op korte termijn een afspraak kunnen maken. Een zeer vriendelijke, aardige, zeer deskundige monteur heeft de storing opgespoord en verholpen binnen een uur. Voor mij een 10. Ik vind de klantgerichtheid van Feenstra en het begrip van de medewerkers in een woord GEWELDIG!

image description

Voor snelle service hoef je er in elk geval niet te zijn. Hoe moeilijk kan een goed functionerende afzuigkap installeren zijn? Ondertussen 3 maanden verder en vandaag opnieuw een monteur met de handen in zijn haren. Hij krijgt het niet voor elkaar. Volgens monteur in kwestie hadden ze hem ook nooit moeten sturen omdat hij hiermee totaal geen ervaring heeft. Lekker bezig Feenstra!

image description

Dit bedrijf zit duidelijk niet te wachten op nieuwe klanten. 6 weken lang geprobeerd een afspraak te maken voor onze warmtepomp en ventilatiesysteem, maar zonder succes. Ze plannen wat in en als je niet kan, mag je bellen voor een andere afspraak. Je krijgt zelf echter nooit de planning aan de lijn, die moeten weer met jou contact opnemen. Dat doen ze echter niet. Hoe vaak ze je ook beloven dat je wordt teruggebeld, ze bellen je niet terug. Zo zit ik 6 weken later nog zonder afspraak, na een stuk of 10 telefoontjes. Te bizar voor worden hoe dit bedrijf met klanten omgaat

image description

Monteur niet verschenen, eindeloze conflicterende mailtjes met wel/niet afspraak van Feenstra, klantenservice alleen via omweg telefonisch te bereiken. Geen aanrader!

image description

We hadden een ketel lekkage in de ochtend gemeld, beloofd werd dat er een monteur vòòr 5 uur zou komen. En inderdaad, om 10 voor 5 was de monteur er en had de lekkage in een paar minuten opgelos. Men houdt zich aan de afspraken, deskundig en correct personeel !

image description

Ik heb al jaren ervaring met Feenstra, zowel als eigenaar als huurder van een woning. Prima, altijd op tijd, nooit even snel afraffelen van het onderhoud. Prima uitleg als je daar om vraagt.

image description

Klantvriendelijk kan goed verbeterd worden vind ik. Feenstra heeft een nieuwe ketel geplaatst en wij hebben een onderhoudscontract afgesloten. Elke 2 jaar moet er regulier onderhoud worden gepleegd wat feenstra steeds een beetje opschuift waardoor je over een aantal jaren niet meer elke 2 jaar onderhoud hebt gehad. Wij lopen ivm gezondheidsproblemen niet met schoenen aan in huis en monteurs weigeren hij schoenen uit te doen tot op de plek van het onderhoud of de aangeboden schoenhoezen aan te trekken. En Feenstra wil niet mee denken aan een gepaste oplossing zoals vele andere bedrijven wel doen. Die komen zelf met veilige hoezen bijvoorbeeld of laten de monteurs even op de sokken maar de plaats van het werk gaan want ik snap absoluut dat veiligheidschoenen van belang zijn tijdens het werk. Ben je niet hier niet mee eens heb je gewoon pech en word het contract beëindigd. Klant is koning bestaat al jaren niet meer maar een beetje meedenken zou zeker op zijn plaats zijn.

image description

Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Feenstra. Al anderhalf jaar wacht ik op de vervanging van het filter van mijn keukenafzuigkap. In die tijd zijn er twee keer monteurs langsgekomen, maar telkens werd mij verteld dat de filters besteld zouden worden. Tot op heden heb ik nog steeds geen nieuwe filters ontvangen. Dit gebrek aan opvolging en communicatie is onacceptabel. Ik raad Feenstra absoluut niet aan voor hun service.

image description

Zeer slecht! Niet geholpen, ze hebben ons 6 dagen zonder warm water en zonder verwarming laten zitten. Meerdere keren gebeld, meerdere mails gestuurd. Werden elke keer gewoon genegeerd of valse beloftes gemaakt. Slecht te bereiken, niet behulpzaam. Alleen de monteurs kunnen daar niks aan doen en die deden hun werk wel goed. Maar betreft klanten ?service? en planning.. heel slecht!

image description

Het onderhoud aan de cv ketel, afzuiging en rookmelders en koolmonoxide melder is weer naar volle tevredenheid gedaan door Feenstra. Vriendelijke en kundig monteur die weet hoe een ketel in elkaar steekt! (Weer een gratis slogan voor Feenstra) Bedankt Feenstra en monteur René!

image description

Bedrijf feenstra geweldig , altijd een remeha ketel gehad! Een topper! Via feenstra een nieuwe ketel, geen remeha meer! Wat een drama, ketel blijft maar tikken! Bij warmwater tilt het zo hard ! Je wordt daar echt niet goed van ! Verders feenstra wat een lieve werknemers

image description

Sinds Mei 2024 hebben wij gekozen voor Feenstra om onze combiketel te laten onderhouden. Eindelijk een monteur (Henk) die zijn vak verstaat! Werkzaamheden volgens de norm uitgevoerd en getest. Geen gesjoemel en alle pakkingen vervangen. Henk heeft alles netjes achtergelaten. Tot over twee jaar Henk.

image description

Via Univé veilig wonen had ik een contract afgesloten voor een jaarlijkse onderhoudscontrole van mijn cv-ketel. Deze controles worden uitgevoerd door Feenstra. Zij zouden op een vrijdag tussen 10:00 en 12:30 langskomen voor een eerste inspectie van mijn cv-ketel. Op diezelfde dag om 09:30 ontving ik via de mail een werkbon met de melding dat ik niet thuis was en verder werden ook de verreden kilometers en een tijdsregistratie vermeld. Toen ik rond 09:45 thuis kwam, mijn mailbox opende en hun e-mail zag met werkbon besloot ik gelijk contact op te nemen. Nadat ik deze situatie aan de telefonisch medewerkster had uitgelegd kreeg ik een excuus en het bericht dat ze contact op zou nemen met de planner. Later die middag toen het inmiddels 12:30 was besloot ik nogmaals contact op te nemen met Feenstra. Weer kreeg ik een excuus en een blijk van begrip. Er zou gekeken worden of ze dezelfde dag toch nog langs zouden kunnen komen. Tot slot beloofde ze mij in ieder geval nog even te bellen om mij op de hoogte te brengen. Uiteindelijk werd ik niet meer terug gebeld. Voor mij meer dan voldoende reden om het abonnement stop te zetten.

image description

Een maand geleden had ik onderhoud laten plegen door jullie. En de monteur had mijn rookgasafvoerpijp los getrokken. En dat zag ik gebeuren. Heb hem nog zeggen dat misschien de pijp los getrokken was. Hij beweert waarschijnlijk niet. Afgelopen weekend ben ik echter achtergekomen dat de pijp echt los zat achter mijn koof. Die was goed nat en warm. Vandaar ging ik open maken. En dit heb ik ook gemeld bij jullie! Gisteren had ik een afspraak met de 2de monteur om te kijken wat er was. Maar tot mijn verbazing werd de monteur weg geroepen!! Hij moest weg van Peter kat!! En mij zo laten zitten. Dat rookgasafvoer pijp waar los zit loopt door mijn dochter slaapkamer. Een maand lang los. Levensgevaarlijk dus!! Ik laat niet hierbij zitten. Een Levensgevaarlijk fout die jullie gemaakt hebben. Mijn jurist is al ingelicht....

image description

Het onderhoudswerk wat Feenstra Drachten uitgevoerd heeft is op zich wel goed te noemen. Echter, de werktijd wat de monteur uitgeschreven heeft is totaal niet juist. Op de werkbon(nen) staat een totale tijd van 1 uur , terwijl de monteur in totaal 20 minuten bezig is geweest. Dit is 40 minuten teveel qua werktijd gerapporteerd en zou betekenen dat de klant, particulier of een woningbouwcorporatie, teveel in rekening wordt gebracht. De ene monteur is de andere niet natuurlijk, je moet geluk hebben dat je een goede, betrouwbare en accurate monteur treft, die de gedane werktijd wel juist vermeld. Anders krijg je altijd een véél te hoge rekening met onjuiste werktijden.

image description

In 1 woord waardeloos. Dit bedrijf is inmiddels voor zeker de 8ste als het niet de 10de keer is langs geweest voor het zelfde probleem. Onze draadloose thermostaat verliest telkens de verbinding, ooit hadden we er een die op de directe kabel verbonden was, maar door een kabel breuk is deze vervangen. De eerste monteur was 8 uur bezig over 2 dagen, oplossing was een klein kabel breukje bij de cv. Je raad het al, probleem niet opgelost. En toen kwamen er verschillende bezoeken, batterijen vervangen, opnieuw verbinden, thermostaat compleet vervangen. Allemaal niet geholpen. Toen zei ik, jho misschien weer een kabel trekken? Goed idee gaan we doen! Dacht het niet, kwam een monteur foto maken van het probleem, en wij zouden daar zo snel mogelijk over horen. Na een week niks gehoord te hebben, wij in de kouw, zelf gebeld. Afgesproken dat er vandaag 14-2 een kabel getrokken zou worden. Dacht het niet, weer foto's gemaakt meer niet. Echt belachelijk, bij het maken van de afspraak, genoteerd kabel trekken, weer niet gedaan, ik blijf met de ellende zitten. Wie rund deze organisatie, ik vraag af wat mn woningbouw hier van vindt. Als die man uren, rijskosten. Weggegooid geld, en dat in deze tijden. We gaan verder...... Zie de afbeeldingen, wat zijn dit voor mensen? Er is nu nog steeds niet met me gebeld. Ook niet door een leidinggevende. Afspraken maken en totaal niet nakomen!

image description

Keurig werk, nette monteurs en er wordt goed meegedacht. In de loop der jaren zijn ze kwalitatief alleen maar beter geworden. Afspraken komen ze na, ze zijn eerder uren te vroeg dan minuten te laat. En als je vrijdagmiddag zonder kachel zit doen ze oprecht hun best langs te komen. Ze weten wat ze doen en leggen het ook uit, zodat je er zelf ook van leert. Over de prijs kan ik als huurder geen zinnig woord zeggen.

image description

1 ster is nog teveel... 5 en een halve week zonder warmte en warm water gezeten!!!!!!!!! 30 nov reperatieverzoek ingedient , 19 dec kwam feenstra langs onderdeel niet beschikbaar en leverbaar, er werdt gezegd dat wr maar kacheltjes moesten kopen bij de bouwmarkt. Ze hadden geen idee wanneer het onderdeel geleverd zou kunnen worden er werdt ons geen tussen oplossing aangeboden. Op aandringen van accolade werdt een kacheltje geregeld vol met stof en rookgeur een kacheltje wat niet eens in staat is om een woonkamer te verwarmen. wij hebben gehele de feestdagen in de kou gezeten terwijl jullie er warm bijzaten . Pas 27 december uitgezet naar remeha. Feenstra ontkent alles en zegt de installatie werkend te hebben achtergelaten en een nieuwe cv installatie hebben geinstalleerd. Dit is nooit gebeurd en is zelfs bevestigt door remeha. pas op 5 januari werdt het kacheltje gebracht schandalig laat gezien remeha op 8 januari de reperatie kwam uitvoeren..Compleet in de kou gezet door jullie en werkelijk schandalig!!! Er wordt totaal geen verantwoordelijkheid genomen. Na het indienen van een klacht werdt ons verzoek voor vergoeding geweigerd en nemen ze geen verantwoordelijkheid voor de gang van zaken. Wij zijn hier nog niet klaar mee!!!!!!! En zijn bereid verdere stappen te ondernemen.

image description

Week zonder heet water zonder verwarming lekkage en als oplossing dit kacheltje verwacht niet van mensen dat ze die aannemen het voelt als nog een mes in de rug naast de andere messen

image description

Op 05/01 laat mijn oma(Op leeftijd) een installateur langskomen omdat haar CV niet werkt. Meneer krijgt hem op dat moment niet werkende en zal onderdelen moeten bestellen(dat kan natuurlijk). Dus een nieuwe afspraak voor 12/01 gemaakt om de nieuwe onderdelen te plaatsen. En omdat het bijna vriest buiten en haar huis ontzettend slecht is geïsoleerd(huurwoning), zou meneer haar tot die tijd een kacheltje laten opsturen ter vervanging. VANDAAG !!13/01!! NOG STEEDS GEEN WERKENDE CV! ZE ZIT AL 8 DAGEN IN EEN HUIS WAAR HET NIET WARMER WORDT DAN 10 GRADEN!!!!!! ER IS NOG STEEDS GEEN VERVANGEND KACHELTJE LANGSGEBRACHT EN ZE KUNNEN GEEN DUIDELIJKHEID GEVEN WANNEER MIJN OMA HAAR HUIS WEER KAN VERWARMEN OF UBERHAUBT EEN WARME DOUCHE KAN NEMEN!!!! HOE KUNNEN JULLIE EEN VROUW OP LEEFTIJD DIT AANDOEN!! SCHANDALIG!

image description

Meer als 30 jaar klant van Feenstra. Gelukkig weinig storingen. Als er wel een storting was, wordt snel en correct uitgevoerd. Ook bij aanschaffen van CV en ventilatie systeem goede adviezen. Klein minpuntje. Bij aanschaf airco komt er geen adviseur langs om een en ander te beoordelen tot tegenstelling van andere leveranciers.

image description

Erg tevreden! Monteur kwam snel en was vriendelijk. Het probleem werd in één keer opgelost en ik kreeg uitleg hoe de radiatoren werken. De monteur keek ook naar de temperatuur van de ketel, hij pastte deze aan, dat was nodig voor mijn oude huis, en legde veel uit, waardoor ik andere keuzes heb gemaakt. Na zijn vertrek was mijn huis warmer en aangenamer.

image description

eerst weken erover doen om langs te komen voor een nieuwe ketel dan een kapotte ketel plaatsen weer weken wachten en nachten wakker liggen door het lawaai Daarna hebben ze schade veroorzaakt waardoor er grote schade aan ons huis is gekomen in verloop van tijd na bijna een jaar nog geen schade willen oplossen nadat er wel erkendis dat het door feenstra komt. Interne communicatie is niet aanwezig. Altijd keurig service contract betaald maar geen service ontvangen.

image description

De monteur was heel vriendelijk en kwam mooi op tijd. Hij was deskundig en gaf duidelijk uitleg over de werkzaamheden.

image description

Zeer correct personeel, goede informatie, komen afspraken stipt na. Prima en deskundige werkzaamheden m.b.t. installatie hybride warmtepomp.

image description

Simpel gezegd zijn wij al JAAAAAREN dik tevreden met Feenstra. Lease contract voor de ketel - super adviezen-nette en erg goed monteurs. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. SUPER tevreden.

image description

Heb een Feenstra onderhoudscontract. Begin van de middag een lekkage in CV ruimte op de vloer geconstateerd zonder het lek te kunnen vinden. Monteur zou initieel pas morgen komen maar kreeg ?s middags een telefoontje dat ze eind van de middag, begin van de avond een monteur met ervaring zouden sturen. Monteur was 2000 binnen, lek snel gevonden en tijdelijk gedicht. Komt later terug om pijp te vervangen. Super service Feenstra. Top!

image description

Had een afspraak voor Apk keuring van mijn CV ketel. Monteur Roberto zou tussen 8- en 10 uur komen. Was 7:55 keurig op tijd. Prima en netjes werk verricht. Ging langer door, dan het ongeveer geplande uur wat er normaal voor staat. Dit omdat hij zelf niet helemaal tevreden was over iets. Duidelijke uitleg en antwoorden op mijn vragen.

image description

Aanmelden is makkelijker dan opzeggen blijkt maar weer eens bij dit bedrijf (Feenstra Beveiliging). Gemaild, gebeld met hele aardige mensen - alles zou geregeld worden, maar niets. Duurt veel te lang voor je überhaubt bericht ontvangt, feedback is superslecht. Het is nog steeds niet geregeld. Ik zal dit bedrijf absoluut niet aanbevelen qua service.

image description

ADMINISTRATIE EN COMMUNICATIE Slechte administratie en interne communicatie (twee keer in twee dagen dezelfde informatie moeten verschaffen). Matige deskundigheid en slordigheid van de monteurs (de een laat gereedschap liggen wat niet door de ander word herkend en daarom bleef ik zitten met piepende apparatuur) welke pas opgehaald werd nadat ik had gedreigd dit weg te gooien. Geïnstalleerde apparaten worden niet geregistreerd; met de nieuwe wetgeving rondom rookmelders kreeg ik het verzoek voor een inspectie om te kijken of er een rookmelder aanwezig was. Deze was al aanwezig, een half jaar eerder ofzo geïnstalleerd door Feenstra.

image description

Mijn moeder van 95 kreeg een melding op haar 2 weken daarvoor geplaatste ketel, dat bleek dat een te lage waterdruk te zijn. Toen ik daarover belde, gaf de niet zo meelevende medewerker aan dat water bijvullen een taak voor de klant was. Ook nadat ik uitlegde dat mijn moeder oud en a-technisch was. Toen ik daarover een klacht indiende, werd ik snel teruggebeld en kwam er dezelfde dag nog iemand langs om het probleem te verhelpen.

image description

Slechte tot zeer slechte communicatie intern en extern, inmiddels 3x onduidelijkheid over afspraken, zo blijkt een duidelijk gemaakte afspraak bijvoorbeeld 'niet in het systeem' te staan en zit je dus eindeloos te wachten op monteurs die niet komen, waarvoor ik andere afspraken heb afgezegd. Ook gebeurd: een monteur die in 1x onaangekondigd voor 08.00 aanbelt en geen weet had van verzetten van d r afspraak. Slechte aansturing van personeel waar veel aan te verbeteren valt. Klantenservice moet steeds doorverbinden, omdat men kennelijk niet weet wat er moet gebeuren, wat vervolgens eindeloos duurt.

image description

Als je hier storing krijgt ben je de Sjaak. Ze laten je zo 5 dagen wachten. En een afspraak maken kan ook niet. Zij laten weten wanneer er iemand in buurt is. Je kan dus de hele dag wachten op een sms. ik vindt het een super slecht bedrijf

image description

Cv lekt, gebeld: kan week wachten, laat maar aan. Monteur: kunnen t repareren maar lekkage zorgt wsch voor meer problemen, had m eerder uitgezet. Tsja. En dan vervolgens door misverstanden bij Feenstra zitten we in de winter bijna een week zonder verwarming. En telefonisch "zie ik niet terug". Bureaucraten geworden ipv service bieden. Jammer meer dan 10mjaar abonnement gehad, nooit meer.

image description

Goed werk afgeleverd. Kwam op de afgesproken tijd en was ook op tijd klaar met de werkzaamheden. Of de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd weet ik niet. Ik heb geen verstand van cv ketels. Gezien de slechte reviews hou ik mijn hart vast. Omdat Wonen Noordwest Friesland natuurlijk een grote opdrachtgever is houden ze die graag als klant. Logisch natuurlijk. Als particulier zou ik liever naar een plaatselijke installateur gaan. Maar als huurder van Wonen Noordwest Friesland heb ik keuze.

image description

Dubieuze monteurs, amper uitleg, ondermaats werk, zeer slechte nazorg. Ooit de trots van Friesland en Thialf, is nu de weg kwijt.

image description

Waardeloos. Standaard verhaal denken niet mee. Eerst wordt je door een Adm med. het hemd van het lijf gevraagd dan moet er een Adviseur komen en dan pas een Monteur. Dat is onze werkwijze zeggen ze herhaaldelijk.Slechte verkoop training gehad vermoed ik. Maar goed dan gaan we gewoon naar een ander.

image description

Zeer slechte ervaring met Feenstra, ik sluit nooit meer iets af bij dit bedrijf. Ze sturen via de mail een contract met de prijzen, maar de prijzen worden zonder de klant in te lichten zomaar met meer dan 60 Procent. Uiteraard gebeld met Feenstra, lange wachttijden en er worden dingen beloofd, die ze absoluut niet nakomen, of willen nakomen. Één doffe ellende. Zoek een ander bedrijf voor je verwarming, airco etc. Een bespaar jezelf en hoop frustratie. Één ster is eigenlijk nog teveel

image description

Na controle van radiator kranen door hun nu lekkage, nu al 2 dagen geen warm water of kachel. Na bellen zeggen komen vandaag nog helpen hele tijd thuis wachten bellen ze om 16:50 ja sorry hebben geen monteurs meer morgen bent u de eerste. Wat een slechte organisatie

image description

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Totaal niet klant vriendelijk en onprofessioneel. Na 7 weken contact te hebben gezocht, kreeg ik steeds het zelfde antwoord waar ik niks mee kon. Afspraken worden niet nagekomen, gegevens worden niet juist genoteerd in het systeem en hebben absoluut geen respect voor de klant!! Tot op heden nog met dit bedrijf in de weer tot een antwoord. Op een klachten formulier reageren ze niet en telefonisch wordt je weggedrukt. Belachelijk!!!

image description

Update: ik kreeg een zeer snelle reactie n.a.v. onze klacht en er is een oplossing aangedragen waarmee wij zeer tevreden zijn! Daarom het aantal sterren aangepast! Ik heb reeds een klacht via jullie website ingediend, ik wacht eerst jullie reactie hierop af..

image description

Monteur op tijd terzake kundig, vriendelijk en geeft goed advies. Gewoon zoals het hoort.

image description

Niet opkomen dagen. Zit 2 dagen te wachten. Bel je er wederom achter aan blijkt dat ze over 11 dagen pas komen. Zit zonder verwarming en warmwater. Schandalig

image description

In mei is monteur langs geweest en heeft geconstateerd dat filters hoognodig vervangen moeten worden. Tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet gebeurd. Twee maal een verkeerde filter ontvangen welke niet passen in onze installatie. Mag aannemen dat als je een apparaat in onderhoud hebt je weet wat je in onderhoud hebt. Als we bellen is ons al meerdere malen overkomen dat de lijn verbroken wordt en mailingen wordt niet op gereageerd....

image description

Zeer slecht en amateuristisch bedrijf, onderhoudsbeurt staat ingepland en een dag van te voren wordt je gebeld dat het onverwachts niet door kan gaan. Kort daarvoor ook doorbrander thuis gehad, maak ik vervolgens een afspraak om dit op te lossen. Vervolgens neem ik een vrije dag en pas aan het eind van de middag wordt ik gebeld dat de monteur niet langs kan komen vandaag want hij heeft de nodige onderdeel niet bij zich. Als ik 0 sterren kon geven hadden ze die van mij gehad. Zo ga je niet om met mensen, zeer zwak bedrijf.

image description

Goede service. Uitgebreid uitleg gekregen met de verschillende opties waar we uit konden kiezen. Aanrader!

image description

Fantastische service! We konden dezelfde dag geholpen worden. Spontane vlotte monteur.

image description

Monteur heeft geen idee waar hij mee bezig is, verder wordt er niet op de klachten formulier gereageerd. Nadat ik op internet het telefoonnummer van CEO van Feenstra te pakken heb gekregen is het opgelost, jammer dat het via die weg moest gaan! Daarnaast kan hij ook niet rijden, bij het achteruitrijden mijn oprit op rijdt hij tegen onze auto aan, wat een sukkel.

image description

De monteur die uiteindelijk is geweest was goed, sympathiek en deskundig, maar het maken van een afspraak was veel gedoe dit keer, met slecht meedenkende mensen. 1) was niet op de hoogte gesteld van een verzette afspraak "omdat u geen voicemail heeft", nog een keer bellen, mail sturen, sms sturen, brief sturen was blijkbaar allemaal teveel moeite. Dus voor Jodokus 2,5 uur zitten wachten op niemand 2) de volgende afspraak belde de monteur dat hij mijn huis niet kon bereiken wegens werkzaamheden. Hem uitgelegd hoe hij wel kon rijden, "was ook niet mogelijk" terwijl er auto's op en neer reden door mijn straat "we bellen u voor een nieuwe afspraak", waarna ik een bericht/factuur ontvang in de mail:"klant belt voor nieuwe afspraak wegens onbereikbaarheid van het huis". Dusss......