Installatiebedrijf van Vilsteren B.V.

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Dodewaard
  4. Installatiebedrijf van Vilsteren B.V.

waterontharder specialist Installatiebedrijf van Vilsteren B.V.

De Vlasman 11-13, 6669 ND Dodewaard, Nederland
Dit is een citaat van Installatiebedrijf van Vilsteren B.V. zelf:

Zoekt u een installateur of loodgieter voor uw nieuwe cv-ketel, badkamer of centrale verwarming? Installatiebedrijf Van Vilsteren staat bekend om eerlijk vakmanschap en vasthoudende gedrevenheid.

Over Installatiebedrijf van Vilsteren B.V.

Wij zijn erkend Techniek Nederland installateur, wat inhoudt dat we voldoen aan strenge eisen voor vakmanschap en kwaliteit. U kunt ons inschakelen voor allerhande installatiewerkzaamheden, loodgieterswerk en dakbedekking. Onze installateurs en loodgieters zijn werkzaam in Dodewaard, Tiel, Elst, Ochten, Veenendaal, Rhenen en Zetten.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

7 beoordelingen over Installatiebedrijf van Vilsteren B.V. van Google My Business

image description

Maandag offerte gevraagd via de e-mail met begeleidend wat foto's van de huidige opstelling. Dinsdag concurrerende offerte ontvangen. Donderdag opdracht gegeven. Maandag daarop ketel geplaatst. Goede monteurs, afspraken nagekomen. Kortom. Prima bedrijf.

image description

Schandalige service. Onprofessioneel en reageert voor geen meter als je tegen problemen aan loopt met het leidingwerk. Firma List & Bedrog is er niets bij. Het is dat je geen 0 sterren kan geven.

image description

Snelle service en flexibel, vriendelijk personeel, goed werk afgeleverd!

image description

Mijn combiketel had een mankement en was echt aan onderhoudsbeurt of vervanging toe. Veel bedrijven verkochten nee. Van Vilsteren kon op korte termijn komen en liet mij zien dat herstel van euvel mogelijk was maar dat groot onderhoud zeer waarschijnlijk zou leiden tot nog meer problemen. Een nieuwe ketel was na 23 jaar echt nodig. Deze kon snel worden geleverd en geïnstalleerd. Korte tijd later bleek dat de condensafvoer een verstopping had gekregen. Van Vilsteren is op korte termijn terug geweest maar kon na een ochtend zwoegen tot zijn spijt het probleem niet voor mij verhelpen. Ieder zijn specialiteit maar dit geval was te moeilijk. Daarna ben ik goed doorverwezen naar een partij waarmee Van Vilsteren voor dit soort problemen vaak zaken doet (JokateC uit Rhenen). Van Vilsteren bleef echter wel informeren of het contact gelegd was en of het probleem was verholpen. Compliment voor deze professionele betrokkenheid. Nu staat er een prima ketel en heb ik een zorg minder.

image description

Een bedrijf met vakkundige professionals in de buitendienst die goed en adequaat onderhoud en installatiewerk leven, helaas geldt dit niet voor hun binnendienst. Nadat er een aantal fouten waren gemaakt in de facturering, vergde het niet alleen veel correspondentie om ze tot dit inzicht te brengen. Als een slecht verliezer, nadat zijn intimidatie pogingen niet slaagden, verlaagde hun binnendienstmannetje zich vervolgens maar tot het schofferen van de klant.

image description

Als je snel een installateur nodig hebt ben je bij Van Vilsteren aan het goede adres! Je moet dan wel voor lief nemen dat je een stelletje onbeschofte, onprofessionele mensen in huis haalt die niet kunnen communiceren. Daarnaast leveren ze slecht werk en komen hun beloftes niet na. Ze zijn niet eerlijk en uiteindelijk moet je nog iemand anders vinden die hun problemen oplost.. Let op: Hun eerste indruk is goed, maar zodra je met hen in zee gaat lopen ze de kantjes ervan af! Jammer dat ik een ster moet geven om dit te kunnen posten. Elke ster is er een te veel!

image description

Na maar de helft van de werkzaamheden gedaan te hebben en 3x terug geweest te zijn nog steeds de problemen niet verholpen. Maar wel de volledige rekening sturen voor alle afgesproken werkzaamheden. Als er dan mail verkeer komt kunnen ze dat niet aan en willen liever alles over de telefoon doen. Als er om een gespecificeerde factuur gevraagd word zodat we werkzaamheden die wel uit gevoerd zijn kunnen betalen word er gezegd dat ze daar niet aan doen. Als er dan door derde telefonisch contact is word er door de vrouw van notabene de eigenaar geschreeuwd en gedreigd.