waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.
Kopersteden 12, 7547TK Enschede, Nederland
Over Feenstra Verwarming B.V.
23 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business
Krijg je 2x een email ivm afspraak. Ik stuur 2x email terug dat ik al over 1 jaar niet meer op dat adres woon Krijg ik op die betreffende dag een SMS dat ze vandaag langskomen? En krijg ik 1 dag daarna een vragenlijst of ik die in wil vullen hoe ik de werkzaamheden met de monteur ervaren heb???? Wat doen jullie op kantoor?? Het gaat hier over Woonzorg centrum de Berkhof in Winterswijk.
Super tevreden over Feenstra. Na mijn melding over de storing was het binnen 3 uur verholpen. Ook nooit eerder problemen met hen gehad. Altijd alles netjes afgehandeld.
De monteur kwam optijd voor de jaarlijkse controle. Ze liet geen rommel achter. Ze was behulpzaam en vriendelijk. En mijn CV ketel werkt nog steeds goed.
Heb Feenstra geschreven om mijn CV ketel te onderhouden vanwege een storing. Kunnen pas over meer dan drie maanden, uitgelegd (tweemaal) dat dit niet gewenst is, maar dan krijg je doodleuk een geautomatiseerd bericht dat je aanvraag is geannuleerd, zonder enige verdere persoonlijke toelichting. Ik ga wel naar een andere partij.
-Slecht bereikbaar -Gigantisch groot keuzemenu -Gooien een kaartje door de brievenbus wanneer ze ONBEKEND gebeld hebben terwijl je de hele dag vrij genomen hebt en thuis aan het wachten bent.
vanaf de storing melding tot aan de printvervanging (die nodig bleek te zijn) verliep alles zeer snel en vakkundig. De verwarmingsketel doet zijn werk weer zoals het moet. .
Verwarming doet het niet Geen warm water.. Je belt op ern er word je gezegd... Morgen.. Mijn collega's' moeten straks ook een keer naar huis.. Is toch 24?dit kan gewoon niet. En morgen maar gewoon wachten tot da ze zich een keer melden.. Ze moeten ze schamen.. Ben hier heel boos over
27-11-2023 gebeld over problemen met wegvallend tapwater. Uitgelegd dat we een kleintje hebben van 4 maanden, en dat we niet eens met de kleine kunnen douchen. 22-12-2023 word het pas opgelost. (Als het goed is) Helaas geforceerd zaken te doen met deze partij vanuit de woningbouw. Communicatie vanuit de planning verloopt uitermate waardeloos. Zogenaamd 24/7 telefonisch bereikbaar, maar na 20 minuten in de wachtrij te staan om 23:30 de telefoon maar opgehangen.
Onderhoudscontract aangevraagd, monteur kwam langs om de CV installatie te keuren maar ging direct weer weg omdat er een beugeltje miste op de afvoerpijp dat sinds kort verplicht is. Een beetje servicegericht bedrijf maakt dit beugeltje er ff aan tegen een vergoeding, Feenstra niet. Vervolgens een ander bedrijf gebeld en deze deden het wel en ook nog eens kosteloos! Kijk zo kan het ook Feenstra! Kennelijk doet Feenstra niet aan klantenbinding...
Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Al met al meer dan een uur in de wacht gestaan . Afspraak ingepland . Bellen op de dag zelf dat de afspraak niet door gaat . Vrije dag voor niets opgenomen .
Valse beloftes, telefonisch een basis onderhoudscontract afgesproken voor 7,50 euro per maand. Na het plaatsen van de nieuwe ketel werd mij een I-pad onder de neus geschoven waar ik moest tekenen zonder dat ik het contract kon lezen. Vervolgens bleek dat ik een All-in contract heb voor 17,50 euro per maand! Gelijk gebeld maar de klantonvriendelijke telefoniste kon en wou het niet meer terugdraaien zoals was afgesproken, pure oplichterij! Neem geen Feenstra!
Waterlekkage en enkele weken terug een kleine gaslekkage aan mijn verwarmingsketel is accuraat, snel en vakkundig verholpen door zeer vriendelijkedeskundige monteurs! Bedankt Feenstra.
Feenstra goed en doet de ketel goed na kijkken en gevuld voor me uit stekend gedaan ook zeer vriendelijk
Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan 3 maanden storing in onze cv ketel, worden niet goed geholpen! Wij zoeken elders een ander bedrijf die ons zou kunnen helpen.. de klantenservices is moeilijk te bereiken, en is erg onvriendelijk!
Gezocht, een simpele loodgieter die wel problemen kan oplossen. Na 7 bezoeken binnen een jaar nog steeds lekkage. Bij 10de bezoek nog niet opgelost, maar eens eens baksteentje smijten bij het hoofdkantoor. Dit kost me te veel vakantie dagen.
Had onderhoudscontract voor de CV ketel. Tijdens de laatste controle bleek dat de onderhoudsmonteur de keer ervoor iets had kapotgemaakt. Daardoor was ketel niet veilig. Reparatie kon helaas niet direct, dat was pas na het weekend. Heb er over gebeld met klantenservice, die wist mij te vertellen dat de een na laatste keer in het geheel geen onderhoud was uitgevoerd door de monteur van Feenstra, ben hier erg van geschrokken. inmiddels ben ik verhuisd en een onderhoudscontract met plaatselijk bedrijf afgesloten. Feenstra wil ik nooit meer!!
20 jaar à gemiddeld ?35,- per kwartaal voor niets betaald aan Feenstra, woon op de helmerhoek met een warmtewisselaar voor warmwater , deze begon te lekken maar Feestra kon niks voor ons betekenen!!?? Ennatuurlijk Heeft het voor ons gelukkig gerepareerd
Goed geholpen.
Bij Feenstra in onderhoud zijnde ketel maakte heftig trillende stoombootgeluiden waar de deuren van in hun kozijnen trilden. De eerste twee monteurs die kwamen deden de ketel open, keken eens rond, en constateerden dat er niets aan de hand was. Ze konden het probleem niet opwekken. Filmpjes sturen aan Feenstra met het geluid bracht ze niet dichter bij de oplossing. De derde monteur kwam met een meetapparaat en kon het probleem opwekken. Hij heeft de gas-luchtverhouding opnieuw afgesteld. Hiermee veranderde het probleem van stoombootgeluiden naar schurende geluiden. Minder irritant misschien, maar nog niet gerepareerd. Monteur kwam bij zijn tweede bezoek, waarbij hij van alles vervangen heeft in de hoop dat het probleem daarmee zou verdwijnen, tot de conclusie dat de ketel vervangen moest worden. Omdat we bij de eerste twee monteurs niet het idee hadden dat ze erbovenop zaten hebben we een second opinion aangevraagd bij een klein installateursbedrijf. Die kwamen tot de conclusie dat de gas-luchtverhouding *nog steeds* niet goed was afgesteld. Twintig minuten later draaide de ketel als een zonnetje - we hebben zelfs het idee dat we sneller warm water hebben. Een second opinion heeft ons dus vele honderden euro's bespaard, omdat we nu geen (prima!) ketel meer hoeven te vervangen. Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan, en zeker de laatste monteur was een prima kerel, maar desondanks kan ik Feenstra niet aanbevelen.
Goede vakmensen
Ik heb nog nooit zon bedrijf meegemaakt. Als je een klachtenformulier invult reageert er niemand. Ook na herhaaldelijk bellen. Ik hoop oprecht dat niemand meer gebruik maakt van Feenstra en ze langzaamaan failliet gaat. Een bedrijf als dit gun je je ergste vijanden niet.
Keukengeiser in onderhoud bij Feenstra. Monteurs waren snel ter plaatse, afspraak is makkelijk gemaakt. Beide keren erg vriendelijke monteurs. Puntje van feedback is dat ik de dame(s?) aan de telefoon behulpzaam en vakkundig vind, maar niet zo vriendelijk. Ze gaven het gevoel niet toegankelijk te zijn (alsware: 'vraag niets te veel'), terwijl dat niet het geval is. Ook met een vraag over mijn verwarming, waarvoor Feenstra in dit pand niet in dienst is, werd ik door de klantenservice goed geholpen met de expertise die ze hebben.
Eigenlijk nog geen 1 ster waard! Hebben een probleem met onze ketel maak ik een afspraak ze zouden morgen langs komen. Wordt ik een half uur later gebeld dat ze niet langs komen omdat we geen contract hebben. Dit is niet mogelijk omdat onze ketel te oud is. We deden altijd de onderhoud bij hun. Maar ze hebben het te druk met de mensen die wel een contract hebben. En wij moeten maar een ander bedrijf bellen.