Feenstra Verwarming B.V.

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Tiel
  4. Feenstra Verwarming B.V.

waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.

Sir Rowland Hillstraat 8, 4004 JT Tiel, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Verwarming B.V. zelf:

Over Feenstra Verwarming B.V.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

33 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business

image description

Twee jaar geleden liet een monteur een niet werkende cv ketel achter. Een collega van hem heeft het dezelfde avond wel opgelost maar alles bleek kapot en doorgebrand te zijn. Dit jaar weer hetzelfde. Een goed werkende cv ketel deed het na de onderhoudsbeurt niet meer. Dezelfde dag wel opgelost door een andere monteur. Kost een hele dag thuis zitten om van de frustratie maar niet te spreken.

image description

Feenstra komt meerdere keren langs zonder reparaties uit te voeren. Zelfs wanneer bekend is wat het issue is. Ik huur via een woningbouwvereniging. Ongetwijfeld wordt voor deze bezoekjes dik betaald. Daarmee betaal ik indirect ook mee via verhoogde huur- en servicekosten. Waarmee goedkoop, duurkoop wordt?.

image description

Nette partij. Duurde een tijd om tot een service afspraak te komen maar de monteur heeft dit goed gemaakt door zeer deskundig advies. Ik was bang dat ze van alles zouden aansmeren maar dit was totaal niet het geval.

image description

Een fijn bedrijf werkt netjes en lost het probleem op. Wij kregen dit bedrijf omdat de woningbouwvereniging hier een contract mee heeft. In het begin kreeg ik nog wel eens een beginnend monteur met veel babbels maar het probleem werd niet opgelost, tot gevolg dat er wel 3 keer een monteur moest langs komen. Maar de laatste jaren zie ik betere monteurs. Het enige waar ik een probleem mee blijf hebben dat ze met schoenen naar zolder gaan. Zelf loop ik niet met schoenen in huis en al zeker niet in de bovenste verdiepingen. Maar ja wie weet verzinnen ze daar iets op. Vandaar 4 sterren

image description

Zeer tevreden met de aanschaf van de hybride warmtepomp bij Feenstra in combinatie met de zonnenpanelen , prima monteurs werken netjes, zijn vriendelijk en goede services. Wij zitten er warmpjes bij zeg maar.?

image description

Goede eerste ervaringen met Feenstra gehad ivm CO basis keuring bestaand CV toestel. En eerste onderhoudsbeurt op hetzelfde moment. Nette monteur die op tijd kwam, uitleg gaf over werkzaamheden, keurig netjes arbeid verrichtte en de radiatoren ontluchtte. Ook zijn afval meenam, dit had ik bij een andere installateur anders meegemaakt.

image description

Het is druk dus het was moeilijk om een monteur te vinden voor het vaste onderhoud aan onze CV ketel. Gelukkig had Feenstra iemand beschikbaar binnen acceptabele tijd. De monteur was erg professioneel en vriendelijk, ik kan het aanraden.

image description

Bedrijf komt afspraken niet na. Komt op andere dagen dan telefonisch is aangegeven, komt soms helemaal niet op afgesproken dagen. Als de monteur er eindelijk is, is het al snel duidelijk dat deze niet op de hoogte is van de situatie in huis (dit terwijl mijn woning onlangs is gerenoveerd en Feenstra gewoon een contract met mijn woningbouw heeft). Al 2 keer meegemaakt dat de monteur binnen 2 minuten buiten staat vanwege pure onkunde. Mijn WTW installatie is nog altijd kapot, verdere stappen worden niet ondernomen. Tragisch.

image description

Naast zeer slechte bereikbaarheid is er teveel misgegaan. Geen service en geen naservice. Laatste keer voor mij bij Feenstra. Als het goed gaat dan gaat het goed, als het fout gaat dan geven ze niet thuis of beperkt.. Jammer, had eerder goede ervaringen. Maar ja, toen ging het in één keer goed.

image description

De controle werd niet uitgevoerd omdat de monteur zei niet op een trap (van 4 trede) mocht werken. De monteur die jaren tot zijn pensioen de cv heeft onderhouden heeft nooit een opmerking gemaakt dat hij de situatie onveilig vond. Ik kan in de voorwaarden van Feenstra niet vinden dat het werken vanaf een trapje als onveilig wordt omschreven.

image description

Ik kwam net terug van een maand vakantie uit Indonesië en wilde de verwarming hoger zetten en zag een rode lamp knipperen. Mbv de storings blad heb ik de volgende ochtend Feenstra gebeld en een uur later stond de monteur al voor de deur?. Binnen 3 kwartier was het euvel verholpen en de monteur heeft meteen een onderhouds beurt gedaan. Voortreffelijke service.

image description

Inspectie van CV ketel i.v.m. abonnement. De inspectie begon met de mededeling dat er op de rookgasafvoer beugeltjes ontbraken die sinds april 2023 verplicht zijn. Op de vraag naar de prijs van het aanbrengen van twee PP beugeltjes gaf de monteur een prijs op van ? 100,- Ik schrok daar van omdat de beugeltjes ? 4,50 per stuk kosten. Op dat moment kreeg ik twijfel of het wel financieel haalbaar was om de ketel eerst te laten inspecteren voor een onderhoud abonnement. Het betreft een CV ketel uit 2018 die altijd bij de vorige bewonen goed onderhouden was. Ik kreeg op dat moment een visioen dat er veel afgekeurd zou worden voordat ik een abonnement af zou kunnen sluiten. De monteur had het na mijn twijfel wel gezien zei hij en ging weg zonder verder inspectie. Ik kreeg een half uur later wel een rekening van ? 65,00. Ik heb een slecht gevoel overgehouden aan het bezoek van de monteur van Feenstra.

image description

Uitstekende service en uitleg over WTS en warmtepomp met name waar ik zelf op moet letten c.q. wat ik moet doen (na scheiding nu mijn verantwoordelijkheid).

image description

Goed en professioneel bedrijf met zeer goed en vakkundig personeel. Ben zeer tevreden over ze.

image description

Feenstra heeft het werk van hoppenbrouwer overgenomen in o.a. Oudenbosch voor onderhoud / inspectie cv-installatie. Kan maar 1 ding toevoegen : ik had veel eerder moeten overstappen naar Feenstra. Uitstekend werk !

image description

Wij zijn tevreden over feenstra. Vriendelijke en ervaren monteurs.

image description

Feenstra is gewoon top ! Tijdvak van twee uur bij Onderhoud cv. Een sms dat monteur eraan komt, dat is erg handig, vriendelijke en kundige monteurs. Gideon stuurde elke dag meerdere apps en sms dat ze gebeld hadden, terwijl ik thuis was ? Voor maken van afspraak, terwijl ik al een afspraak had !? Om 17 uur was monteur van Guidion namens Feenstra nog niet geweest? Ja de monteur is wel geweest om 13.30 zei Guidion, hij heeft fotoos van uw deuren gemaakt. De bel werkt soms niet maar monteur dacht er niet aan om op de deur te kloppen !? Wel fotoos maken. Nee ik hoop dat Feenstra ook voor Onderhoud weer bij mij komt, Guidion vind ik vervelend, spam Op phone en sms We hebben U gebeld, wat niet zo was !? en dat elke dag, soms meerdere keren. Guidion zegt, als de afspraak is geweest houd het op. Maar het gaat over afspraak maken terwijl ik al een afspraak heb !?

image description

Tijdens het onderhoud aan de CV ketel worden alle instellingen aangepast zonder overleg met de bewoner. Het schoonmaken is zeker netjes opgepakt, maar men zou niet zomaar instellingen moeten aanpassen zonder in overleg te treden.

image description

Hele goede ervaringen met Feenstra, m.b.t. onderhoud van mijn ketel, die ik pas vorig jaar gekregen heb. Overigens scheelt het heel veel aan de kosten van gas want ik verbruik minder, en tevens dus het verminderen van CO2 uitstoot, en waarom plaats Wonen Breeburg niet overal nieuwe ketels. Dat zou voor iedere huurder héél véél schelen qua gas en onderhoud.

image description

Voor het eerst kennis gemaakt met Feenstra. Een bedrijf is zo goed als zijn medewerkers. Wat dat betreft zijn zowel de medewerkster klantenservice als de monteur parels in de kroon van het Nederlandse bedrijfsleven ?

image description

Op zondag ineens geen verwarming en warm water meer. Gebeld en binnen anderhalf uur een storingsmonteur. Pomp in cv bleek kapot. Kon nog wel even duren zei hij, want pomp kon wel 's niet op voorraad zijn. 24 uur later wordt er gebeld dat er een monteur met pomp onderweg was om de boel te repareren. Blijkbaar enorm mazzel dat juist die pomp nog ergens lag. Zojuist gerepareerd. Erg blij met deze snelle actie.

image description

Feenstra laat ons al een heel weekend met een lekkage zitten waar het water uit gutst. Volgens Feenstra heeft dit geen haast? Er is al voor duizenden euro?s schade en er zijn hoge waterkosten. Dit is dus wat voor een bedrijf Feenstra is. Trap er niet in en sluit er zeker geen contract af, deze firma is alles behalve netjes en eerlijk. De betekenis van het woord service kennen zij niet.

image description

Laten de klant gewoon in de kou staan. Geven geen antwoord bij storing. Al dagen mee bezig, geen service. Geldwolven zijn het!

image description

2x niet op komen dagen wanneer je speciaal vrij hebt genomen, 1x was zelfs vooraf bekend (hoor ik nu) dat onderdelen niet voorradig waren. Kunnen daarna geen passende oplossing bieden afgezien van een arrogante 'zorg maar weer dat je een halve dag vrij neemt'. Zelfs geen excuus. Daarna laten ze niets meer horen. Flexibiliteit van monteur die bij buren was heeft probleem uiteindelijk opgelost.

image description

Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service

image description

Met een probleem aan de buis is een medewerker van onderhoud gekomen, heeft gekeken en gemeten. Medewerker had een tablet bij de hand en zei direct 2 meter buis te bestellen. We zouden gebeld worden voor het maken van een afspraak als de buis binnen is, ik heb zelf contact opgenomen werd gezegd door de medewerker dat ik moest wachten en ik gebeld zou worden als het binnen was. Nu na meerdere keren gebeld te hebben en agresieve ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn gehad te hebben word er gezegd dat er niks is besteld en er ook niks gedaan word. Wees dan eerlijk en en zeg bij het begin dat er niks gedaan word dit is zo naar.

image description

Prettig bedrijf zolang je ze niet nodig hebt. Wachttijden bij de klantenservice zijn doorgaans meer dan 1,5 uur, en wanneer ze eindelijk opnemen wordt je gevraagd te mailen. Dat je belt omdat ze de e-mails niet beantwoorden doet er niet toe. Ook dat moet per mail gemeld worden, zodat ze ook dat kunnen negeren. De training weiger klanten hebben ze ook gevolgd, en met succes! Aangezien ze meerdere "specialismen" in huis hebben, leek het mij een goede partij voor zonnepanelen, een hybride warmtepomp en extra isolatie voor het huis. Stel dit vooral niet telefonisch aan ze voor om hier een offerte voor te maken, na een diepe zucht kreeg ik de mededeling dat dit meerdere afdelingen betrof, dus dat ze daar telefonisch niets mee konden, dus of dit weer per mail kon. De mail met het verzoek werd weer netjes genegeerd. UPDATE N.a.v. de review inderdaad contact gehad met Feenstra. Zij boden hun excuses aan, vroegen om opnieuw foto's te uploaden om een passende offerte te maken. Helaas blijft het hier ook weer bij. Foto's geüpload voor een offerte, maar wederom hoor je daarna niks meer. Ook geen offerte.

image description

Prettig bedrijf zolang je ze niet nodig hebt. Wachttijden bij de klantenservice zijn doorgaans meer dan 1,5 uur, en wanneer ze eindelijk opnemen wordt je gevraagd te mailen. Dat je belt omdat ze de e-mails niet beantwoorden doet er niet toe. Ook dat moet per mail gemeld worden, zodat ze ook dat kunnen negeren. De training weiger klanten hebben ze ook gevolgd, en met succes! Aangezien ze meerdere "specialismen" in huis hebben, leek het mij een goede partij voor zonnepanelen, een hybride warmtepomp en extra isolatie voor het huis. Stel dit vooral niet telefonisch aan ze voor om hier een offerte voor te maken, na een diepe zucht kreeg ik de mededeling dat dit meerdere afdelingen betrof, dus dat ze daar telefonisch niets mee konden, dus of dit weer per mail kon. De mail met het verzoek werd weer netjes genegeerd.

image description

Nieuw beleid: na 20:00 uur komen we niet meer voor storingen. Dus kijk maar even wat je doet in de kou, zonder verwarming en warm water. Op de site staat dat ze dag en nacht komen voor dit type foutmelding, niet dus! Na onderhoud heeft de ketel enkel storingen gehad. Ben inmiddels zelf ook gestoord!

image description

Deze ster is al teveel onbeschoft behandeld mijn huis komen zij nooit meer binnen

image description

*WAARSCHUWING*. Mijn ouders zitten al sinds zaterdag zonder verwarming omdat de dure thermostaat (?550) die Feenstra krap een jaar geleden heeft geplaatst niets meer doet. Zo opgelost zou je denken, maar nee hoor. Feenstra komt afspraken niet na, belt niet op en vertikt het om een storingsmonteur te sturen want "U heeft geen onderhoudscontract" (>mijn ouders hebben stadsverwarming en dus is dit niet van toepassing). Ondertussen zitten mijn ouders in een ijskoud huis en komt Feenstra niet verder dan "We hebben het heel erg druk en bellen zo snel mogelijk". Schofterig, fatsoenloos en een bijzonder slechte klantenservice. Voor mij een reden om voor het eerst een rigoureuze stap als deze te zetten. Feenstra neem alsnog je verantwoordelijkheid en zorg voor een tijdelijke voorziening of een oplossing. Aan Feenstra nu de zet om dit fatsoenlijk en snel op te lossen, voor e.e.a. verder escaleert. Ook direct de kans om deze review nog om te buigen naar iets positiefs. Succes!

image description

Slecht geinformeerd en onkundig advies waar we helemaal niks mee kunnen. Dit hadden we zelf ook kunnen oplossen. Maar we wilden juist graag een proffesioneel advies.

image description

Ja hun doen het werk heel goed en als je iets niet begrijpt of niet weet hun leggen het geduldig en nietjes aan je uit. Bedankt Feenstra