waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.
Kopersteden 12, 7547TK Enschede, Nederland
Over Feenstra Verwarming B.V.
48 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business
De medewerker kwam voor een controle, hij was erg beleefd. Hij legde mij op een hele aardige manier uit wat hij deed
Hele slechte ervaring met een medewerker van Feenstra. Medewerker kwam bij mij thuis en was onbeschoft .Toen ik er wat van zei en weigerde hij de lekkage in mijn woning op te lossen.Medewerker beledigde mij en liet mij met lekkage achter. Feensta liet gewoon gerust een buurgenoot met klein kind 3 dagen zonder water vanwege een lekkage.3 Dagen moest het gezin zonder water zitten ,omdat zij hun kethel niet op voorraad hadden.Dan durven zij nog te beweren dat zij dit niet doen.Schandalig!
Is het normaal dat er al ruim 2 uur een busje van jullie half voor onze oprit geparkeerd staat? Wij kunnen geen kant op.
Ik ben erg blij met de medewerking van Feenstra. Ze kwamen snel bij me langs en binnen enkele minuten had ik weer verwarming.
*Aanvulling zie onder 18-02-2025 (04-02-2025) Waardeloos bedrijf! De cv-ketel maakt kortsluiting dus in de ochtend direct gebeld. Er word toegezegd dat er voor 17:00 uur een monteur komt. 2 uur later word je gebeld; er is toegezegd dat we zouden komen maar we hebben helaas niet voldoende capaciteit voor vandaag, mensen met een onderhoudscontract hebben voorrang dus u moet wachten tot morgen. Buiten 1 graden, ziek kind op de bank hebben ze allemaal geen boodschap aan. Wij hebben in oktober de ketel (toen hebben ze zelfs nog onderhoud gepleegd) overgenomen toen we deze woning kochten en de ketel ineens afbetaald want het onderhoudscontract overnemen was geen mogelijkheid... de ketel is toch betaald? Dan ben ik toch ook gewoon een klant... maar we zitten wel letterlijk in de kou nu! Geen goed woord over voor dit bedrijf! Aanvulling 18-02-2025 Op 05-02-2025 is er een monteur geweest om bovenstaand probleem op te lossen. De monteur constateerde dat bij het vorige onderhoud (augustus 2024) de schroeven niet goed waren aangedraaid door de monteur. Dit heeft er voor gezorgd dat er een lekkage is ontstaan en zo is onze ketel helemaal blank komen te staan. Water en elektra gaan natuurlijk niet samen, dit heeft dus voor de kortsluiting gezorgd. De monteur heeft dit netjes vermeld op de werkbon en genoteerd dat er geen kosten berekend moesten worden. Heel fijn natuurlijk maar ook niet meer dan normaal lijkt mij. Afgelopen weekend begonnen de problemen opnieuw. De verwarming slaat de hele tijd af en komt niet meer op temperatuur. Zal dan toch het water meer schade hebben aangericht dan vorige week gezien kon worden? De monteur had het over de pomp en de printplaat...? Maandagochtend meteen maar weer gebeld en het verhaal uitgelegd. Aangegeven dat de monteur had gezegd mocht je nu toch nog weer problemen hebben, direct bellen want er heeft wel veel water in gestaan. Ze komen dan aan de telefoon doodleuk vertellen '' u word binnen 5 dagen terug gebeld, u hebt geen contract meer bij ons dus meer kunnen we niet doen.'' Het antwoord wat ik kreeg via de webcare mail was helemaal bij het schandalige af! De zin waar ik het meest van schrok was, en ik citeer: Wij zijn vanaf onze kant ook al schappelijk geweest vanwege de losse schroeven door deze kosten niet te berekenen. Serieus??? schappelijk? Het was een fout van jullie hoor, met alle gevolgen van dien!
Ik had een storing in mijn cv ketel. Feenstra gebeld( op zondag). Zeer vriendelijk te woord gestaan en de monteur was er ook vrij snel. Ook het probleem snel gevonden en opgelost. Nu weer fijn een warm huis en warm water.
Aardige deskundige beleefde monteur + telefonisch medewerker heel snel geholpen en heel behulpzaam fijne firma
Weken lang bellen . En aan het lijntje gehouden worden voor we eindelijk een afspraak kunnen krijgen. Terug bellen doen ze niet met een afspraak.
Zeer goede service en klantvriendelijkheid, zowel aan de telefoon als door de servicemonteur, ben blij dat Feenstra voor woningstichting Tubbergen werkt.
Snel, deskundig en betrouwbaar. En er wordt uitgelegd wat het probleem is en hoe dat wordt opgelost. Heel fijn!
Hele slechte ervaring met dit cv bedrijf. Ik belde met spoed op de vrijdag avond na een uitgevallen cv. De verwarming deed het niet en zo zou ik het hele weekend in de kou moeten zitten. Geen doen. Ik zocht een cv bedrijf voor spoedgevallen op en kwam zo bij dit bedrijf terecht. Ik legde de situatie uit aan een mevrouw aan de telefoon. Ze vertelde me dat ze me weigerde aan te nemen omdat ik geen klant was. Ik was verbaasd. Dit bedrijf adverteert service te bieden voor spoedgevallen. Daar klopt dus helemaal niks van. Vervolgens vroeg ik haar hoe nu verder, daar had ze geen antwoord op. Ik trachtte nog een laatste poging om te vragen naar een ander bedrijf maar ook dat wist ze niet. Haar toon was zeer onvriendelijk. Lachwekkende manier van service gerichte communicatie. Staat compleet haaks op wat het bedrijf adverteert. Nog nooit zo?n onprofessioneel gesprek met de klantenservice gehad. Pure tijdsverspilling.
Accuraat bedrijf deskundig en net werkende medewerker ook in taalgebruik. Alles goed uitgelegd, en gecontroleerd
Feenstra is ook bereid storingen op te lossen zonder dat je een contract afsluit. Ik werd zelfs dezelfde dag al geholpen! Monteur was vakkundig en hield ruggespraak met een collega zodat hij zeker was dat hij alle opties had bekeken. Bij het opmaken van zijn bon heeft hij zelfs wat bel-tijd afgetrokken, dus keurig! Nu ga ik zeker voor een contract naar Feenstra!
Binnen een dag van melding storing naar oplossing. Net en secuur gewerkt en heel vriendelijk geholpen. Heel prettig!
Zeer snelke cervice, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel zowel bij de klus als aan de telefoon! TOP
Gemaakte afspraak werd in overleg een maand naar voren gehaald, wat erg prettig was. Afspraak zelf verliep soepel en naar verwachting. Communicatie van monteur was duidelijk, en al mijn vragen werden vakkundig beantwoord
Lossen altijd gelijk het probleem op. Klantvriendelijk en behulpzaam. Staan ook klaar in het weekend.
De monteurs van Feenstra zijn altijd op tijd, zijn super vriendelijk allemaal en zeer bekwaam. Ook de telefonistes zijn altijd vriendelijk.
Krijg je 2x een email ivm afspraak. Ik stuur 2x email terug dat ik al over 1 jaar niet meer op dat adres woon Krijg ik op die betreffende dag een SMS dat ze vandaag langskomen? En krijg ik 1 dag daarna een vragenlijst of ik die in wil vullen hoe ik de werkzaamheden met de monteur ervaren heb???? Wat doen jullie op kantoor?? Het gaat hier over Woonzorg centrum de Berkhof in Winterswijk.
Super tevreden over Feenstra. Na mijn melding over de storing was het binnen 3 uur verholpen. Ook nooit eerder problemen met hen gehad. Altijd alles netjes afgehandeld.
De monteur kwam optijd voor de jaarlijkse controle. Ze liet geen rommel achter. Ze was behulpzaam en vriendelijk. En mijn CV ketel werkt nog steeds goed.
Heb Feenstra geschreven om mijn CV ketel te onderhouden vanwege een storing. Kunnen pas over meer dan drie maanden, uitgelegd (tweemaal) dat dit niet gewenst is, maar dan krijg je doodleuk een geautomatiseerd bericht dat je aanvraag is geannuleerd, zonder enige verdere persoonlijke toelichting. Ik ga wel naar een andere partij.
-Slecht bereikbaar -Gigantisch groot keuzemenu -Gooien een kaartje door de brievenbus wanneer ze ONBEKEND gebeld hebben terwijl je de hele dag vrij genomen hebt en thuis aan het wachten bent.
vanaf de storing melding tot aan de printvervanging (die nodig bleek te zijn) verliep alles zeer snel en vakkundig. De verwarmingsketel doet zijn werk weer zoals het moet. .
Verwarming doet het niet Geen warm water.. Je belt op ern er word je gezegd... Morgen.. Mijn collega's' moeten straks ook een keer naar huis.. Is toch 24?dit kan gewoon niet. En morgen maar gewoon wachten tot da ze zich een keer melden.. Ze moeten ze schamen.. Ben hier heel boos over
27-11-2023 gebeld over problemen met wegvallend tapwater. Uitgelegd dat we een kleintje hebben van 4 maanden, en dat we niet eens met de kleine kunnen douchen. 22-12-2023 word het pas opgelost. (Als het goed is) Helaas geforceerd zaken te doen met deze partij vanuit de woningbouw. Communicatie vanuit de planning verloopt uitermate waardeloos. Zogenaamd 24/7 telefonisch bereikbaar, maar na 20 minuten in de wachtrij te staan om 23:30 de telefoon maar opgehangen.
Onderhoudscontract aangevraagd, monteur kwam langs om de CV installatie te keuren maar ging direct weer weg omdat er een beugeltje miste op de afvoerpijp dat sinds kort verplicht is. Een beetje servicegericht bedrijf maakt dit beugeltje er ff aan tegen een vergoeding, Feenstra niet. Vervolgens een ander bedrijf gebeld en deze deden het wel en ook nog eens kosteloos! Kijk zo kan het ook Feenstra! Kennelijk doet Feenstra niet aan klantenbinding...
Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Al met al meer dan een uur in de wacht gestaan . Afspraak ingepland . Bellen op de dag zelf dat de afspraak niet door gaat . Vrije dag voor niets opgenomen .
Valse beloftes, telefonisch een basis onderhoudscontract afgesproken voor 7,50 euro per maand. Na het plaatsen van de nieuwe ketel werd mij een I-pad onder de neus geschoven waar ik moest tekenen zonder dat ik het contract kon lezen. Vervolgens bleek dat ik een All-in contract heb voor 17,50 euro per maand! Gelijk gebeld maar de klantonvriendelijke telefoniste kon en wou het niet meer terugdraaien zoals was afgesproken, pure oplichterij! Neem geen Feenstra!
Waterlekkage en enkele weken terug een kleine gaslekkage aan mijn verwarmingsketel is accuraat, snel en vakkundig verholpen door zeer vriendelijkedeskundige monteurs! Bedankt Feenstra.
Feenstra goed en doet de ketel goed na kijkken en gevuld voor me uit stekend gedaan ook zeer vriendelijk
Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan 3 maanden storing in onze cv ketel, worden niet goed geholpen! Wij zoeken elders een ander bedrijf die ons zou kunnen helpen.. de klantenservices is moeilijk te bereiken, en is erg onvriendelijk!
Gezocht, een simpele loodgieter die wel problemen kan oplossen. Na 7 bezoeken binnen een jaar nog steeds lekkage. Bij 10de bezoek nog niet opgelost, maar eens eens baksteentje smijten bij het hoofdkantoor. Dit kost me te veel vakantie dagen.
Had onderhoudscontract voor de CV ketel. Tijdens de laatste controle bleek dat de onderhoudsmonteur de keer ervoor iets had kapotgemaakt. Daardoor was ketel niet veilig. Reparatie kon helaas niet direct, dat was pas na het weekend. Heb er over gebeld met klantenservice, die wist mij te vertellen dat de een na laatste keer in het geheel geen onderhoud was uitgevoerd door de monteur van Feenstra, ben hier erg van geschrokken. inmiddels ben ik verhuisd en een onderhoudscontract met plaatselijk bedrijf afgesloten. Feenstra wil ik nooit meer!!
20 jaar à gemiddeld ?35,- per kwartaal voor niets betaald aan Feenstra, woon op de helmerhoek met een warmtewisselaar voor warmwater , deze begon te lekken maar Feestra kon niks voor ons betekenen!!?? Ennatuurlijk Heeft het voor ons gelukkig gerepareerd
Bij Feenstra in onderhoud zijnde ketel maakte heftig trillende stoombootgeluiden waar de deuren van in hun kozijnen trilden. De eerste twee monteurs die kwamen deden de ketel open, keken eens rond, en constateerden dat er niets aan de hand was. Ze konden het probleem niet opwekken. Filmpjes sturen aan Feenstra met het geluid bracht ze niet dichter bij de oplossing. De derde monteur kwam met een meetapparaat en kon het probleem opwekken. Hij heeft de gas-luchtverhouding opnieuw afgesteld. Hiermee veranderde het probleem van stoombootgeluiden naar schurende geluiden. Minder irritant misschien, maar nog niet gerepareerd. Monteur kwam bij zijn tweede bezoek, waarbij hij van alles vervangen heeft in de hoop dat het probleem daarmee zou verdwijnen, tot de conclusie dat de ketel vervangen moest worden. Omdat we bij de eerste twee monteurs niet het idee hadden dat ze erbovenop zaten hebben we een second opinion aangevraagd bij een klein installateursbedrijf. Die kwamen tot de conclusie dat de gas-luchtverhouding *nog steeds* niet goed was afgesteld. Twintig minuten later draaide de ketel als een zonnetje - we hebben zelfs het idee dat we sneller warm water hebben. Een second opinion heeft ons dus vele honderden euro's bespaard, omdat we nu geen (prima!) ketel meer hoeven te vervangen. Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan, en zeker de laatste monteur was een prima kerel, maar desondanks kan ik Feenstra niet aanbevelen.
Ik heb nog nooit zon bedrijf meegemaakt. Als je een klachtenformulier invult reageert er niemand. Ook na herhaaldelijk bellen. Ik hoop oprecht dat niemand meer gebruik maakt van Feenstra en ze langzaamaan failliet gaat. Een bedrijf als dit gun je je ergste vijanden niet.
Keukengeiser in onderhoud bij Feenstra. Monteurs waren snel ter plaatse, afspraak is makkelijk gemaakt. Beide keren erg vriendelijke monteurs. Puntje van feedback is dat ik de dame(s?) aan de telefoon behulpzaam en vakkundig vind, maar niet zo vriendelijk. Ze gaven het gevoel niet toegankelijk te zijn (alsware: 'vraag niets te veel'), terwijl dat niet het geval is. Ook met een vraag over mijn verwarming, waarvoor Feenstra in dit pand niet in dienst is, werd ik door de klantenservice goed geholpen met de expertise die ze hebben.
Eigenlijk nog geen 1 ster waard! Hebben een probleem met onze ketel maak ik een afspraak ze zouden morgen langs komen. Wordt ik een half uur later gebeld dat ze niet langs komen omdat we geen contract hebben. Dit is niet mogelijk omdat onze ketel te oud is. We deden altijd de onderhoud bij hun. Maar ze hebben het te druk met de mensen die wel een contract hebben. En wij moeten maar een ander bedrijf bellen.