Feenstra Verwarming B.V.

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Waalwijk
  4. Feenstra Verwarming B.V.

waterontharder specialist Feenstra Verwarming B.V.

Altenaweg 20D, 5145 PC Waalwijk, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Verwarming B.V. zelf:

Over Feenstra Verwarming B.V.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

15 beoordelingen over Feenstra Verwarming B.V. van Google My Business

image description

Monteur komt niet opdagen en je wordt niet geïnformeerd

image description

Eén grote mislukking. Slechtste bedrijf van Nederland!

image description

Monteur Arsen had het probleem snel gevonden,en opgelost echt een top monteur die vakkundig en netjes te werk gaat.Ook de telefoniste van Feenstra dankjewel voor het snel handelen want we dachten echt dat de ketel ging ontploffen. Met vriendelijke groeten, Berrie

image description

Feenstra feenstra toch Stukgelopen machine Olie lekt het hart

image description

Het lijkt wel alsof de klantenservice 200 jaar terug in de tijd leeft. Alsof ze nooit mensen van een andere achtergrond/religie hebben gezien. Ik kreeg te maken met discriminerende uitlatingen door zowel het personeel als de teamleider (Mario) vanwege mijn religie.

image description

1) de inspecteur die kwam en mij een nieuwe ketel aanbeval, ging wel heel erg snel, beviel direct een gasketel aan, zonder de keuze toe te lichten: 'u kunt ook hybride of elektrisch nemen'. 2) de installateurs hebben hun werk technisch goed gedaan, maar wilden eigenlijk NIET uitleggen, zeker de thermostaat van remeha niet. Ze zeiden: 'Dat moet u de volgende dag doen, dan pas is de thermostaat opgeladen'. Ik denk dat dat een leugentje was, het was mooi weer en ze wilden er snel vandoor. Hoewel ik technisch ben, heb ik er 1,5 uur over gedaan om de thermostaat zelf aan te leren en te koppelen aan wifi. 3) de algemene telefoonlijn was onbereikbaar: ik heb 1,5 uur voor niets gewacht, en toen maar opgehangen 4) ik heb geen relatienummer gekregen 5) mij is onduidelijk of ik een abonnement heb 6) het abonnement is wel heel erg duur: ongeveer 200 euro per jaar, dus 400 euro per 2 jaar, en er komt slechts om de 2 jaar een inspecteur. Dus een inspectiebeurt kost 400 euro! Dat is exorbitant. Dus samengevat: technisch ok, maar Feenstra legt niets uit, de telefoonlijn is onbereikbaar en vraagt wel veel geld voor de inspectie eens per 2 jaar.

image description

Geen idee of dat er goede service is, aanvraag gedaan maar geen antwoord. Er zou binnen 2 dagen contact opgenomen worden om een afspraak in te plannen, is nu 2 maanden geleden, Ik denk dat ze het lekker druk hebben en niet zitten te wachten op nieuwe klanten. Kan, zeker in deze tijden, maar niets laten weten....Het is te hopen dat er geen mindere tijden aanbreken.

image description

Wat een fijne organisatie met werknemers met hart voor de zaak.

image description

Slecht bedrijf!! Tijdens onderhoud komen ze tot 2 keer toe niet opdagen en wanneer er een storing is, staan ze je wel zo onbeschoft te woord.

image description

Wat een ontzettend k*t bedrijf. Een thermostaat aan gesloten en fors laten betalen. Maar als het dan niet werkt hebben ze ineens geen tijd meer om te helpen. Waardeloos bedrijf komt er hier niet meer in.

image description

Toplocatie met vooral vriendelijke technische mensen .

image description

Wanneer je een klacht over de CV meldt,plannen ze een monteur in. Die komt vervolgens niet opdagen? Wanneer je dit meldt bij Feenstra krijg je als antwoord : "ik heb hier in de planning helemaal geen afspraak staan voor een monteur!! Dan meldt je het opnieuw! En vervolgens komt er weer niemand opdagen!!! o opda NEEN,met dit bedrijf moet je niet in

image description

We hebben een lekkage aan de verwarming. Gebeld om een afspraak te maken voor de reparatie. Maar omdat we geen klant zijn kunnen ze geen afspraak inplannen op korte termijn. Dan worden we dus ook nooit klant! Succes

image description

Ze maken afspraken en komen afspraken niet na.en liegen zijn ze ook goed in.dus let op dat je ketel niet explodeert

image description

'Storing? Zo snel mogelijk verholpen'. Check. 'Ook als u geen Feenstra klant bent'? Check. Oh u woont in regio Tilburg? Nee, dan komen we niet. Fijne service mensen.