Hoppenbrouwers Techniek - Goedereede

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Goedereede
  4. Hoppenbrouwers Techniek - Goedereede

waterontharder specialist Hoppenbrouwers Techniek - Goedereede

Provincialeweg 10, 3252 LR Goedereede, Nederland
Dit is een citaat van Hoppenbrouwers Techniek - Goedereede zelf:

Van Wijk Installaties & Constructies is een familiebedrijf met meer dan 100 jaar historie en grote ambities voor de toekomst. De vierde generatie heeft het roer overgenomen. Dat familiebedrijven het beter doen dan beursgenoteerde bedrijven, heeft recent onderzoek uitgewezen. Waarom doen familiebedrijven het beter? Ze werken van generatie op generatie. De ervaring van meerdere generaties telt. Kennis gaat niet verloren. Ze weten uit ervaring dat er goede tijden zijn en slechte tijden. Ze weten wanneer het slim is om de capaciteit uit te breiden en gaan zeer bewust om met investeringen. Doelmatigheid staat voorop.

Over Hoppenbrouwers Techniek - Goedereede

WATERONTHARDERS
Last van kalkaanslag op sanitair, in de waterkoker of uw wasmachine? Het Nederlandse drinkwater bevat kalk en met name in de zuidwestelijke regio is hard water een probleem.

Kalk kan uit drinkwater verwijderd worden met een waterontharder. Van Wijk is gespecialiseerd in het leveren en plaatsen van ontharders. Als geautoriseerd dealer van het merk Kinetico beschikken wij over een ruim assortiment geschikt voor normale tot grote woningen, maar ook voor bijvoorbeeld restaurants, campings, hotels en bedrijfspanden.

De werking is op basis van een harsfilter, hier wordt het drinkwater doorheen geleid. De kalk hecht zicht aan het hars en blijft in het apparaat achter. In de ontharder bevind zich een zoutreservoir. Met dit zout wordt het filter automatisch gereinigd. Zout en kalk worden afgevoerd via de rioolaansluiting.

De Kinetico waterontharders zijn uniek in haar soort. Alle types werken op basis van waterdruk, een elektriciteitsaansluiting is niet nodig. Ze besparen veel zout en spoelwater ten opzichte van andere merken. De ontharders van Kinetico worden wereldwijd gezien als systemen van de hoogste kwaliteit en zijn toonaangevend door hun betrouwbaarheid.

Onze meest verkochte ontharder is de Sumo Simplex, deze kunnen wij veelal uit voorraad leveren, tegen een aantrekkelijke prijs.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

16 beoordelingen over Hoppenbrouwers Techniek - Goedereede van Google My Business

image description

Blijkbaar gooien ze je automatisch uit hun bestand met een lopend contract. Nadat ik ze nodig had, opnieuw een contract moeten tekenen, die dubbel zo duur was. Monteur kon CO lekkage niet verhelpen en zouden spullen besteld moeten worden. Kort hierop een hele dikke rekening gekregen voor een monteur die niks heeft gedaan. Na 2 maanden met div belletjes, mailtjes per direct contact stop laten zetten. Afspraken worden niet nagekomen. Schandalig !!! 1 positief dingetje, 2 maandelijkse betalingen retour gehad na stoppen contract.

image description

Door overname Vroegh en Hobbel bij Hoppenbrouwer terechtgekomen. Paar jaar geen op- of aanmerkingen. Ben nu ineens geen klant meer! Hadden ze bij nieuw te plaatsen ventilatie in voorjaar geen probleem mee. Zeer onbeschoft te woord gestaan Wat een nietszeggende reactie vanuit het bedrijf. Wel woorden geen daden

image description

Ben al jaren klant, eerst warmtepomp laten installeren, later zonnepanelen. In totaal voor veel geld.... Nu wil ik graag een cv keteltje in een bijgebouw een onderhoudsbeurt laten geven en willen ze niet langskomen omdat ik geen zorgcontract zou hebben. Leuk verdienmodel, wel van alles leveren, maar niet voor een klein onderhoudsklusje willen komen. Heel klantonvriendelijk... ik ga op zoek naar een bedrijf met een andere instelling. Als ik dit van tevoren geweten had, was ik ook voor de aanschaf naar een ander gegaan.

image description

Zojuist gebeld ivm een probleem met de cv ketel. Krijg te horen dat ik geen klant ben want ik heb geen servicecontract (geen idee hoe ik dat had moeten weten). Ben ruim 25 jaar klant! Vorig jaar nog onderhoud door hen gedaan aan de ketel, zoals ieder jaar. Word niet geholpen want ze nemen geen nieuwe klanten aan!??? Wat een waardeloos bedrijf! (De reactie van het bedrijf onder deze review is nietszeggend aangezien je nooit meer iets van ze hoort ondanks de belofte. Niet dat ik daar nog behoefte aan heb)

image description

Kansloze club, laten je dagen zitten met een kapotte ketel, geen service, geen hulp ondanks een zogenaamd all-in abonnement en garantie. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Waardeloze service

image description

Helaas veel waterschade door hun toedoen en niet adequaat opgelost. Heel erg veel kosten en nauwelijks wat gekregen. Hele slechte ervaring helaas!

image description

Dit bedrijf heeft voor het geld gekozen en heeft vaste klanten, meer dan 30 jaar, gewoon in de kou laten staan...waar is de service van de klute gebleven...

image description

Zonnepanelen laten plaatsen, snelle offerte, levering en montage door eigen mensen en gratis btw teruggave geregeld door kantoor medewerkster, Hoppenbrouwers beveel ik graag aan

image description

Wij hebben vorig jaar onze woning laten verduurzamen en kan oprecht zeggen dat ik het team van v. Wijk/Hoppenbrouwers ontzettend dankbaar dat ik deze stap heb gezet en heb nu een vrijwel geen maandelijkse energiekosten meer, kan het iedereen aanbevelen, beste investering ever.

image description

De service of oplossingen van dit bedrijf zijn ver te zoeken. Problemen worden weggewuifd en afgedaan alsof er niets aan de hand is. Het advies is dan ook zoek verder dan je neus lang is, geen energie in stoppen. 1 ster is al teveel.

image description

Geen betrouwbare partij om zaken mee te doen. Martin van Wijk is heel vals en weet ook niet wat hij heeft geoffreerd. Ik moest zijn personeel vragen om Martin er van te overtuigen dat bepaalde hardware (warmtepomp) niet is geïnstalleerd. Toch blijft Martin facturen sturen van 10.000 eu. Nu ik een doorvoer wil laten maken door Martin (omdat vanwijk deze heeft geplaatst), doet hij alsof hij niet meer bestaat. Dus zelfs na oplevering van een half jaar, negeert hij je compleet. Geen garantie meer. Verder komt hij met zijn metaal unie voorwaarden, terwijl de opdracht niets daarmee te maken heeft. Heel vervelend allemaal. Bij de bouw van de woning zijn heel veel zaken onprofessioneel en kwalitatief slecht opgeleverd. Zelfs mijn kelder stond bijna onder water! Rotzooi achterlaten tijdens de bouw. Zelfs de bewoners en aannemers in regio Westvoorne willen geen zaken doen met hem. Hoofdpijn met deze partij!

image description

Wat een slecht bedrijf moeilijk communiceren eerst een factuur van ? 1893,00. Na reglameren blijkt deze ? 1213,00 te zijn zonder enige vorm van excuus ???

image description

Ik liet een laadbox plaatsen door Van Wijk. Laadbox was bij vertrek monteur weliswaar op de stroom aangesloten, maar functioneerde niet. Want was niet op de WIFI aangesloten. Ik kreeg een pasje in mn handen gedrukt en veel succes ermee. Desondanks ontving ik voor een klus van 4 manuur een factuur voor 9 uur arbeid (ivm inladen van de bus en heen en weer rijden van Goedereede naar Oostvoorne, en o ja, voor het inprogrammeren van het laadstation ??) Op mijn klachten via de mail en telefoon werd niet gereageerd. Slechte kwaliteit, creatieve facturering, beroerde communicatie, veel ergernis. De laatste keer dat ik zaken hoop te doen met dit bedrijf. 1 mei 2021 Het is 2 maanden en de nodige bezoeken verder, maar we zijn er uiteindelijk toch uit gekomen met elkaar: Van Wijk heeft gezorgd dat de laadbox functioneert, en het teveel betaalde wordt gecrediteerd. Ik ben tevreden over de goede nazorg van het bedrijf.

image description

Na een trouwe dienst van maar liefst meer dan 30 jaar is onze cv ketel vervangen voor een nieuwe hoog rendement cv ketel van v. Wijk. Martin v. Wijk hartelijk dank voor de snelle offerte en plaatsing van de cv ketel, monteur leverde echt vakwerk af, complimenten aan jullie mensen

image description

In 2017 hebben wij een nieuw huis laten bouwen, in eerste instantie zou de woning opgeleverd worden met een standaard CV installatie. Wij besloten de woning toekomst zeker te laten bouwen, dus de CV ketel moest plaats maken voor een warmte pomp en twee zone collectoren installaties. De bouwer kon niet leveren wat wij wilden en zou kwamen wij bij Van Wijk terecht. Een informatief gesprek gehad met Martin van Wijk, de directeur, hij leek mij vertrouwt en kundig. Ook het type bedrijf (familie bedrijf met veel activiteiten in de directe omgeving) sprak mij aan. Hierdoor besloten wij om met van Wijk en niet met het bedrijf uit Zierikzee in zee te gaan. Ze waren zeker niet de goedkoopste maar alles kwam heel vertrouwd en kundig over. Om tijdens de bouw van mijn woning geen verrassingen te krijgen op de scheidingslijnen van de bouwer en van wijk hebben we een gesprek georganiseerd om alles duidelijk te bespreken. Tot zover alles goed en iedereen blij. Bij de levering van de spullen bleek dat we ineens twee voorraadkasten kregen i.p.v. een grote, oké ik ben niet de allermoeilijkste. De installatie wordt geplaatst en aangesloten, vanaf het allereerste moment kregen we heel slecht warmte in de vloer. Volgens Martin lag dit aan de slangen in de vloer, m.a.w. de bouwer moet dit maar oplossen. Maar geen van de 27 groepen van de vloerverwarming had voldoende doorstroming. Vreemd, diverse keren waren de monteurs van van Wijk langs geweest om de problemen op te lossen maar tevergeefs. De temperatuur in de badkamer had inmiddels de grens van 17 graden bereikt, de woonkamer was een krappe 19 graden. Moet er wel bij vermelden dat het buiten vriest dat het kraakt. Maargoed dat zou geen probleem mogen zijn. Om voortgang te maken in het oplossen van de problemen maar het heft in eigen hand genomen en middels het aansluiten van de tuinslang bewezen dat er geen probleem zit in de slang van de vloerverwarming. Het resultaat vast gelegd op video en naar Martin van Wijk gestuurd, en wat denk je. Geen reactie. De buiten temperatuur stijgt inmiddels en zo ook de binnen temperatuur. De temperatuur in woonkamer was reeds 27 graden?. Best wel warm. Op een gegeven moment kwam er ook rook van de machine. Van Wijk gaf aan het ook niet meer te weten, dus Nice zelf ernaar bij halen. De service van Nice is ronduit belabberd, ik hen drie weken moeten wachten voor een afspraak gemaakt kon worden. De monteur namens Nice kwam en stelde vast dat het filter in de verkeerde leiding zat, m.a.w. Alle vervuiling zat nu in de platenspeler i.p.v. het filter. Van Wijk heeft dat hersteld, de platen amateurisch met een tuinslangetje teruggespoeld, en weg waren ze weer. Vervolgens kreeg ik de eind factuur, met meerwerk?. Getuigd wel van lef. We zijn nu inmiddels een jaar verder, de installatie werkt nog steeds niet. In de woning is het 27 graden, warm water heb ik niet. Sinds mei ligt de kwestie bij mijn jurist, twee weken geleden is er een onafhankelijk expert geweest om de situatie in kaart te brengen. Van Wijk is of wordt een dezerdagen gedagvaard om deze situatie voor de rechter uit te vechten. Al met al een hopeloze situatie, waar niemand op zit te wachten. Een nieuwe woning hoort een hoogte punt in je leven te zijn. Deze situatie geeft een zeer nare smaak aan het geheel. Ik zou iedereen die geïnteresseerd is een warmtepomp- zonnecollectorinstallatie willen adviseren om verder te zoeken naar een kundig installatie bedrijf. Bij van Wijk kom je bedrogen uit. Overigens, en dit meen serieus, de monteurs zijn stuk voor stuk vaklui welke vriendelijk en goed gemanierd zijn. Was hun baas ook maar uit dat zelfde hout gesneden. Samenvattend, we zijn ruim 30.000 verder, hebben daar voor gekregen wat we niet hebben besteld. De geleverde installatie functioneerd niet, van Wijk doet helemaal niets om de problemen op te lossen. Dus op naar de rechter. Wordt vervolg.