waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.
Borchwerf 27, 4704 RG Roosendaal, Nederland
Over Feenstra Verwarming B.V.
39 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business
Wacht al maanden op een telefoontje om de ventilatie te vervangen. Blijkbaar hebben ze de telefoonrekening niet kunnen betalen want er is nog steeds niet gebeld
Verschrikkelijk bedrijf. Ik heb 3 maanden geleden een alarmcontract opgezegd van het bedrijf dat ik overgenomen heb. Ze blijven wijzen naar de oud-eigenaren voor de opzegging, maar die zijn geheel niet meer bij de BV betrokken en dus ook geen klant meer bij Feenstra. Nu hebben ze de opzegging aangemaakt... in 2025 ipv 2024. Krijg ik straks een rekening voor dit jaar. Ik kan iedereen alleen maar aanraden om zo ver mogelijk bij Feenstra vandaan te blijven!
Afspraken zijn zo gemaakt en alles is goed geregeld. Jullie monteur Ferry kwam voor een intake. Fijne vent die deskundig te werk gaat en weet waar hij het over heeft. Complimenten!
Slechte partij. Laat je altijd in de kou staan. Slecht materiaal dat beperkt werkt. In de afgelopen 2 jaar, meer dan 14 storingen gehad. Monteurs doen hun werk niet en vertrekken, met de valse veronderstelling dat het opgelost is. Medewerkers kennen alleen een protocol dat niets oplost. Niemand helpt. Volledige afrader. Als ik minder dan 1 ster kon geven, had ik het gedaan.
Normaliter tevreden over Feenstra, echter niet met mijn laatste contact met een monteur. Deze was eigenzinnig en luisterde bleek achteraf niet wat we aanvankelijk hadden afgesproken
Feenstra levert een goed en uitgebreid alarmsysteem. Makkelijk te bedienen met zowel afstand bedieningen als via de app. Al eerder een alarmsysteem gehad van Feenstra maar raakte verouderd en gelukkig weer gekozen voor Feenstra. Zeer tevreden.
Zeer tevreden. Bij een storing aan het alarm systeem wordt er meteen gekeken naar een deskundige oplossing. Snel en vakkundig geholpen!
Feenstra levert een goed en uitgebreid alarmsysteem. Makkelijk te bedienen met zowel afstand bedieningen als via de app. Al eerder een alarmsysteem gehad van Feenstra maar raakte verouderd en gelukkig weer gekozen voor Feenstra. Zeer tevreden.
Via de website van Feenstra opdracht gegeven voor het reinigen van onze mechanische ventilatie en vervangen van de box. Keurig binnen no-time bevestiging in de mail. Helaas, ondanks onze diverse pogingen tot contact is er nooit reactie van Feenstra gekomen. Daarom gekozen voor een andere partij die het binnen 10 dagen en ook nog eens goedkoper keurig heeft gedaan.
De inbraak en rookdetectie werkt al 18 jaar perfect. De meldkamer is attent op niet-voorziene veranderingen. Het onderhoud van de installatie is uitstekend. De helpdesk is zeer goed bereikbaar en deskundig.
3 top monteurs over de vloer gehad. Tim, Kevin en Marc! Ze werken met passie en precisie! Ze bedenken zelf de meest ideale opties voor het plaatsen, ze zien alle mogelijkheden en denken in oplossingen. Zijn ontzettend fijn in de omgang en werken hard. Alles is perfect geïnstalleerd en mooi weggewerkt. We zijn heel blij dat we gekozen hebben voor Feenstra!
Wij hebben door een gebeurtenis camera's laten plaatsen door Feenstra uit Lelystad en ben daar zeer tevreden over ook de apparatuur is van goede kwaliteit. Ook de installateur heeft goed werk geleverd en was meedenkend.
Zeer tevreden over Feenstra . Deskundige installatie van ons alarmsysteem, duidelijke uitleg en begeleiding. Zeer snelle reactie van de alarmcentrale.. Zeer aan te bevelen.
Goed eindresultaaat bij de installatie van veiligheidscamera's. Monteur was zeer vakbekwaam en werkte heel netjes met goed overleg. Initiele telefonisch voorstel en offerte bleken onvoldoende doordacht te zijn (onvoldoende uitleg en rekening gehouden met de lokale omstandigheden in huis). Tegen aanzienlijke meerkosten heeft de monteur het probleem toch in een keer goed opgelost.
We hebben feenstra gehad voor inbraak installatie,is ons zeer goed bevallen,netjes optijd,goede uitleg,alles netjes afgewerkt SUPER
Zeer tevreden , proffesionele instalateur, goede uitleg, en snelle alarm opvolging. bevelen dit alarmsysteem aan iedereen aan, met handige app op de telefoon, om het alarm in en uit te schakelen
Uitstekende en snelle service. Goede en duidelijke uitleg na het installeren van de camera's. Alles ook netjes weggewerkt en achtergelaten. Vragen nadien worden snel beantwoord.
We hadden dringend een bedrijfs beveiliging nodig. Zo snel mogelijk. We hebben verschillende bedrijven gebeld. Het was Feenstra die alles, binnen 24 uren, hebben geregeld. Een TOP bedrijf ! Netjes, vriendelijk, accuraat en alert. Wij kunnen er uitstekend mee door één deur !
Men denkt in oplossing, goede uitleg en correcte afhandeling na akkoord van offerte. Zeer vakkundig bij het plaatsen.
Al maanden bezig voor een zonnepanelen aanvraag. Eerst zei Feenstra dat we een schouw afspraak moesten inplannen om te bepalen hoeveel er zouden passen. Vervolgens komen ze hierop terug en willen ze ons een nieuwe offerte zonder schouw afspraak sturen en nu mogen we weer opnieuw de wachtrij in na maanden bezig te zijn. Wat een belachelijk slechte service. Volg je advies op, geen communicatie na 100 x bellen en nu opnieuw de rij in.
Vakmanschap en een dot ervaring van de adviseur/installateur gaf mij een vertrouwd gevoel van veiligheid. Nu het werkt is het helemaal af!
Mijn Alarm systeem van mijn winkel werkt altijd goed. Vriendelijk en goed bereikbaar. Onderhoud vindt altijd netjes op tijd plaats. En wordt duidelijk gecommuniceerd. Fijn bedrijf.
Op woensdag 23 nov heb ik een storing gemeld dat we geen warm water meer hadden. Op maandag 28 nov is monteur geweest om de oorzaak vast te stellen. Hij heeft het defecte onderdeel besteld namelijk het waterdeel. Dit waterdeel voor mijn ketel (Bosch 30 HRC) bestaat uit twee onderdelen: het waterdeel zelf en de venturi die apart besteld moeten worden. De monteur gaf dit duidelijk aan. Op vrijdag 2 december zou monteur langskomen om het te installeren. Om 13:20 uur ontving ik een SMS dat de monteur op weg was. Hij is echter nooit gearriveerd. Rond 17 uur heb ik gebeld naar Feenstra met de vraag waar hij bleef, en daar werd gezegd dat de afspraak niet is doorgegaan omdat het onderdeel niet compleet was geleverd. Vreemd dat dan niet even de moeite wordt genomen om af te bellen.. Maandag 5 december nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag 6 december. De monteur zou in de ochtend komen, maar hij is weer niet geweest. Hij belde af met de mededeling dat het onderdeel niet compleet was. De venturi ontbrak. (voor de 2e keer...). Hij zou informeren bij zijn collega's of zij zo'n onderdeel in hun bus hadden liggen en hij zou mij terugbellen. Dit is niet gebeurd. Daarop heb ik gebeld naar Feenstra. Zij hebben een terugbelverzoek gemaakt. Maar op het eind van de dag ben ik nog steeds niet teruggebeld. Zelf weer gebeld. De telefoniste wist van niets en kon niet beloven dat ik de volgende dag wel teruggebeld zou worden. Wat is dit voor waardeloze communicatie?? Ik wil weten of de venturi nu wel of niet besteld is en niemand bij Feenstra kan deze vraag beantwoorden. Op dit moment zitten we al 2 weken zonder warm water. Je zou verwachten dat hier met spoed een oplossing voor wordt bedacht, maar dat is niet het geval. Verder dan een mailtje sturen door de secretaresse naar het hoofdkantoor gaat het niet. Ik zou woensdag 7 december teruggebeld worden, maar dat is weer niet gebeurd. De venturi zou volgens de monteur moeilijk leverbaar zijn bij de leverancier (Wasco). Hij zag op zijn tablet een rood uitroepteken bij het onderdeel staan en dat zou niet veel goeds betekenen volgens hem. Toen ik zelf op zoek ging op internet heb ik binnen twee minuten het juiste onderdeel gevonden en besteld. Het was binnen een dag in huis (afkomstig van het Wasco Distributiecentrum)... Kortom het mag duidelijk zijn dat ik de communicatie naar de klant toe van Feenstra, ver onder de maat vind. Vervolg: 8 dec gebeld door Feenstra dat de monteur in de middag komt voor reparatie. De monteur is inderdaad geweest en de storing was binnen korte tijd verholpen. Aan vakkennis ontbreekt het niet bij Feenstra, nu alleen de communicatie nog..
Goed geïnstalleerd. Prima monteur. Zeer tevreden. 4 sterren om te. zorgen dat het misschien nog beter kan.
Zeer tevreden over veenstra heel vriendelijk en ook de monteurs Zeer goed geholpen en netjes geïnteresseerd ik zeg voor een goed alarm neem je contact op met veenstra beveiliging
Zeer tevreden. Verkoper, monteur top! Monteur was zo aardig en werkte super netjes. Geduldig met uitleg. Administratie was wat kortaf maar ik werd wel goed geholpen. Hulp bij installatie via telefoon was weer helemaal goed! Ik raad Feenstra aan!
Al vele jaren hebben wij een all-in onderhoudscontract met Feenstra voor onze verwarmingsketel. Altijd tot onze volle tevredenheid. De monteurs zijn vakbekwaam en altijd even vriendelijk. Met sommigen (die al jaren bij ons komen) hebben we inmiddels een prima verstandhouding opgebouwd. Afgelopen maand hadden we een storing die door een monteur van een ander bedrijf werd opgelost(ZZP er). Maar een week later bleek het probleem echter verergerd. Een Feenstra monteur die dit constateerde adviseerde een nieuwe ketel, wat wij ook hebben gedaan. Installatie vond na 2 dagen al plaats. Prima advies, snelle oplossing. Zijn zeer tevreden.
Ik ben erg ontevreden. Na overgang vanuit Nuon advies tot vervanging systeem opgevolgd, waardoor ik nu met dubbele kosten wordt geconfronteerd en het systeem gebruiksonvriendelijker is. Zo toont de schakelaar niet langer aan of systeem al dan niet is ingeschakeld en reageerde het nieuwe systeem op kat en hond.
Een zeer lange periode van wachten op de uitvoering van de service. Het probleem is ook het opzeggen van het abonnement. Bedrijven blijven mijn rekening belasten nadat ik me heb afgemeld... Ik raad dit bedrijf niemand aan!!!
Een zeer lange periode van wachten op de uitvoering van de service. Het probleem is ook het opzeggen van het abonnement. Bedrijven blijven mijn rekening belasten nadat ik me heb afgemeld... Ik raad dit bedrijf niemand aan!!!
In een paar woorden. Heel slecht! Zowel de afgesproken werkzaamheden niet nakomen (misleidende aanbiedingen) als ellenlange problemen om een correcte factuur te krijgen. Geen service.
Top! We krijgen al jaren dezelfde monteur bij onderhoudscontrole en hij (Tjarko) is echt heel erg goed. Aardig, deskundig, op tijd, flexibel en gewoon ook een aardige vent. Zo lang hij er werkt blijf ik zeker ;-)
Storing aan de bewegingsmelder was snel verholpen, telefonisch was het niet op te lossen, monteur had het snel opgelost.
25 november heeft Herbert 2 bewakingscamera's geplaatst. het was ruim 6 uur werk. Ik ben zo tevreden over zijn vakmanschap en over het systeem. Eerst goed overlegd wat de mogelijkheden waren en wat de beste optie was in mijn situatie. Uiterst correcte benadering, een ontzettend nette en zorgvuldige werker. alles keurig en netjes geplaatst en afgewerkt. Alles ook netjes opgeruimd en achtergelaten. Na afloop alles duidelijk uitgelegd. Het systeem zelf geeft heel scherp beeld en is makkelijk te bedienen. Dikke tien voor alles bij elkaar ! Ik heb ook een onderhoudscontract maar daarover heb ik nog geen ervaring.