Installatiebedrijf G. Sars B.V.

  1. Home
  2. Limburg
  3. Roermond
  4. Installatiebedrijf G. Sars B.V.

waterontharder specialist Installatiebedrijf G. Sars B.V.

Noordhoven 8, 6042 NW Roermond, Nederland
Dit is een citaat van Installatiebedrijf G. Sars B.V. zelf:

In 2018 is naast het bedrijf G. Sars Installatiebedrijf ook nog een tweede bedrijf Sars Installaties opgericht. Met de oprichting van dit bedrijf hebben wij een uitbreiding gedaan aan onze branchefocus. Waarbij G. Sars Installatiebedrijf zich richt op de particulieren en het MKB/bedrijven, wordt met Sars Installaties een doelgroep benadert voor het projectmatig werk. Sars Installaties is gestart vanuit alleen de werktuigkundige installatie techniek, waarbij elektra niet onder ons pakket valt. G. Sars Installatiebedrijf heeft een continue groei doorgemaakt, waarbij deze wijze van werken altijd voorop heeft gestaan, en waarbij in de fluctuaties van de branche, veel partners samen op deze wijze toch zijn doorgegaan.

Over Installatiebedrijf G. Sars B.V.

G. Sars installatiebedrijf is opgericht in 1998. Gijs Sars is in 1998 begonnen met een filosofie waarbij de klanten worden ontzorgd. Gijs Sars wilde graag als aanspreekpunt fungeren voor de klant waarbij de verbouwing voor de klant volledig werd georganiseerd. Gijs Sars is begonnen om partners om zich heen te verwerven waarbij de kwaliteit voorop stond, en de samenwerking een terugkerend aspect zou worden. Door deze filosofie is een mooie samenwerking ontstaan met de bedrijven in de regio, waarbij de klant kon worden voorzien van een volledige renovatie of nieuwbouw. Door deze wijze van werken is G. Sars Installatiebedrijf in de eerste jaren snel uitgegroeid naar een totaal installateur. De klant was ontzorgd en werd geïnformeerd via één contactpersoon, waarbij de kwaliteit was gewaarborgd, aangezien er geen ontbrekende delen in de verbouwing zouden ontstaan. Dit leverde in de planning, en de kwaliteit dan ook de voordelen op, echter hiermee was de klant in de voorfase ook geheel verzekert van zijn financiële investering. In het jaar 2005 is G. Sars Installatiebedrijf ook uitgegroeid met een elektrotechnische afdeling waarbij de klant nog beter kon worden ontzorgd. Hiermee zijn verbouwingen bij particulieren nog beter in te vullen, waarbij de werkzaamheden aan riool, water, gas, verwarming en elektra nog meer konden worden gecombineerd.
 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

19 beoordelingen over Installatiebedrijf G. Sars B.V. van Google My Business

image description

Fantastisch nieuws dat deze prutser en die andere oplichter in Sittard, De boer installatie failliet zijn, prachtig gewoon, jammer voor de medewerkers maar ja boeie, nu hopen dat ze geen doorstart maken onder een andere naam zoals zo vaak gebeurt natuurlijk en verder gaan met hun praktijken.

image description

Fantastisch nieuws dat deze prutser en die andere oplichter in Sittard, De boer installatie failliet zijn, prachtig gewoon, jammer voor de medewerkers maar ja boeie, nu hopen dat ze geen doorstart maken onder een andere naam zoals zo vaak gebeurt natuurlijk en verder gaan met hun praktijken.

image description

Niet gek dat dit bedrijf failliet is. Heb hier meerdere offertes aangevraagd, mails naar gestuurd en telefonisch contact gehad. Nooit, maar dan ook echt nooit fatsoenlijke reactie op gehad. Zelfs niet na aanreiken van tekeningen en plannen wat hun werk zou vereenvoudigen.

image description

Heel slecht Geen ster waard echt een flut bedrijf De klanten service is erg slecht. Zeer onbeleefde vrouw aan de tel. Hangen gewoon de telefoon op Niet vriendelijk, geen goeie informatie doorgebracht, duurt te lang, niemand pakt de telefoon op als ik bel

image description

Ik heb geprobeerd om een offerte te krijgen voor een warmtepomp met installatie. Toen ik het contactformulier op de website had ingevuld kreeg ik netjes een bericht om gegevens en foto's aan te leveren voordat ze de aanvraag in behandeling konden nemen. Dat heb ik allemaal netjes toegestuurd. Daarna kreeg ik een bericht dat ze over 8 weken met me contact opnemen om een afspraak te plannen. Prima, dat is goed verwachting management. Na 8 weken echter geen contact. Na 9 ook niet en na 10 weken heb ik een reminder gestuurd met de vraag wanneer contact wordt opgenomen. Helaas geen reactie. Na nog een paar weken en de 3e reminder stuurde dhr. Sars het bericht dat het op dit moment niet meer leuk werken is, zo druk hebben ze het. Prima, wil ik tot op zekere hoogte best in meegaan maar aan de andere kant denk ik dat ze nu juist bakken met geld verdienen. Daar heb ik dus beperkt begrip voor. Maar oke, het lukt uiteindelijk om een afspraak te maken. Tijdens de afspraak vraag ik concreet wanneer ik de offerte tegemoet kan zien. Ik zeg nog expliciet tegen Gijs dat hij eerlijk moet zijn over wat haalbaar is. Hij had er 3 weken voor nodig. Prima. Inmiddels 7 weken verder, diverse reminders gestuurd...geen enkele reactie meer gehad. Gijs komt zijn afspraken niet na en communiceert niet dan wel heel slecht. Dat geeft geen enkel vertrouwen in een goede afloop van de installatie dus zojuist heb ik Gijs laten weten dat hij de offerte niet meer op hoeft te stellen. Allicht is hij werkinhoudelijk een vakman maar communiceren en afspraken nakomen is waardeloos waardoor ik geen vertrouwen heb in Sars installaties. Nu ik andere reviews lees ben ik blijkbaar niet de enige die dit probleem signaleert. Allicht toch iets aan doen?

image description

Zeer onbeleefde vrouw aan de tel. Hangen gewoon de telefoon op en als je vraagt voor wanneer ze een afspraak kunnen maken om de lekage te maken, Krijg je als antwoord we geen glazen bol en geen personeel

image description

Aardige mensen waren direct bereid te helpen

image description

Aanvulling: Sars heeft twee andere monteurs laten komen om alles op te lossen. Dit is keurig gebeurd en er is netjes gewerkt. Eigenaar is ook nog langs geweest wat hem zeker netjes stond, hij vond het hele gebeuren zeer vervelend en heeft ons gecompenseerd voor de schade. Uit eindelijk dan toch opgelost, ook al had dit écht eerder gemogen. Aan alle toekomstige klanten van Sars voor een CV ketel > zoek naar een ander bedrijf en bespaar je een bak ellende! Zeer onkundige installateurs, genaamd Zakaria en Achmed. Schelden bij de klant binnen bij alles wat niet lukt met kanker, beschadigen van alles, boren op het oog (wat dan scheef is en slaan vervolgens de schroef maar scheef om het passen te maken), thermostaat op verkeerde poorten aangesloten, spirotech op de verkeerde leiding en op de kop, dakpannen los laten liggen, gooien een oude pijp vanaf het dak de overkapping op en zo kan ik nog wel even doorgaan. Volta zou dit bedrijf never nooit meer moeten inhuren. Volta heeft alle fouten geconstateerd en een spoed verzoek gedaan om te komen repareren door andere monteurs van Sars. Helaas is Sars de eerste 2 weken verantwoordelijk. Echter kijkt Sars hier niet naar en laten de klant wachten. Zelf maar contact opgenomen en het zou geregeld worden, niet dus. Wederom gebeld en deze keer een zeer onbeschofte medewerkster aan de lijn die gaat schreeuwen. Men zou wederom terug bellen, u raad het al! Ook niet gebeurd, men stuurt een mail dat ze 2 dagen later midden op de dag komen. Want wij werken natuurlijk niet? Ongelofelijk dat dit bedrijf niet eens in overleg iets kan plannen. Wederom terug gebeld, dame van de mail in gesprek en werd me beloofd weer terug gebeld te worden. Ik ben benieuwd. Aan iedereen die met dit bedrijf in zee wilt gaan doe dit aub niet!!!! Update dag later: uiteraard wederom NIET gebeld door ze. Wat een lachertje dit ?bedrijf?. Al met al al 1.5 week verder.

image description

snel en goed geholpen door een monteur.

image description

Keurig werk en heel bekwame vriendelijke monteurs

image description

Nieuwe CV ketel geïnstalleerd. Keurig werk geleverd, alles werkt prima!

image description

7 weken geleden Gijs Sars op bezoek voor offerte van wc-renovatie en nieuwe radiatoren. Binnen 1 of 2 weken zouden we het op de mail hebben. Tot op heden niks ontvangen. Gevraagd voor onderhoud aan de cv-installatie, er zou contact opgenomen worden voor een afspraak te maken. Nog altijd op telefoon/mail aan het wachten. Besloten om maar ergens anders te proberen. Het bedrijf komt zijn afspraken niet na. Ben dan gewoon eerlijk als het te druk is of dat er geen tijd is. Dan weet je waar je aan toe bent.

image description

Tweemaal te maken gehad met installatiebedrijf Sars. Eenmaal voor het plaatsen van een cv-ketel met aanleggen afvoer en eenmaal voor het verhelpen van een lekkage. Beide keren netjes te woord gestaan en is er vakkundig werk geleverd door sympathieke medewerkers. *Van 4 naar 2 sterren. Informatie voor vervangen sanitair opgevraagd. Zou na een week een offerte ontvangen. Nog tweemaal een mail gestuurd met vraag waar offerte bleef. Nooit een reactie ontvangen.

image description

Goede accurate service.

image description

Goede voorlichting en er wordt goed werk geleverd

image description

Al enkele jaren de CV ketel in onderhoud. Top service!

image description

Zeer vriendelijk. Goede monteurs. Niet te overhaast. Zo dat ze een goede berekening maken. Helaas door de carona tijd een probleem met toeleveranciers gehad. Daikin heeft dit zelf toegegeven.

image description

Goede service, vriendelijke monteurs. Al jaren zeer tevreden.??????

image description

Zijn ze nu open of niet? Er staat dat ze open zijn maar geen gehoor? (Dit is niet de originele revue originele revue text is Verwijderd!) #Roermond