waterontharder specialist Installatiebedrijf P van Erve BV
Ceramstraat 16, 5013BB Tilburg, NederlandInstallateur Van Erve is opgericht in 1931 in Tilburg en sindsdien meegegaan met de tijd. Met 20 medewerkers zijn wij groot genoeg om arbeidsintensieve klussen aan te pakken, maar ook weer klein genoeg om de dienstverlening persoonlijk te houden. Daar hechten we waarde aan. Ons uitgangspunt is dat u een vast contactpersoon krijgt, waar u op kunt bouwen als een installatie aan vervanging of onderhoud toe is. Heeft u een storing of lekkage? Dan zorgen we natuurlijk dat we razendsnel bij u op de stoep staan om dit op te lossen.
Over Installatiebedrijf P van Erve BV
Wij verkopen onder anderen de Atag Descale waterontharder en wij kunnen ook helpen bij installaties
15 beoordelingen over Installatiebedrijf P van Erve BV van Google My Business
Voor het vervangen van de circulatie pomp voor de vloerverwarming kregen we een rekening van 585, absurd! Voor de pomp stond een bedrag van 400 inclusief op de rekening, terwijl deze pomp via internet overal besteld kan worden voor 155. De monteurs, ze kwamen met 2 man, waren 5 minuten bezig en ontdekte na demontage dat ze verkeerde pomp hadden besteld, dus moesten ze weer op pad en uiteindelijk stond er op de rekening 2 uur arbeid. Het werk aan het demonteren en monteren duurde slecht 15 minuten. Van Erve stuurt 2 man op pad en ze zeggen dat je maar 1 man betaald. De realiteit is dat er 1 man op de rekening a Euro 84,15 per uur, dus je betaald gewoon 2 monteurs (Euro 168,31) terwijl deze eenvoudige klus echt wel door 1 man gedaan kan worden. Met deze rekening waren wij het natuurlijk absoluut niet eens en toen ik belde en de directeur sprak en hem vertelde dat hij ons als klant kwijt is als hij een dergelijke rekening stuurt. Toen reageerde hij met de opmerking, dat maakt mij allemaal niets uit. Echt respectloos en heel onprofessioneel naar een klant toe. In ons vorige huis bij mijn ouders tot nu zijn we 52 jaar klant geweest bij van Erve en nu zijn ze ons echt als klant kwijt.
Voor het vervangen van de circulatie pomp voor de vloerverwarming kregen we een rekening van 585, absurd! Voor de pomp stond een bedrag van 400 inclusief op de rekening, terwijl deze pomp via internet overal besteld kan worden voor 155. De monteurs, ze kwamen met 2 man, waren 5 minuten bezig en ontdekte na demontage dat ze verkeerde pomp hadden besteld, dus moesten ze weer op pad en uiteindelijk stond er op de rekening 2 uur arbeid. Het werk aan het demonteren en monteren duurde slecht 15 minuten. Van Erve stuurt 2 man op pad en ze zeggen dat je maar 1 man betaald. De realiteit is dat er 1 man op de rekening a Euro 84,15 per uur, dus je betaald gewoon 2 monteurs (Euro 168,31) terwijl deze eenvoudige klus echt wel door 1 man gedaan kan worden. Met deze rekening waren wij het natuurlijk absoluut niet eens en toen ik belde en de directeur sprak en vertelde dat hij ons als klant kwijt is als hij een dergelijke rekening stuurt. Toen reageerde hij met de opmerking, dat maakt mij allemaal niets uit, echt respectloos en onprofessioneel naar een klant toe. In ons vorige huis bij mijn ouders tot nu zijn we 52 jaar klant geweest bij van Erve en nu zijn ze ons echt als klant kwijt.
Ik heb het contactformulier voor een offerte aanvraag ingevuld. Na een week bel ik met het bedrijf voor wat informatie. De telefoniste geeft aan dat ik geen klant kan worden omdat het bedrijf het te druk heeft. Vreemd dat dit niet op de website vermeld staat.
Ben geen klant, en kon daarom niet geholpen worden, zit met een verstopping in mijn radiatoren die alleen maar doorgespoeld hoeven te worden , daar is kennelijk niet goed aan te verdienen. De winter is nog maar in het begin, en ons laten ze in de kou zitten. Hier wil ik geen klant worden.
Loodgieters werkzaamheden verstopping gootsteen. Konden het zelf niet repareren. Daardoor een echt bedrijf laten komen die het wel kon oplossen. Van Erve werknemer kwam met een stagiare opdagen. De rekening werd ook gepresenteerd met dubbele arbeidsuren. Te belachelijk voor woorden. Na een pittig en boos telefoongesprek, werden de stagiare uren eraf gehaald. Ik kon dus een rekening betalen voor iets wat ze zelf nooit opgelost hebben. Waardeloos bedrijf wat alleen maar zoveel mogelijk geld uit je zak wil kloppen.
Teleurgesteld in een bedrijf waar je al meer dan 20 jaar klant bent. 4 weken gewacht op offerte en nog 2x gebeld maar geen offerte.
Bedrijf werkt enorm slordig. Naderhand veel schade gehad door stof. Bedrijf erkende dit niet. Daarnaast werd een reparatie op eigen werk als nieuw werk gefactureerd. Dus hadden we ook dubbele kosten! Ik zou nooit meer zaken met dit bedrijf willen doen en anderen hiervoor willen waarschuwen! Nav eigenaar reactie. Na onderstaande reactie contact opgenomen met het bedrijf. Daarna doodse stilte.
Geen contract afsluiten voor onderhoud. Weigeren te komen, inmiddels storing opgelost door ander bedrijf. Weigert de rekening te betalen. Heb vele malen schriftelijk verzocht om storing op te lossen.
Thuis ontvangen om een offerte te laten maken voor een airco installatie. Goed gesprek gehad alleen bleef de offerte uit, erg vreemd. Daarom maar een andere installateur laten komen en hem de opdracht gegeven. Vreemde manier om met klanten om te gaan.
Begin bezoek gehad. Goed gesprek over offerte. Nu is het eind november en nog geen offerte. Ondanks meerdere keren bellen met verzoek tot terug gebeld te worden nog NOOIT terug gebeld door de contact persoon. Een dramatische klant ervaring