waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.
Sir Rowland Hillstraat 8, 4004 JT Tiel, Nederland
Over Feenstra Verwarming B.V.
62 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business
Storing aan het verwarmingstoestel snel en vakkundig opgelost. Vanaf de telefonische melding tot en met het verhelpen van de storing heeft slechts enkele uren in beslag genomen. De monteur was voorkomend en behulpzaam. Mooi werk Feenstra!
Probleempje met onze Calenta ketel. Dit werd zeer snel opgelost, de zelfde middag stond de monteur op de stoep. Zo fijn om een onderhoudscontract te hebben! Echt goed geregeld.
Wij hebben alleen goede ervaringen met Feenstra (afdeling cv-instalatie en onderhoud). Komen altijd de gemaakte afspraken na, en zeer kundig en klant-vriendelijke medewerkers. Voor ons al meer dan 10 jaar top!
Maandagnacht wilde mijn zoon gaan douchen, hij had geen warm water. De volgende dag kwamen wij erachter dat de CV-ketel op code 13 stond. Gegoogeld wat dat betekenen. Doordat ik deze dagen aan het werk was, heb ik pas donderdag gebeld. Ik dacht ik ben laat met het doorgeven, dan zullen ze mij vast wel laten wachten. Maar.....nee hoor donderdagmiddag gebeld, en aan het eind van de middag is het gemaakt. Bedankt ervoor! Wij hebben weer een behaaglijk huis, en kunnen heerlijk onder de warme douche.
Ik had net een nieuwe ketel geplaatst toen de monteur kwam. Hij zei dat onderhoud niet nodig was en na wat metingen en afstelling is hij weer gegaan. Daarna werd ik gebeld door een medewerker van Feenstra dat ik het onderhoudscontract kon opzeggen omdat er twee jaar garantie zit op de ketel vanuit de leverancier. Heel netjes van Feenstra!
De jonge monteur was toegewijd aan zijn vak. Hij ging rustig en netjes te werk . Monteur was vriendelijk en werkte niet gehaast . Bij vragen van ons uit gaf de monteur antwoord met uitleg en onderbouwing . Top van een monteur .
Zeer tevreden, storing CV binnen enkele uren stond er een monteur en was het opgelost! Vriendelijke medewerkers, zowel klantenservice als de monteur!!
Wat een verademing is Feenstra. Deskundig en vriendelijk personeel. Prima advies gekregen van de monteur. Ook duidelijkheid in uitgevoerde werkzaamheden. Hier kan menig CV onderhoudsbedrijf een voorbeeld aan nemen.
Goed degelijk bedrijf. Werken netjes. Je krijgt een tijdslot voor de afspraak met de monteur. En je krijgt bericht als de monteur onderweg is. De monteur werkte heel netjes en rustig. Heeft wat dingen uitgelegd. Had ook nog advies over veiligheid. Ben heel tevreden!
Alles ging goed, zelfs op een zondag werd er meteen een monteur gestuurd. Toen ik zijn telefoontje had gemist en hij voor niks aan de deur stond werd er meteen een afspraak gemaakt voor de volgendee ochtend. Naast probleem waarvoor ik belde, werd ook meteen het onderhoud vd ketel gepleegd, 2 vliegen in 1 klap.
Administratief drama. Bij het eerste bezoek heeft de monteur op zijn iPad mijn iban gewijzigd. Toch schreef Feenstra af op het verkeerde iban. Vervolgens een aanmaning gehad, hierop schriftelijk gereageerd met het verzoek om van het juiste nummer af te schrijven. Ik krijg geen reactie ondanks er in hun mail staat neem contact op met debiteuren@feenstra.com. Hierna claimen ze aanvullende incassokosten, weer schriftelijk gemaild, geen reactie. Daarna nog een ingebrekestelling erachteraan en nog meer kosten. Wéér gereageerd en je raad het al, wéér geen reactie. Uiteindelijk gebeld, nemen niet op... Het gaat niet eens om een groot bedrag, maar het feit dat men zo met hun klanten omgaat heeft mij doen besluiten om toch een review te plaatsen.
Een beschadigde radiator die het niet goed doet. Vervolgens komt er een monteur langs en plaatst een radiatorknop zonder het probleem grondig te onderzoeken. Probleem niet verholpen. Dan bel je om een afspraak te maken. Spoed bestaat niet bij Feenstra en het lijkt ze ook weinig te interesseren. Over een ruim een week kan er weer iemand langskomen. En in de tussentijd heb je pech gehad. Eerste klas amateurs die niet weten wat ze doen.
Wij zijn erg tevreden over Feenstra. Over het algemeen snelle service, en deskundige monteurs. Opnieuw een contract met hun afgesloten voor service van de ketel in onze nieuwe woning.
Heel prettig hoe het maken en verzetten van de afspraak loopt. En erg fijn hoe nauwkeurig de afspraak wordt gemeld via de mail. Monteur was erg meedenkend over een vraag over de cv.
Er kwam iemand van Feenstra voor gewoon onderhoud van de CV-ketel. Deze man heeft geweldig goed werk geleverd. Zeer tevreden.
Na de 4e X is het goed gekomen !de 1e monteur niet goed gegaan,daarna Ricardo het opgezocht een breuk in de leiding! Na thermostaat verkeerd besteld heeft Eddie het met 4 nieuwe goed gedaan tot heden !?
Je wordt middels een tekstbericht op de hoogte gehouden wanneer de monteur komt. Vakkundige en klantvriendelijke medewerkers. Gewoon top!
Super vriendelijke monteur die het lek in de ketel heeft opgelost door de lekkende leiding te vervangen. Kreeg daarna ook duidelijke uitleg. Was een monteur met kennis van zaken. Dik compliment voor hem
Goed bedrijf, aardige mensen en goed onderhoud wordt er naar mijn mening gedaan. Al die jaren dat ik hier in dit huis zit heb ik nooit klachten gehad. Klantenservice top ??
Was geen klant van Feenstra, zaterdag 19/10 gebeld ivm storing CV (geen warm water), geen monteur beschikbaar, toch maandag 21/10 om 8.04 uur al teruggebeld door de planning dat monteur die dag zou komen. En om 11u was hij er; nette en beleefde monteur, heeft vakkundig storing opgelost in korte tijd. Feenstra Tiel en de monteur, bedankt!
Prima bij het kopen en installeren, goed bereikbaar voor vragen en voor plannen onderhoud. Monteur Ivo was deskundig, vriendelijk en legde uit wat en hoe. Fijne vent.
Deskundig onderhoud en een zeer aardige en uiterst beleefde monteur die geen haast had. Wij hebben een fijn ruim onderhoudscontract en hoeven dus ook geen portemonnee te voorschijn te halen. Al met al, zeer tevreden!
Feenstra bied een vriendelijke begripvolle en deskundige dienst aan. Problemen worden snel opgelost. En sta open voor vragen en leggen alles stapsgewijs uit.
Zeer tevreden. Na versturen van de foto's een prettig bezoek gevolgd door een duidelijke offerte. Alles snel en goed geregeld. Complimenten voor de monteurs uit Tiel: Bart en Robin. Heel netjes gewerkt. Duidelijke uitleg van de nieuwe cv ketel + hybride warmtepomp. Bedankt voor de goede serviceovereenkomst
Absolute aanrader. Ik kon de afspraak zonder problemen wijzigen. En de monteur was netjes en vriendelijk.
Uiteindelijk 3 afspraken en 4 monteurs nodig gehad om een (bekend) probleem met de (blok)verwarming in mijn appartement verholpen te krijgen. Zo zonde van hun en mijn tijd (en kosten!) om niet meteen de eerste keer de juiste monteur te sturen. De monteurs zelf verdienen 5-sterren (werkten keurig en gaven prima uitleg).
Uitvoeren van onderhoud doet Feenstra zoals verwacht. Als je een nieuwe ketel nodig hebt, dan wordt het andere koek. Buiten het rekenen van de hoofdprijs (en in de winter heb je weinig alternatief), vervallen alle garantiebepalingen van de productent en ben je aan een dure aanvullende garantieverzekering van Feenstra overgeleverd. Dit voelt als chantage op een moment dat je juist even een goede adviseur nodig hebt die je met raad en daad bijstaat. En daar (je bent immers een goed betalende vaste klant) niet de hoofdprijs voor rekent, maar een normaal tarief dat een installateur uit de buurt ook zou doen. We hebben gezocht naar een alternatieve installateur, op dat moment geen beschikbaar op de korte termijn, vaste klanten kregen voorrang. Contract gaat beëindigd worden vanwege deze slechte ervaring.
Echt een top bedrijf dit! Snel en deskundig en de planning gaat net een stap verder want het is tegenwoordig overal en altijd druk. Defecte ketel binnen 24 uur gerepareerd. Heel fijn (:
Matige service niet alles aan de CV onderhoud is uitgevoerd, slechte afspraak zou komen vanaf 07:30-10:00uur zonder even te melden staat de monteur pas om 5 seconde voor 10:00uur voor de deur en verteld dan ook nog dat hij "optijd is" ik zat al om 07:00uur klaar voor het geval hij eerder zou komen
Twee jaar geleden liet een monteur een niet werkende cv ketel achter. Een collega van hem heeft het dezelfde avond wel opgelost maar alles bleek kapot en doorgebrand te zijn. Dit jaar weer hetzelfde. Een goed werkende cv ketel deed het na de onderhoudsbeurt niet meer. Dezelfde dag wel opgelost door een andere monteur. Kost een hele dag thuis zitten om van de frustratie maar niet te spreken.
Feenstra komt meerdere keren langs zonder reparaties uit te voeren. Zelfs wanneer bekend is wat het issue is. Ik huur via een woningbouwvereniging. Ongetwijfeld wordt voor deze bezoekjes dik betaald. Daarmee betaal ik indirect ook mee via verhoogde huur- en servicekosten. Waarmee goedkoop, duurkoop wordt?.
Nette partij. Duurde een tijd om tot een service afspraak te komen maar de monteur heeft dit goed gemaakt door zeer deskundig advies. Ik was bang dat ze van alles zouden aansmeren maar dit was totaal niet het geval.
Een fijn bedrijf werkt netjes en lost het probleem op. Wij kregen dit bedrijf omdat de woningbouwvereniging hier een contract mee heeft. In het begin kreeg ik nog wel eens een beginnend monteur met veel babbels maar het probleem werd niet opgelost, tot gevolg dat er wel 3 keer een monteur moest langs komen. Maar de laatste jaren zie ik betere monteurs. Het enige waar ik een probleem mee blijf hebben dat ze met schoenen naar zolder gaan. Zelf loop ik niet met schoenen in huis en al zeker niet in de bovenste verdiepingen. Maar ja wie weet verzinnen ze daar iets op. Vandaar 4 sterren
Zeer tevreden met de aanschaf van de hybride warmtepomp bij Feenstra in combinatie met de zonnenpanelen , prima monteurs werken netjes, zijn vriendelijk en goede services. Wij zitten er warmpjes bij zeg maar.?
Goede eerste ervaringen met Feenstra gehad ivm CO basis keuring bestaand CV toestel. En eerste onderhoudsbeurt op hetzelfde moment. Nette monteur die op tijd kwam, uitleg gaf over werkzaamheden, keurig netjes arbeid verrichtte en de radiatoren ontluchtte. Ook zijn afval meenam, dit had ik bij een andere installateur anders meegemaakt.
Het is druk dus het was moeilijk om een monteur te vinden voor het vaste onderhoud aan onze CV ketel. Gelukkig had Feenstra iemand beschikbaar binnen acceptabele tijd. De monteur was erg professioneel en vriendelijk, ik kan het aanraden.
Bedrijf komt afspraken niet na. Komt op andere dagen dan telefonisch is aangegeven, komt soms helemaal niet op afgesproken dagen. Als de monteur er eindelijk is, is het al snel duidelijk dat deze niet op de hoogte is van de situatie in huis (dit terwijl mijn woning onlangs is gerenoveerd en Feenstra gewoon een contract met mijn woningbouw heeft). Al 2 keer meegemaakt dat de monteur binnen 2 minuten buiten staat vanwege pure onkunde. Mijn WTW installatie is nog altijd kapot, verdere stappen worden niet ondernomen. Tragisch.
Naast zeer slechte bereikbaarheid is er teveel misgegaan. Geen service en geen naservice. Laatste keer voor mij bij Feenstra. Als het goed gaat dan gaat het goed, als het fout gaat dan geven ze niet thuis of beperkt.. Jammer, had eerder goede ervaringen. Maar ja, toen ging het in één keer goed.
De controle werd niet uitgevoerd omdat de monteur zei niet op een trap (van 4 trede) mocht werken. De monteur die jaren tot zijn pensioen de cv heeft onderhouden heeft nooit een opmerking gemaakt dat hij de situatie onveilig vond. Ik kan in de voorwaarden van Feenstra niet vinden dat het werken vanaf een trapje als onveilig wordt omschreven.
Ik kwam net terug van een maand vakantie uit Indonesië en wilde de verwarming hoger zetten en zag een rode lamp knipperen. Mbv de storings blad heb ik de volgende ochtend Feenstra gebeld en een uur later stond de monteur al voor de deur?. Binnen 3 kwartier was het euvel verholpen en de monteur heeft meteen een onderhouds beurt gedaan. Voortreffelijke service.
Inspectie van CV ketel i.v.m. abonnement. De inspectie begon met de mededeling dat er op de rookgasafvoer beugeltjes ontbraken die sinds april 2023 verplicht zijn. Op de vraag naar de prijs van het aanbrengen van twee PP beugeltjes gaf de monteur een prijs op van ? 100,- Ik schrok daar van omdat de beugeltjes ? 4,50 per stuk kosten. Op dat moment kreeg ik twijfel of het wel financieel haalbaar was om de ketel eerst te laten inspecteren voor een onderhoud abonnement. Het betreft een CV ketel uit 2018 die altijd bij de vorige bewonen goed onderhouden was. Ik kreeg op dat moment een visioen dat er veel afgekeurd zou worden voordat ik een abonnement af zou kunnen sluiten. De monteur had het na mijn twijfel wel gezien zei hij en ging weg zonder verder inspectie. Ik kreeg een half uur later wel een rekening van ? 65,00. Ik heb een slecht gevoel overgehouden aan het bezoek van de monteur van Feenstra.
Uitstekende service en uitleg over WTS en warmtepomp met name waar ik zelf op moet letten c.q. wat ik moet doen (na scheiding nu mijn verantwoordelijkheid).
Feenstra heeft het werk van hoppenbrouwer overgenomen in o.a. Oudenbosch voor onderhoud / inspectie cv-installatie. Kan maar 1 ding toevoegen : ik had veel eerder moeten overstappen naar Feenstra. Uitstekend werk !
Feenstra is gewoon top ! Tijdvak van twee uur bij Onderhoud cv. Een sms dat monteur eraan komt, dat is erg handig, vriendelijke en kundige monteurs. Gideon stuurde elke dag meerdere apps en sms dat ze gebeld hadden, terwijl ik thuis was ? Voor maken van afspraak, terwijl ik al een afspraak had !? Om 17 uur was monteur van Guidion namens Feenstra nog niet geweest? Ja de monteur is wel geweest om 13.30 zei Guidion, hij heeft fotoos van uw deuren gemaakt. De bel werkt soms niet maar monteur dacht er niet aan om op de deur te kloppen !? Wel fotoos maken. Nee ik hoop dat Feenstra ook voor Onderhoud weer bij mij komt, Guidion vind ik vervelend, spam Op phone en sms We hebben U gebeld, wat niet zo was !? en dat elke dag, soms meerdere keren. Guidion zegt, als de afspraak is geweest houd het op. Maar het gaat over afspraak maken terwijl ik al een afspraak heb !?
Tijdens het onderhoud aan de CV ketel worden alle instellingen aangepast zonder overleg met de bewoner. Het schoonmaken is zeker netjes opgepakt, maar men zou niet zomaar instellingen moeten aanpassen zonder in overleg te treden.
Hele goede ervaringen met Feenstra, m.b.t. onderhoud van mijn ketel, die ik pas vorig jaar gekregen heb. Overigens scheelt het heel veel aan de kosten van gas want ik verbruik minder, en tevens dus het verminderen van CO2 uitstoot, en waarom plaats Wonen Breeburg niet overal nieuwe ketels. Dat zou voor iedere huurder héél véél schelen qua gas en onderhoud.
Voor het eerst kennis gemaakt met Feenstra. Een bedrijf is zo goed als zijn medewerkers. Wat dat betreft zijn zowel de medewerkster klantenservice als de monteur parels in de kroon van het Nederlandse bedrijfsleven ?
Op zondag ineens geen verwarming en warm water meer. Gebeld en binnen anderhalf uur een storingsmonteur. Pomp in cv bleek kapot. Kon nog wel even duren zei hij, want pomp kon wel 's niet op voorraad zijn. 24 uur later wordt er gebeld dat er een monteur met pomp onderweg was om de boel te repareren. Blijkbaar enorm mazzel dat juist die pomp nog ergens lag. Zojuist gerepareerd. Erg blij met deze snelle actie.
Feenstra laat ons al een heel weekend met een lekkage zitten waar het water uit gutst. Volgens Feenstra heeft dit geen haast? Er is al voor duizenden euro?s schade en er zijn hoge waterkosten. Dit is dus wat voor een bedrijf Feenstra is. Trap er niet in en sluit er zeker geen contract af, deze firma is alles behalve netjes en eerlijk. De betekenis van het woord service kennen zij niet.
Laten de klant gewoon in de kou staan. Geven geen antwoord bij storing. Al dagen mee bezig, geen service. Geldwolven zijn het!
2x niet op komen dagen wanneer je speciaal vrij hebt genomen, 1x was zelfs vooraf bekend (hoor ik nu) dat onderdelen niet voorradig waren. Kunnen daarna geen passende oplossing bieden afgezien van een arrogante 'zorg maar weer dat je een halve dag vrij neemt'. Zelfs geen excuus. Daarna laten ze niets meer horen. Flexibiliteit van monteur die bij buren was heeft probleem uiteindelijk opgelost.
Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service
Met een probleem aan de buis is een medewerker van onderhoud gekomen, heeft gekeken en gemeten. Medewerker had een tablet bij de hand en zei direct 2 meter buis te bestellen. We zouden gebeld worden voor het maken van een afspraak als de buis binnen is, ik heb zelf contact opgenomen werd gezegd door de medewerker dat ik moest wachten en ik gebeld zou worden als het binnen was. Nu na meerdere keren gebeld te hebben en agresieve ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn gehad te hebben word er gezegd dat er niks is besteld en er ook niks gedaan word. Wees dan eerlijk en en zeg bij het begin dat er niks gedaan word dit is zo naar.
Prettig bedrijf zolang je ze niet nodig hebt. Wachttijden bij de klantenservice zijn doorgaans meer dan 1,5 uur, en wanneer ze eindelijk opnemen wordt je gevraagd te mailen. Dat je belt omdat ze de e-mails niet beantwoorden doet er niet toe. Ook dat moet per mail gemeld worden, zodat ze ook dat kunnen negeren. De training weiger klanten hebben ze ook gevolgd, en met succes! Aangezien ze meerdere "specialismen" in huis hebben, leek het mij een goede partij voor zonnepanelen, een hybride warmtepomp en extra isolatie voor het huis. Stel dit vooral niet telefonisch aan ze voor om hier een offerte voor te maken, na een diepe zucht kreeg ik de mededeling dat dit meerdere afdelingen betrof, dus dat ze daar telefonisch niets mee konden, dus of dit weer per mail kon. De mail met het verzoek werd weer netjes genegeerd. UPDATE N.a.v. de review inderdaad contact gehad met Feenstra. Zij boden hun excuses aan, vroegen om opnieuw foto's te uploaden om een passende offerte te maken. Helaas blijft het hier ook weer bij. Foto's geüpload voor een offerte, maar wederom hoor je daarna niks meer. Ook geen offerte.
Prettig bedrijf zolang je ze niet nodig hebt. Wachttijden bij de klantenservice zijn doorgaans meer dan 1,5 uur, en wanneer ze eindelijk opnemen wordt je gevraagd te mailen. Dat je belt omdat ze de e-mails niet beantwoorden doet er niet toe. Ook dat moet per mail gemeld worden, zodat ze ook dat kunnen negeren. De training weiger klanten hebben ze ook gevolgd, en met succes! Aangezien ze meerdere "specialismen" in huis hebben, leek het mij een goede partij voor zonnepanelen, een hybride warmtepomp en extra isolatie voor het huis. Stel dit vooral niet telefonisch aan ze voor om hier een offerte voor te maken, na een diepe zucht kreeg ik de mededeling dat dit meerdere afdelingen betrof, dus dat ze daar telefonisch niets mee konden, dus of dit weer per mail kon. De mail met het verzoek werd weer netjes genegeerd.
Nieuw beleid: na 20:00 uur komen we niet meer voor storingen. Dus kijk maar even wat je doet in de kou, zonder verwarming en warm water. Op de site staat dat ze dag en nacht komen voor dit type foutmelding, niet dus! Na onderhoud heeft de ketel enkel storingen gehad. Ben inmiddels zelf ook gestoord!
*WAARSCHUWING*. Mijn ouders zitten al sinds zaterdag zonder verwarming omdat de dure thermostaat (?550) die Feenstra krap een jaar geleden heeft geplaatst niets meer doet. Zo opgelost zou je denken, maar nee hoor. Feenstra komt afspraken niet na, belt niet op en vertikt het om een storingsmonteur te sturen want "U heeft geen onderhoudscontract" (>mijn ouders hebben stadsverwarming en dus is dit niet van toepassing). Ondertussen zitten mijn ouders in een ijskoud huis en komt Feenstra niet verder dan "We hebben het heel erg druk en bellen zo snel mogelijk". Schofterig, fatsoenloos en een bijzonder slechte klantenservice. Voor mij een reden om voor het eerst een rigoureuze stap als deze te zetten. Feenstra neem alsnog je verantwoordelijkheid en zorg voor een tijdelijke voorziening of een oplossing. Aan Feenstra nu de zet om dit fatsoenlijk en snel op te lossen, voor e.e.a. verder escaleert. Ook direct de kans om deze review nog om te buigen naar iets positiefs. Succes!
Slecht geinformeerd en onkundig advies waar we helemaal niks mee kunnen. Dit hadden we zelf ook kunnen oplossen. Maar we wilden juist graag een proffesioneel advies.