waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.
Emdenweg 5, 9723TA Oosterpoortwijk, Nederland
Over Feenstra Verwarming B.V.
44 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business
Stelletje oplichters. Onze oude installateur hield ermee op dus wilden we het onderhoud van de cv ketel door Feenstra laten uitvoeren. Vooraf moest de ketel ee gekeurd worden. Na twee minuten had de monteur het al bekeken, afgekeurd!, op de dakuitvoer. Er moest volgens hem een nieuwe op anders kon de ketel niet in onderhoud. We vonden dit raar omdat de ketel 8 jaar geleden door een gerenommeerd bedrijf geplaats is. Daarom Energiewacht gevraagd en de ketel kwam gewoon door de keuring, perfect geïnstalleerd volgens Energiewacht, nu bij hun in onderhoud. Oh ja, we moesten voor die twee minuten werk van Feenstra wel 75 euro aftikken, snel verdiend!
We zijn verhuist en willen het contract overnemen van de oude bewoners. Ik had 1 keer contact gehad met iemand van contractbeheer die niet veel zin had om mij te helpen. Daarna heb ik 2x keer gemaild en tig keer contractbeheer telefonisch te pakken te krijgen. Diverse keren in de wacht gestaan waarna ik gwn word weggedrukt. Dit geeft ook niet veel vertrouwen in de service van Feenstra. We zullen verder gaan kijken! Succes met de onderneming.
7 februari contract af gesloten, zouden binnen twee werkdagen contact opnemen om een keuring in te plannen. Zelf een herinnering gestuurd op 15; februari. Vandaag is het 18 februari, nog steeds geen contact gehad. Leuk zo'n eerste indruk van een bedrijf die zich niet houden aan de beloftes die ze zelf doen. Ik ga proberen mijn contract op te zeggen, want dit schiet niet op zo. Wil je ook liever een bedrijf die zich aan de afspraken houdt? Ga dan niet in zee met Feenstra. Edit: Feenstra nam na mijn opzeggen direct contact op (ja dan wel natuurlijk). Ze zeiden dat ze het druk hadden en dat het jammer is dat het niet aan mijn voorwaarden voldeed. Heb ze maar aangegeven dat zij zich niet houden aan de eigen beloftes die zij zichzelf hebben gesteld. En getipt dit anders in hun voorwaarden te zetten.
Dit is dezelfde monteur die u twee jaar geleden stuurde, toen hij ook vroeg om het toilet te gebruiken en de deur op een kier liet staan terwijl hij het gebruikte. U verontschuldigde zich destijds voor zijn gedrag, maar hier zijn we weer?hij heeft het toilet misschien niet gebruikt deze keer, maar hij heeft nog steeds geen enkel respect voor klanten. Nu zette hij zijn vieze apparatuur zonder te vragen op mijn aanrecht, gooide een smerige emmer bovenop mijn borden en probeerde herhaaldelijk kamers binnen te gaan waar ik hem expliciet had gevraagd weg te blijven. Ik moest hem fysiek blokkeren bij mijn slaapkamer omdat hij niet luisterde. Gaat u hem over twee jaar weer sturen? Moet ik de volgende keer een webcam opzetten zodat iedereen op sociale media kan zien hoe uw monteur de verzoeken van bewoners negeert? Wat is er nodig om u te laten inzien en dit gedrag volledig aan te pakken? GeschillenCommissie? Consuwijzer? Voor nu waarschuw ik iedereen via online klachten en een vernietigende review, maar ik zal er ook voor zorgen dat iedereen die ik ken dit bedrijf vermijdt. Uw werknemers zijn een nachtmerrie voor alleenstaande vrouwen die de taal niet spreken. (Translated with Google)
Wat een verschrikkelijk bedrijf is Feenstra .....eerst dagen bellen om een afspraak te krijgen . Vervolgens krijg je een sms dat monteur onderweg is ,, ik heb geen monteur gezien of gehoord (en met 6 honden in huis is het lastig om ongezien/ongehoord voorbij te komen) wel een kaartje in de buitenbus/ (brievenbus buiten op paal ) . Ik bellen na de hele dag thuis zitten wachten op monteur en krijg dan een callcenter aan de telefoon waar je geen stap verder komt . Mn vrouw beld vanaf haar werk en maakt een afspraak voor in de ochtend en weer wachten , dus maar weer eens bellen krijgen we uhhhh er komt misschien een monteur tussen 15:00 en 17:00 uur ik wist niet dat de ochtend tot 17:00 uur duurde maar ja dat zal aan mij liggen . Dus nu zal ik de firma Feenstra bij niemand ook maar aanbevelen ,zal eerder zeggen met die club moet je zeker niet in zee gaan want ze laten je wachten en komen afspraken niet na ..... Ze hadden een baggerbedrijf moeten zijn dan hadden ze in het goede sigment gezeten naar hoe ze met hun klanten omgaan
Vanochtend gebeld met Feenstra omdat het water uit de cv ketel spuit. Ze hebben geen monteurs. Betaal al 10 jaar een service contract bij Feenstra. Nu moet ik het hele weekend in de kou zitten. Hoezo service. Ik snap niet dat Feenstra hier mee wegkomt. Zeiden toen nog als u een storing heb komen we de zelfde nog voorrijden. Niet dus
Huur deze woning zou ik ooit gaan verhuizen voor mij geen Feenstra weer. Gister monteur gehad voor ketel oh printplaat niet op voorraad dus effe gereset. Vanmorgen gelijk weer gebeld wederom hele dag ik de kou en geen warm water. Kreeg pas half 5 belletje dat hij niet op voorraad is en dus nog maar dag moet wachten IN DE KOU!! Dit kost mij al 2 verlofdagen in mijn werk echt belachelijk en niemand die je te woord wil staan voor een oplossing
Ik ben diep teleurgesteld in de service die ik heb ervaren bij het maken van een afspraak. Na meerdere keren te zijn doorgeschakeld, moest ik telkens opnieuw mijn verhaal uitleggen ? drie keer hetzelfde herhalen, zonder enige vooruitgang. Het gebrek aan coördinatie tussen de servicedesk en andere afdelingen is duidelijk en zorgt voor een frustrerende ervaring. Het ergste is dat ik nu in de kou zit tijdens de feestdagen, terwijl ik had gehoopt op een oplossing. Dit had met betere interne communicatie eenvoudig voorkomen kunnen worden. Helaas heb ik besloten mijn heil elders te zoeken, want dit is niet de service die ik verwacht. Hopelijk wordt dit probleem snel aangepakt voor toekomstige klanten.
Ik belde met Feenstra voor een monteur voor een elektrische cv ketel de monteur kwam was een kwartier aan het kijken bij de cv ketel en zei dat ze alleen cv ketel op gas deden maar ik kreeg toch een rekening van 104.74 euro slechte zaak nooit weer
Slechte service. Vraag je om een monteur omdat de elektrische cv ketel het niet meer doet. Komt er 1 zegt dat die er geen ervaring mee heeft en dat ze geen elektrische cv doen. Vragen dan wel voorrijkosten terwijl je doorgeeft dat het om een elektrische cv gaat.
Onlangs ons ventilatiesysteem in huis door Feenstra laten controleren en onderhouden. Afspraak vlot gemaakt. De monteur (duidelijk een meneer die zijn vak, en dat van anderen, zeer serieus neemt) wist na zijn onderhoudswerkzaamheden te melden dat hij helaas niet alles had kunnen doen zoals hij gehoopt had. Blijkbaar is de ruimte tussen onze WTW-box en cv-ketel te krap waardoor hij niet goed kon werken en zijn de ventilatiesdoppen in ons plafond door een fanatieke schilder vastgeschilderd en met kit netjes afgewerkt. Ziet er inderdaad erg keurig uit. Omdat hij ons plafond niet wilde beschadigen heeft hij de doppen niet vervangen. Wij zijn daarmee akkoord gegaan en daarmee ook met de totaalkosten die hij op zijn scherm liet zien. Nota paar dagen later in de mail: werkzaamheden inclusief materiaal, drie van die plafonddoppen! Hierover telefonisch contact zoeken met Feenstra levert lange wachttijden 'als eerste in de rij' maar geen medewerker aan de lijn op. Webcare reageert dan weer wel en zegt het op te lossen maar ook dat gaat niet zo lekker. De incasso van het te hoge bedrag staat gewoon ingepland. Succes met je bezwaar en poging de Feenstra en die monteur op hun foutje te wijzen. Dit was de eerste en meteen allerlaatste keer dat wij Feenstra ingeschakeld hebben!
Na 7 jaar een ketel gehuurd te hebben. Heb ik de woning verkocht ik wou voor de volgende bewoners de ketel afkopen. Komen ze met een bedrag van 950 euro aan terwijl de ketel een nieuwprijs heeft van 950 euro bij warmteservice. In tussen in die 7 jaar 2800 euro aan huur betaald. 450 was een normale afkoopsom geweest voor een ketel van 7 jaar Graai organisatie bah
Sinds Februari/Maart 2024 moesten ze langs komen voor onderhoud.Niemand was langs geweest. Toen daarna nog 2 x telefonisch afspraak gemaakt. Ik zou nog een nieuwe brief krijgen en ook nog gebeld worden, voor een nieuwe afspraak. Niets meer van Feenstra gehoord. Heb geen zin in zo'n onprofessioneel bedrijf. Mocht er iets niets goed zijn in het huis. En/ of een ongeluk gebeuren met ons. Dan weet men komt door Feenstra.
Waardeloze organisatie, Monteur ruim 5week geleden langs geweest voor cv onderhoud, deze handige monteur vernielde even de printplaat, zegt die ja sorry was bij een andere monteur ook gebeurd. Nu 5week zonder warm water etc. Zegt de monteur ook nog ja binnen 1week is er een nieuwe printplaat. Nu hopelijk maandag word onze cv gerepareerd. Hoezo klantenservice!!
Totaal niet te spreken over Feenstra. Je geeft meerdere malen aan dat je geen ventilatiesysteem hebt, maar je hebt geen andere keuze op hun website dan een reiniging+ vernieuwing van de box aan te tikken. Vervolgens komen ze langs om toch te komen schoonmaken, terwijl je allang hebt aangegeven dat er geen ventilatiesysteem zit. De monteur geeft je vervolgens advies, zegt dat hij nu niks kan doen maar hij dan maar 15 min rekent dat hij er was Als je dan netjes vraagt of je het direct moet betalen of je een factuur krijgt krijg je een sneer dat hij zo bij je komt. Dan laat hij snel zijn tekst zien wat er op de werkbon staat en vraagt om een handtekening. Heb ik die gezet wordt er gezegd je kan per automatisch incasso en anders per factuur maar als je per factuur doet moet je ?7,- extra betalen. Aangegeven doe maar via automatisch incasso. Monteur weg krijg je de kopie van de werkbon staat even ?97,75 op wat je moet betalen. Je belt dan netjes met de klantenservice sta je vervolgens 2x 30 min te wachten voordat je iemand krijgt. Maak je een andere keuze in het menu krijg je een medewerker die ook een sneer geeft. Vervolgens wil ik verder me verhaal doen wordt de hoorn erop gelegd. Echt het moet niet gekker worden. Maar toch wel. JA want de medewerker die ik daarna sprak geeft alleen maar aan dat hij toch is geweest en ja dat ik die email heb gestuurd kunnen hun niet inzien. Dan vraag ik nog na of je inderdaad ?7 euro moet betalen als je de factuur wilt hebben en blijkt dat ook helemaal niet zo te zijn. Ze spelen een slim spelletje met je zodat je direct betaald via een automatische incasso. Met andere woorden: GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!
Wat een verschrikkelijke organisatie. Door omstandigheden hebben issue met elkaar. Ze sturen een factuur, echter kan ik aantonen dat de monteur nalatig is geweest en zijn werk niet goed heeft achtergelaten! Daarom betaal ik het factuur niet. Ik heb ze nu 3 keer hierover gebeld, heb 3 aanvragen gedaan via de website om contact op te nemen. Maar tot op heden geen enkele reactie. Bij het plaatsen stonden ze gelijk dezelfde dag nog op de stoep, nu er wat is geven ze geen gehoor. Ik wil dit oplossingen, zij blijkbaar niet. Zou het echt niemand aanraden. Monteur deed ontzettend denigrerend naar mijn vrouw en mij. Wij hebben geen verstand van dit soort zaken, dan kun je ons dat op een fatsoenlijke manier uitleggen.!
Wat een asociale vakman die langs is geweest. Hij komt binnen lopen. Loopt zo door naar boven. Niet eens even vragen of dat oke is? Voor hetzelfde geld zat er net iemand boven even om te kleden.. ik zeg tegen mijn zoontje zeg maar even hallo tegen die meneer, meneer kijkt niet eens op of om, om hallo tegen mijn kindje te zeggen. ( Voor mijn kind ben je een vreemde in ons huis) ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo een troep achterlaat. Alles is smerig geworden. Hij moest blijkbaar bij een buis zijn boven het ledikantje van mijn zoontje. Dat wist ik niet. Maar het was een kleine moeite om het ledikantje even aan de kant te schuiven. Nou lag het ledikantje vol rotzooi terwijl die net verschoont was. En een wit kleedje van mijn zoontje zijn kamer helemaal zwart geworden. Zoals ik al zei ik wist niet dat die daar langs moest anders had ik het zelf weggehaald. Even optillen is een kleine moeite toch ? Was maar een klein kleedje. Hij heeft allemaal zwarte troep zo in me gootsteen gegooid bovenop mijn vaatdoekje en kopjes enzo. Alles was zwart... Waarom gooi je dat niet even in de wc? Bahh en dan ook nog gewoon onze spullen gebruiken voor zijn klus zonder te vragen? Was geen probleem, maar toch vraag het even ? En zo kan ik wel even door gaan... Ongelooflijk
Na twee maanden konden ze eindelijk langskomen voor een inspectie (intake). Monteur wist mij te vertellen dat er een PVC buisje mist van het overdrukventiel naar de afvoer, en dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken. En oh ja, ik moet het buisje zelf maar even gaan plaatsen. Iets dat de monteur gemakkelijk in 5 minuten zelf had kunnen doen. Ik denk dat ik maar gewoon mijn CV ketel eruit ga kegelen en een warmtepomp laat installeren. En zeker niet door Feenstra!
Feenstra is even langs geweest binnen 5 minuten probleem bekend. De monteur zou het doorgeven aan afdeling klein materiaal om te bestellen. Rekening ruim ? 87.-, volgende dag een telefoontje, of ik maar een lokale reparateur wilde gaan want Feenstra had daar geen zin en tijd voor. Wat een service hè
Slecht bereikbaar en als je iemand aan de lijn krijgt krijg je een grote bek en je moet maar 3 uur langer thuis blijven terwijl de monteur te laat is en niks laat weten. Echt slecht bedrijf
Feenstra heeft totaal geen respect voor een begravenisstoet. Twee busjes rijden vanmiddag dwars door de stoet heen . Chapeau. Geweldig. Weinig respect.
Feenstra laat je als klant in de kou staan. Wij proberen al sinds woensdag 7 september een afspraak te maken vanwege problemen met onze installatie (lage druk, geborrel in vloerverwarming cq warmtepomp). De communicatie met en binnen dit bedrijf is een grote drama. Ze vergeten terug te bellen, je moet constant je verhaal opnieuw doen en wanneer je dan uiteindelijk een afspraak hebt staan ze ineens veel te vroeg op de stoep. Bij ons ook toevallig op een tijd dat we kinderen naar school brengen. Wanneer ik bewijs lever dat ik zwart op wit heb staan dat ze tussen 10.00 en 12.30 zouden komen dan denken ze niet mee aan een oplossing. Ze vullen enkel een escalatieformulier in. Verder hoor je niks meer. Daar blijf je dan een dag thuis voor. Schandalige service.
Feenstra is even langs geweest binnen 5 minuten probleem bekend. De monteur zou het doorgeven aan afdeling klein materiaal om te bestellen. Rekening ruim ? 87.-, volgende dag een telefoontje, of ik maar een lokale reparateur wilde gaan want Feenstra had daar geen zin en tijd voor. Wat een service hè Het bericht naar Webcare is vrijdag 20-10-2023 al verzonden.
Hij heeft de storing goed verholpen echt,maar omdat de gangknop al roestig was en het niet doet,ben ik in de slaapkamer gaan kijken die is zo verroest dat er water uitloopt,ik heb er een foto van gemaakt maar als ik de roestkorst had weggehaald dan was het een gijser geweest,want er staat druk op. dus zal ik maandag wel bellen want dit is gewoon gevaarlijk.Ik denk dat hier geen goed bedrijf dit heeft gemaakt ze hebben de oude buis afgezaagd en daar de nieuwe in geplaatst,De monteur heeft dit ook in de gang gezien daar precies hetzelfde de corrosie heeft de plasick knoppen aangetast,de monteur zij ook dat Feenstra dit nooit op deze manier had gedaan,dus nu lekken de radiatoren,hij had waarschijnlijk heel lang niet gebruikt,anders zou er toch niet een roest/oxidatie probleem optreden.?
Wat een trieste bedoeling hier, als je de website leest staan ze voor iedereen 24/7 klaar. Niets is minder waar. Storing op zondag door blikseminslag en maar even bellen met Feenstra, geen klant dan kunnen wij u vandaag niet helpen en bel morgen even binnen de kantooruren. Geen probleem en alle begrip voor, vandaag maandag weer bellen en om een lang verhaal kort te houden nemen we geen klanten meer aan. Had dat dan gisteren gezegd. Arrogantie ten top. Nu een proffesioneel bedrijf uit Roden gebeld met het enorme verschil dat wel in oplossingen denken. Hier kan Feenstra een voorbeeld aannemen. Gezien de 1 sterren reviews ben ik zeker niet de enige.
Om te beginnen met een korte samenvatting van wat er goed is gegaan: helemaal niets. Na een verhuizing in september 2022 het service-abonnement van Feenstra meegenomen. Daarvoor moest de ketel in de nieuwe woning worden gekeurd. Hieruit bleek dat de rookgasafvoer opnieuw gebeugeld moest worden. Nadat dit gebeurd was, bleef het stil. Telefonisch was geen duidelijkheid over een vervolgstap te krijgen: na meer dan een half uur wachten werd soms de verbinding verbroken. Als er uiteindelijk wel contact was, bleek ?de bewuste afdeling niet bereikbaar.? Het advies was: gewoon blijven wachten. Na twee maanden het contactformulier op de website van Feenstra ingevuld: geen reactie. In januari was er vervolgens lekkage in de cv-ruimte. Na het wegbreken van het plafond bleek de monteur van Feenstra de nieuwe beugels zó strak geplaatst te hebben, dat de buis was los geraakt en condenswater en rookgas lekten. Daarop een klacht ingediend. Géén reactie binnen de in het vooruitzicht gestelde tien werkdagen, maar pas na een maand. Feenstra was bereid de kosten van het beugelen te retourneren (op schade door de lekkage en herstel van de afvoer werd helemaal niet ingegaan). Dat bedrag zou binnen twee tot zes weken op mijn rekening staan. Inmiddels zijn we twee maanden verder: nog niets ontvangen. Heel verrassend is dat in het licht van het voorafgaande dan weer niet. Waardeloos.
Matige service (zacht gezegd). Kortgeleden twee heren die een rookafvoer zijn komen vervangen. Eerst wordt een glazen plaat boven een keukendeur met een koevoet weggehaald om de rookafvoer te plaatsen en de glazen plaat eruit te halen. Dit is allemaal heel lelijk afgewerkt. Rookafvoer hangt met lange bouten, harstikke scheef, ziet er niet uit. Verder werd mij verteld dat een van de gaten waar voorheen de rookafvoer geplaatst was, dat deze dichtgemetseld zou worden + waar nu een buis en glazen plaat was ook dichtgemaakt zou worden. Feenstra zou dan een afspraak met mij maken. Dit is niet gebeurt. Daarna werd ik door Feenstra verteld dat een bouwbedrijf met mij een afspraak zou maken, maar niet op initiatief van Feenstra. Het bouwbedrijf is hiervan niet op de hoogte, omdat Feenstra daar geen contact mee nam, dus het bouwbedrijf kon daar nooit op de hoogte zijn. Op de rest van de reviews te lezen is dit indd een waardeloze ervaring. Beunhazengedrag op klantenservice level en montage level. Blij dat dit een huurhuis is, hier maak je niemand blij mee.
Ronduit asociaal geholpen door 1 van jullie medewerkers. In 1 uur tijd 3 verschillende verhalen ophangen, en zo zeker van zijn zaak en tekeer gaan aan de telefoon.. terwijl ik het gewoon zwart op wit heb staan. Slecht bereikbaar om afspraken te maken, en een toon aan de telefoon om maar niet over te praten. Erg jammer dit! Absoluut geen aanrader dit bedrijf en bij het plaatsen van een volgende cv kies ik zeker niet meer voor Feenstra maar voor een bedrijf wat wel eerlijk zijn afspraken nakomt.
Dit bedrijf stuurt naar ons, eigenaar van een woning, een factuur van een onderhoudsbezoek die de huurster op eigen initiatief had gemaakt. Dit terwijl wij geen contract hebben op dit adres bij Feenstra. De huurster negeerde talloze berichten van ons dat zij naar het bedrijf moest waar wij wel een contract hebben. Feenstra reageert heel kort door de bocht en wil geen factuur naar deze huurster sturen hetgeen absurd is omdat zij zonder onze medeweten zich heeft voorgedaan als opdrachtgever. Het contact met Feenstra is ronduit onbeschoft. De medewerkers laten ons in de wacht staan , een zekere Dawan en komt niet terug in het gesprek, een medewerkster Gineke hangt gewoon midden in het gesprek op. Feenstra begrijpt helemaal niets van het concept klantvriendelijkheid. Zelfs 1 ster is nog teveel!
Al zolang als ik mij kan herinneren heeft mijn moeder haar ketel in onderhoud bij Feenstra (en voorgangers). Op 28 december had ze een afspraak voor ketelonderhoud. Inmiddels was de oude ketel door een ander bedrijf vervangen. Dit was de eerste klacht van de monteur. De ketel op zijn overzicht kwam niet overeen met de ketel die daadwerkelijk aan de muur in Veendam hing. Vervolgens gaf de monteur aan dat hij geen onderhoud kon uitvoeren omdat de rookgasafvoer van metaal is, terwijl de overige buizen van kunststof zijn. Zonder, naar eigen zeggen, iets te doen is de monteur weer vertrokken. Mijn moeder (van 77) ging vervolgens op pad om later in een steenkoud huis terug te komen. De verwarming deed het niet meer. De ketel gaf foutcode 4. Mijn moeder heeft de telefoon gepakt en Feenstra gebeld. Deze konden zien dat de monteur was geweest, dat de ketel niet aan de voorschriften voldeed en dat de monteur weer was vertrokken. Ze wisten niet elke monteur dit was en waarom de ketel het ineens niet meer deed wisten ze ook niet. Verder waren ze ook niet van plan een monteur te sturen omdat ze aan deze ketel toch niet mochten werken. Nadat mijn moeder een andere monteur heeft laten komen bleek dat de monteur van Feenstra toch stiekem werkzaamheden had verricht. Hij had namelijk de gastoevoer afgesloten en deze verzegeld. In alle haast van het niet doen van werkzaamheden was hij even vergeten dit te melden. Logischerwijs hing mijn moeder even later weer aan de lijn met Feenstra. Deze bleven volhouden dat er geen werkzaamheden waren verricht...
Een serviceabonnement afgesloten bij onze nieuwe cv ketel voor 2 jaar. Halverwege het contract komt Feenstra met een flinke stijging van de abonnementskosten. Het contract is alleen maar opzegbaar als je de volledige kosten voor de volle duur van het contract betaald plus nog even ?35 extra. Echt heel slechte voorwaarden van Feenstra
Tot twee keer toe een afspraak misgelopen. Eerst staat mijn wasmachine de monteur niet helemaal naar de zin en vertrekt weer zonder iets te doen. Bij de herhaalafspraak, en dat is ook mijzelf aan te rekenen komt er niemand. Blijkt dat Feenstra verwacht dat ik de door hun geplande afspraak bevestig, want anders komt deze te vervallen. Dat is de omgekeerde wereld en levert Feenstra alleen maar extra werk op. Tip: vraag klanten contact op te nemen als ze NIET kunnen. Niet als ze wel kunnen! Nog nooit meegemaakt.
Twee maand geleden een thermostaat besteld bij Feenstra. In overleg heb ik een tijdelijke thermostaat gekregenen en daarvoor betaald. Tot heden niets meer gehoord van Feenstra. Meerder malen gebeld en ik kreeg steeds te horen dat ze mij terugbellen. Waardeloze service.
Gebeld voor aansluiten gasleiding. Krijg de automatische oproepbeantwoorder eraan. Postcode invoeren en keuze maken. "U bent de eerstwachtende" Dat is mooi. Echter...dat duurt en duurt...en steeds maar weer de melding dat ik eerstwachtende ben... Na 12 minuten de moed opgegeven en opgehangen. Gelijk weer gebeld, opnieuw postcode ingegeven en nu optie 1 ingetoetst, tot mijn verbazing gelijk contact met een mevrouw. Haar eerst verteld dat ik 12 minuten op niks heb gewacht terwijl ik eerstwachtende was. reactie: O. Toen verteld dat ik een gasleiding aan wil laten sluiten. Eerste vraag: wat is uw postcode... ik heb het gesprek beeindigd met de mededeling dat ik er al strontflauw van was. Feenstra: leermoment of gewoon desinteresse?
Héél erg teleurgesteld! 4 jaar lang een contract gehad bij Feenstra. Nooit iets mis geweest met de cv en het moment wanneer onze cv er mee op houdt kunnen ze ons opeens niet helpen. Gebeld met de klantenservice en de boodschap gekregen dat het contract opgezegd is door de vorige bewoners ??? We wonen hier al 4 jaar dus dat is wel knap. Uitgelegd dat wij dat absoluut niet opgezegd hebben en graag verder willen met Feenstra. De reactie hierop was dat ik maar een ander bedrijf moest gaan bellen. Zit je dan met je kapotte cv.... Wij komen in ieder geval niet weer terug, en raad het ook écht iedereen af vanaf nu.
Kunnen blijkbaar geen exacte afspraak plannen....in plaats daar van willen ze dat je van 12:00 tot 18:00 thuisblijft voor het vervangen van een defecte afstandsbediening van een ventilatiesysteem. Ik vind dit een hele slechte service.
Zeer slechte communicatie. Afspraken worden niet nagekomen. Als je dan een afspraak maakt voor de zoveelste keer en beloven het defecte onderdeel dan mee te nemen komt er een monteur die het onderdeel weer niet heeft en moet er opnieuw een afspraak worden gemaakt. Bij het schoonmaken van de mechanische ventilatie was de Brandklep defect en heeft de monteur met een tyrap vastgezet wat helemaal niet mag volgens de voorschriften. Dit is spelen met de veiligheid van mensen. Het duurt heel lang voordat je contact hebt met de klantenservice. Update 3-12-2021. Wil je even een afspraak aanpassen dat je pas later thuis aanwezig bent sta je 20 minuten in de wacht en vervolgens word je weer doorverbonden en sta je dan weer in de wacht en zijn er nog eens zoveel wachtenden voor je. Het is een hele onderneming om een afspraak te maken en om een afspraak aan te passen.
Zelden heb ik meegemaakt dat je meerdere keren er achteraan moet bellen. Nu al 3 weken in contact om een monteur over te laten komen, om de situatie te bekijken. Update: Woensdag gebeld, nog steeds niet terug gebeld. Enigste wat ze kunnen doen is een terugbelverzoek maken. Heb ik voor de winter nog wel warmte in de woonkamer? (radiator stuk)
Klantenservice is waardeloos. Als je belt wanneer de cv het niet doet hang je ruim een kwartier in de wacht en wordt vervolgens na een aantal seconden de telefoon op de haak gegooid. Dit gebeurde 3x bij verschillende medewerkers. Nu hebben we beide een koude douche.
Vorig jaar telefonisch adreswijziging doorgegeven. Zou terug gebeld worden omdat er meer info over de CV ketel in mijn nieuwe woning moest komen. Na uitblijven terug bellen mijn contract opgezegd. Betaalde termijn zou worden teruggestort. Omdat dit te lang duurde heb ik het geïncasseerde bedrag gestorneerd. Na 4 maanden ontving ik SMS van incassobureau TKB. Feenstra bleek een deel va de door mij gestorneerde termijn aan mij terug te hebben gestort. Hierdoor had ik een achterstand van ?19,?. Aangezien ik niet op aanmaningen had gereageerd was de vordering uit handen gegeven. Na de eerste melding van TKB heb ik direct de achterstand betaald en gemeld dat ik de extra kosten niet zou betalen, immers ik was niet op de hoogte van de achterstand. Volgens de zeer arrogante medewerker van Feenstra moest ik de kosten wel betalen. Mijn argument dat zij de herinnering naar het verkeerde adres hadden gestuurd deed er niet toe. De maanden erna ben ik diverse keren benaderd door TKB. Iedere keer aangegeven dat zij met Feenstra contact op moesten nemen. Incasso kosten waren inmiddels verdubbeld. Daarom vrijdag 14 mei nogmaals met Feenstra gebeld. Deze medewerker had begrip en beloofde mij dat ik dezelfde dag, of maandag 17 mei terug gebeld zou worden. Tot mijn verbijstering werd ik vandaag 18 mei opnieuw door TKB gebeld. Voor de zoveelste keer hele verhaal uitgelegd. TKB kan niets voor mij betekenen Feenstra moet de opdracht stop zetten. Toch nog maar weer een keer gebeld met Feenstra. Tijdens dit gesprek heb gevraagd om mij alle telefoon notities uit hun systeem te mailen. Je raad het nooit, volgens de medewerker was mijn laatste contact december 2020 geweest. Deze medewerker begreep hiervoor niets van, heeft mij wel de notitie gemaild waarin mijn nieuwe adres is vermeld. Ik werd vervolgens doorverbonden met een interne incassoafdeling. Hier wederom een arrogante dame die niet wilde luisteren. Ik kreeg niet eens de kans iets uit te leggen. Het incassobureau TKB zou opdracht krijgen de zaak stop te zetten en ik zou in dezelfde mail in c.c. meegenomen worden. U raad het vast, de mail heb ik niet ontvangen. Zelden heb ik zo?n lompe en onbeschofte partij meegemaakt. Wacht af of TKB inderdaad geen contact meer opneemt.