waterontharder specialist Lestrade Service
Vierakkerstraat 46, 6851 BG Huissen, NederlandLestrade Service is een Huissens bedrijf, dat van vader op zoon nu ruim 90 jaar bestaat. Jan Lestrade is vanaf 1968 sinds er aardgas in Huissen is, actief in de service en onderhoud van verwarming en warm water apparatuur. De 3e generatie {Jan} Lestrade heeft zich inmiddels aangediend om het bedrijf voort te zetten en die zet zich nog meer in voor duurzaam en comfort wonen.
Over Lestrade Service
Waterontharder
Heeft u ook genoeg van elke keer uw sanitair van kalk te ontdoen? Wij hebben een betaalbare oplossing!
NoCalc waterontharder met pre-filter, afsluiter set en sensor € 313,95 exclusief montage
Waarom NoCalc?
100% veilig voor drinkwater (consumptie geschikt)
Zuiniger stoken met CV en boiler
Voorkomt kalkaanslag op tegels en glas
Bespaart op zeep en shampoo
Zachter water voor uw huid
Eenvoudige installatie en onderhoudsarm
Schonere verwarmingselementen
Milieuvriendelijk
Uw investering snel terugverdiend
19 beoordelingen over Lestrade Service van Google My Business
Onbetrouwbaar en zeer slechte service. Bij herhaaldelijke meldingen van lekkage waterleiding en kapotte afvoer van kookeiland zijn ze nooit op komen dagen. Hebben meer dan 20 jaar een onderhoudscontract gehad. Nooit gebruik gemaakt t.b.v. een calamiteit. Nu er na al die jaren nood aan de man was, laten ze het afweten. Schandalig! Per direct opgezegd. Als dank daarvoor, een factuur voor het resterende bedrag inzake het onderhoudscontract.
Een ster is zelfs te weinig. Op 20 September onderhoud laten plegen factuurbedrag bijna 500 euro, hierna heeft de verwarming het nooit meer gedaan. Vervolgens gebeld om terug te bellen voor een afspraak is nooit gedaan. Weer erachteraan gebeld, heel verhaal over onderhoudscontract, stond een afspraak concreet ingepland staan voor 13 januari. Wordt ik vandaag gebeld ja wij nemen geen nieuwe klanten meer aan en de afspraak stond onder voorbehoud. Terwijl ik eerder al onderhoud door deze zelfde partij heb laten uitvoeren. Dit noem je vies onvriendelijk en alles behalve service gericht en mensen letterlijk in de kou laten hangen. Bang om te moeten opdraaien voor garantie of service walgelijk. Zal ook zeker in mijn commerciële kring geen goed woord erover hebben.
Onze CV-ketel had een storing. En waar anderen niet thuis gaven zonder onderhoudscontract, hielp Lestrade ons gelukkig wel. We moesten de (dure) pomp van de oude ketel vervangen of een nieuwe ketel. Voor het laatste gekozen. Ondanks de drukte deden ze hun best om de ketel binnen een week te plaatsen. Prima offerte en kundige monteurs.
Zeer ontevreden met dit bedrijf. Afspraken niet nakomen, achterlopen met servicebeurten maar wel het abonnementsgeld innen, een grote service uitvoeren en van te voren niet aangeven wat het gaat kosten (terwijl dit wel in de algemene voorwaarden staat) en de arrogantie hoe daarop gereageerd wordt. Ik heb inmiddels mijn onderhoudsabonnement beëindigd.
Wat een waardeloos bedrijf. Over de monteurs heb ik niets te klagen maar het bedrijf zelf, verschrikkelijk... strijken wel het geld op maar voor het jaarlijkse omderhoud moet je zelf contact opnemen want anders kun je eenaar fluiten. Elk jaar opnieuw is er gezeur met de gemaakte afspraak. Ze komen structureel te laat ( als ze komen...) en een fatsoenlijk berichtje dat dit het geval is of waarom, vergeet het maar... kortom, het is dat de monteurs hun werk wel goed doen anders was ik allang naar een ander bedrijf gegaan....
Erg jammer 2 uur gewacht op een monteur voor een onderhoudsbeurt. 15 minuten te laat na de afgesproken tijd is er iemand. En gaat er dan ook nog vanuit dat de onderhoudswerkzaamheden gewoon door kunnen gaan. Weinig service
Wat een flutzaak. Vrijblijvende advies zoek eens op wat service & klantgericht betekent. Afspraken worden slecht nagekomen, belachelijk offertes uitgebracht en vreemde kosten in rekening gebracht. Jammer dat het niet mogelijk is om de Huissense middenstand te ondersteunen... maar op zoek naar een andere CV service verlener.
Bij ons de WTW installatie verwijderd en vervangen door een ventilatie systeem. Perfect gedaan. Afwerking top. Kortom wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk
Vorig jaar Honeywell home laten installeren door lestrade. Nadat ze het geïnstalleerd hadden vertelde de installateur dat er nog en klep tussen moest want anders werkte het niet. Ik vond dit al vreemd maar vroeg wat de kosten waren. Hij kon mij dit niet vertellen en ik zou volgende week gebeld worden over de kosten. Ik werd door lestrade gebeld en die vertelde Mij dat het ruim 500 euro koste. Ik zei dat ijs een offerte had gehad en daarom het bij heb had laten maken. Maar dat er nu in eens extra 500 euro bij kwam dat het hun fout was. Dan eerst alles installeren en daarna vertellen dat er nog een onderdeel ontbreekt. Hij vertelde dat het onze fout was omdat wij niet hadden gezegd dat het ook om vloerverwarming ging. Ik zei dat hun de specialisten waren en dat hun daarop door hadden moeten vragen l. Tevens zei ik dat hun installateur het vooraf had moeten zien. De vloerverwarmingunit hangt namelijk onder de ketel. Echt schandalig dat ze zo met klanten omgaan. Sinds dat home systeem is geïnstalleerd hebben wij met regelmaaat storing aan onze ketel daarvoor nooit. Lestrade zou ik niet aanbevelen. Dit bedrijf heeft 1 belang en dat is zichzelf en over de rug van klanten. De klant telt niet bij dit bedrijf.
De monteur kwam binnen de afgesproken tijd. Klantvriendelijk. Het is de eerste keer bij Lestrade nadat Hezo uit Oosterbeek stopte, dus we hopen op net zo goede service.
Zeer slechte ervaring met deze organisatie. Monteur heeft het probleem niet kunnen verhelpen. Man die de telefoon bedient is zeer onvriendelijk. Bedrijf is goed in het uitschrijven van facturen.
Recent een nieuwe HR ketel laten installeren en oude laten verwijderen, geen problemen, netjes achtergelaten met duidelijke instructies en professioneel gedaan.
Hebben bij mij een ketel geïnstalleerd en een ventilatie unit. Keurig de oude boiler (300L) verwijderd. Prettige monteurs die alles netjes opgeruimd hebben. Tot nu toe tevreden. Nog geen onderhoud gehad. Maar dat zal ik toevoegen zodra ik die de 1e keer gehad heb.
Waardeloos bedrijf en service, oplichters. Alles behalve professioneel. Komen afspraken niet na en lullen overal om en overheen. Afrader!
Zeer ontvreden over Lestrade. Onderhoudscontroles worden meermaals afgezegd want te druk met storingen. Toen ik zelf met een storing kwam te zitten was er niemand bereikbaar op het daarvoor bestemde telefoonnummer. Slechte en onvriendelijke communicatie.
Voor een klein bedrag per maand ben ik een serviceklant voor het onderhoud van mijn CV/warmte-installatie. Nu was er laatst een probleem met de combiketel. De monteur is 4 uur bezig geweest en moest halverwege een onderdeel halen. Totale rekening: ruim een tientje (namelijk de materiaalkosten van het te vervangen onderdeel). Lestrade Service is een eerlijk bedrijf waar je met een gerust hart het onderhoud van je verwarmingssysteem kunt onderbrengen!